از پزشکان 7/9 - Thu, 09 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. </p><p>و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: ما خواهر بزرگتر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. </p><p>و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: ما خواهر بزرگتر تبدیل به یک محتکر. سالن در خانه او در حال پر کردن با آشغال و شما حتی نمی تواند به آشپزخانه کنه. برادر من و من نگران او امن نیست. چرا یک اختلال احتکار اتفاق می افتد ؟ چگونه می توانم به او کمک کنیم ؟

خواننده عزیز: احتکار اختلال شناخته شده تشخیص در DSM-5 – راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانیاست که معتبر راهنمای تشخیص اختلالات روانی. افرادی که hoarders مبارزه به دور بیندازید و یا بخشی از اموال است که دیگران را به عنوان بی فایده است. آنها به دست آوردن و ذخیره مقادیر زیادی از مسائل که سازش عملکرد و ایمنی از خانه های خود. وقتی پرسیده شد که چرا آنها را ابراز اعتقاد به این که اشیاء یا پولی یا ارزش احساساتی و یا که آنها ممکن است مفید باشد در آینده است. در حالی که افراد دیگر ببینید تجمع از روزنامه ها و مجلات و کیسه های پلاستیکی ابزار, مبلمان شکسته و یا آیتم های خانگی به عنوان آشغال بی ارزش این چیزها اعمال قدرتمند روانی و عاطفی در فرد که انباشته آنها.

شما و برادر شما درست باشد که یک اختلال احتکار می تواند یک خطر واقعی برای سلامت و ایمنی است. وجود دارد خطر از سفر و یا سقوط. عدم توانایی در استفاده از حمام اتاق خواب و یا آشپزخانه به عنوان در نظر گرفته شده تداخل با هر دو فیزیکی رفاه و بهداشت است. انبوهی از مسائل اغلب بلوک تهویه و یا گرم کردن مجاری و مانع پنجره ها و درها که ایجاد ایمنی و خطرات آتش. تنگ و پر هرج و مرج شرایط تشویق و گرد و غبار و قالب یا کپک و همچنین حشرات و جوندگان هجوم. همه از این می تواند منجر به آسیب ساختاری به خانه و حتی یک خطر برای همسایگان.

وجود دارد مضرات روانی نیز هست. افرادی که به ذخیره کردن اغلب زندگی با حس عمیقی از شرم. و به عنوان شما در حال تجربه احتکار بر خانواده به عنوان به خوبی. آن می تواند به روابط تیره و تار شدن و یا دچار اختلال و برای بسیاری از افرادی که به ذخیره کردن این اختلال منجر به انزوای اجتماعی.

مهم است به درک که احتکار است و هیچ ربطی به بودن و کثیف و تنبل و یا غیر قطعی. به جای آن یک اختلال روانی. افرادی که به ذخیره کردن مبارزه به تصمیم گیری زمانی که به چیزی پرتاب دور. هنگامی که مواجه با دور یا دور دادن اموال خود را, آنها تجربه پریشانی و اضطراب است. محققان مرتبط احتکار به اختلال وسواسی-اجباری یا OCD و اختلالات افسردگی و اضطراب. اسکن از hoarders خواسته به تقسیم پست به "حفظ" و "دور" شمع نشان داده اند خوشه از فعالیت در بخش احساسی مغز است.

وقتی که می آید برای کمک به کسی که با احتکار اختلال اقناع و منطق یا استدلال کار نمی کند. نه زور. کارشناسان توصیه می کنیم شروع به وضوح بیان نگرانی های خود را برای سلامت فرد و ایمنی. اکثر hoarders می دانم که چیزی اشتباه است و که زندگی خود را از موقعیت های هر دو عجیب و غریب و خطرناک است. سپس ارائه راههای کمک. برخی از افراد پیدا کردن کمک با شناختی رفتاری است که در آن فردی در حال هدایت به شناسایی و درک الگوهای تفکر و سپس تمرکز بر تغییر تدریجی. درمان فردی با یک متخصص در احتکار اختلالات می تواند مفید باشد می تواند به عنوان درمان گروهی که اجازه می دهد تا فرد برای دیدن آنها به تنهایی نیست. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر و منابع در اضطراب و افسردگی Association of America, وب سایت adaa.org.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن