آماده برای یک هفته که شامل مثبت COVID-19 نتایج آزمون در NBA

زمان بر ما – جلوگیری از هر گونه زمین شناسی مسائل در آینده یا دو روز و من فکر می کنم همه ما می دانیم که حداقل ی

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

زمان بر ما – جلوگیری از هر گونه زمین شناسی مسائل در آینده یا دو روز و من فکر می کنم همه ما می دانیم که حداقل یک کنترل از راه دور امکان این روزها – و یک چیز وجود دارد که باید روشن شود قبل از آن همه آغاز می شود.

وجود مثبت خواهد بود نتایج آزمون.

من با اشاره البته به ورود قریب الوقوع یا re-ورود از بازیکنان NBA در زادگاه خود شروع به تست منجر خواهد شد که همه آنها در نهایت به نزدیکی اورلاندو و NBA محاصره آنها زندگی می کنند تا فصل خود را بیش از.

زمان این است:

• تیم در حال بازگشت به خانه امروز و فردا – هنوز هم با محدودیت در چگونه بسیاری از می توانید کار کردن در همان زمان -- و همه آنها را آزمایش COVID-19;

• مبهوت ورود در اورلاندو شروع جولای 7, "اردوگاه" آغاز خواهد شد که هفته و بذر بازی شروع به نزدیکی پایان ماه.

در این هفته هر چند بزرگ است.

زمان به اندازه کافی ساخته شده است به از سرگیری برنامه ریزی برای مقابله با تست مثبت برای COVID-19 این هفته است. اگر یک بازیکن یا مربی و یا رسمی آزمون مثبت امروز او را در قرنطینه نگه داشته و دور از دیگران به اندازه کافی بلند به طوری که وجود دارد زمان به دوباره پیوستن به رسیدگی در اورلاندو و از دست ندهید یک روز از چیزهای واقعی.

این مطلوب نیست, اما آن را نیز واقع بینانه و یک بار که لذت از هر جنبه اعلام می گذرد این واقعیت است که زمان ندارد وحشتناک.

و آن را اجتناب ناپذیر است که وجود دارد خواهد شد تست مثبت موجود در آن نزدیک به 1000 نفر است که شما آزمایش می شود این هفته به عنوان بخشی از اولیه بازگشت-به-بازی, بهداشت و درمان پروتکل های.

آن را غیر قابل تصور است که با بسیاری از بازیکنان در سراسر بسیاری از شهرستانها در بسیاری از کشورهای استان و کشور با چنین متنوع "re-opening" دستورالعمل که تعداد کمی از نزدیک به 1000 نفر است که شما آزمایش می شود نمی خواهد به نوبه خود مثبت است.

من حیرت زده اگر نه حداقل هر تیم و آره که کاملا شامل رپتورز.

که آنها را خصوصی نگه داشته شود مگر اینکه بازیکن مربی و یا رسمی می خواهد به یک تست مثبت شناخته شده و من لازم نیست که یک مشکل واقعی است ،

وجود دارد مسائل مربوط به حریم خصوصی در بازی است که باید در نظر گرفته شود و در حالی که گمان می کنم این امر می تواند خوب به دانستن جزئیات – دوباره میخواد برای برخی از اندازه گیری از مرض کنجکاوی بیش از هر چیز به دلیل آن را مانند یک ورزشکار که تست مثبت در حال رفتن به در حال اجرا در میان ما – من فکر می کنم انتشار خصوصی مسائل مربوط به سلامت است که یک بیت از یک شیب لغزنده. ما بپرسید البته اگر کسی می خواهد به نام و من گمان می کنم ما بود گفت: "نه" و این خواهید بود که. به عنوان طولانی به عنوان یک ورزشکار حاضر نیست به دیگران در معرض خطر و تماس با ردیابی اقدامات شده است استناد کرد که کسانی که در دایره درونی من نمی بینم نفع دانستن نام. شاید من چیزی از دست رفته اما من فکر نمی کنم من.

و با توجه به چارچوب زمانی برای هر گونه درمان یا بهبود تاسیس از طریق تمام مراحل کار یک تست مثبت این هفته بعید است که به یک اثر مضر بر از سرگیری بازی بیش از یک ماه از هم اکنون بعد دوباره تست انجام شده است.

ما بحث و بحث در مورد تمام ایده بازگشت به بازی نزدیک تر به تاریخ – Spoiler Alert: من فکر نمی کنم آن را یک چیز وحشتناک با توجه به پارامترهای تست و انزوا در محل, آنچه را در انتخابات و انتخاب فرد فراهم شده همه درگیر – اما این هفته آغاز می شود روند و تمام اخبار نمی تواند خوب باشد.

برای آن آماده شود. و اجتناب ناپذیر بیش از حد واکنش.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

من نمی دیده بان هر یک از ESPYs شب گذشته اما من با گرفتن کوین عشق سخنرانی پس از او داده شد Arthur Ashe شجاعت جایزه.

آن را قابل پیش بینی به خوبی انجام می شود و خوب و بسیار فروتن و من فکر نمی کنم هر کسی می تواند استدلال می کنند که عشق است هر چیزی غیر از شایسته دریافت کننده.

این نیز بسیار مهم است که او تنها دوست ما DeMar برای او تصمیم به رفتن با برخی از مسائل مربوط به سلامت روان و من خوشحالم که عشق بود.

-

و نه بد کیسه مراسلات پستی در این هفته اما فکر کنم اگر ما شروع به درخواست ارسالی اوایل ما می خواهید چیزی کمی بیشتر full یکشنبه آینده.

بنابراین با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و آنچه که شما از امروز شروع می کنیم و تمام درو مزایای در روز یکشنبه.

-

رپتورز?
ما باید پیدا کردن امروز یا فردا دقیقا جایی که آنها در حال رفتن به شروع ramping تا آماده سازی خود را به دفاع از عنوان NBA و چرا اما پس از آن من فرض می کنم همه چیز را کمی آرام تا هفته آینده زمانی که آنها شروع به حرکت به دیزنی حباب/پردیس/Biosphere زمانی که تمام قوانین و مقررات ایمنی و اقدامات احتیاطی به طور کامل در محل.

بنابراین یکی دیگر آهسته هفته مانند بسیاری شده است برای مدت طولانی.

یک چیزی که ما نیاز به پیدا کردن چه نوع از رژیم غذایی Marc Gasol شده است به دلیل آن مطمئن به نظر می رسد مانند پوند شده اند رها کردن او.

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن