ایستاده مینه سوتا برای جمع آوری کمک به مردم پرداخت صورتحساب های اساسی

"ایستادن در مینه سوتا" is a 24-hour آغاز جمع آوری کمک 12:01 a. m. روز شنبه, مارس 15 برای کمک به مردم در تلاش ب

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

"ایستادن در مینه سوتا" is a 24-hour آغاز جمع آوری کمک 12:01 a. m. روز شنبه, مارس 15 برای کمک به مردم در تلاش برای پرداخت صورتحساب های اساسی در این بیماری همه گیر.

کسانی که مایل به کمک هستند خواست برای اهدای بین $1 و یا 10 دلار توسط پیام کوتاه STANDFORMN به 76278. پول را برای کمک به افراد در خطر قطع آب و برق خود را و اخراج از اجاره به عنوان COVID-19 محدودیت سهولت. تلاش یک همکاری بین سازمان های غیر انتفاعی 30 روز پایه و منشور و فرشته پایه و اساس است.

میک استرلینگ

"این COVID-19 همه گیر ضربه Minnesotan خانواده با اخراج و حقوق از دست رفته" 30 روز بنیاد موسس و دیرین شهرهای دوقلو نوازنده میک استرلینگ گفت: در انتشار اخبار. "در طول تعطیلی دولت مجاز و هر گونه قطع خدمات آب و برق به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه اخراج از اجاره یا رهن ملک در طول این زمان. اما به عنوان محدودیت ها در نهایت برداشته تهدید به پایه سرپناه نیاز افزایش خواهد یافت.

"اگر هزاران نفر از ما تصمیم به ایستادن در مینه سوتا و تنها با اهدای $1-10 دیگران — که مقدار زیادی از پول — تاثیر خواهد بود بزرگ برای خانواده هایی که در حال صدمه زدن و مواجهه با چالش های مالی آنها را برآورده نمی."

30 روز بنیاد توزیع 33 درصد از آنچه مطرح شده است به منشور در دره طلایی و 33 درصد به فرشته بنیاد در مندوتا هایتز. باقی مانده 34 درصد بعد از 30 روز پایه و اساس است. هر یک موسسه خیریه را دریافت پول توسط مارس 20 با توجه به انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب