Dear Abby: مرد مسائل جدی در سلامتی تسلط 40 سال ازدواج

عزیز ابی: من با همسرم ازدواج 40 سال پیش. چند سال بعد او مبتلا به دیابت است. او حاضر به مراقبت از خود و به پایا

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

عزیز ابی: من با همسرم ازدواج 40 سال پیش. چند سال بعد او مبتلا به دیابت است. او حاضر به مراقبت از خود و به پایان رسید تا با دو پا قطع عضو از 13 سال پیش. او تا به حال پروتز اما نمی خواهد از آنها استفاده کنید. من ایستاده بود و با او بود و خود را مدافع اما او مقصر من!

او مسائل عمده بهداشت در حال حاضر, اما من بیش از حد نگران. به گفته وی آن را "هیچ یک از کسب و کار من." خانواده مراقبت می کند زیرا او مراقبت می کند. دختر من مقصر من اما او را خسته نمی کند به مقدار تماس با پدر او است.

من تا به حال به اندازه کافی از تلاش برای کمک به یک مرد که نمی خواهید کمک کند. این است که بدون عشق ازدواج شده است و برای سال. او همچنین معتاد به کامپیوتر انجمن. او باقی می ماند در یک کامپیوتر برای ساعت ها و حتی زمانی که مردم در اطراف. او مراقبت می کند که در اطراف. او را شکست خود کامپیوتر به تازگی است و من حاضر به او اجازه می دهد در معدن پس از او عصبانی است که بیش از حد.

برای بسیاری از ما ازدواج من مشغول به کار در خارج از خانه. من هنوز هم انجام دهید. من نه می خواهد از خانه بیرون از اینجا با یک شوهر که اهمیتی نمی دهند اگر من در اطراف و یا نه. لطفا راهنمایی کنید من چه می توانم انجام دهم. — به حد

عزیز رسیده: آنچه شما می توانید انجام دهید بستگی دارد آنچه شما می خواهید به انجام. باید وجود داشته باشد یک دلیل که چرا شما باید باقی مانده در این loveless ازدواج به عنوان طولانی به عنوان شما.

پس از شما خواسته من یک کلمه از مشاوره. کمک شوهر خود را به یک کامپیوتر دیگر. اگر شما انجام آن را ممکن است به کاهش برخی از خصومت است که حاکم خود را خانواده. او را اشغال می شود و شما می توانید انجام دهید هر آنچه شما نیاز دارید به نگه داشتن خود را عاقل.

عزیز ابی: من و همسرم در حال برخورد با یک ترمینال وضعیت سلامت و بسیاری از مردمی ارائه شده به کمک به خصوص در منطقه از ارائه وعده های غذایی که ما واقعا قدردانی. به تازگی یک خانواده از ما کلیسای ما به ارمغان آورد بیش از یک وعده غذایی که شامل یک غذای اصلی, دسر, نان و صبحانه, شیرینی, همه, در خانه. ما لذت می برد غذای اما به سرعت از دست ما اشتهای پس از باز کردن دسر برای پیدا کردن مو با منشا ناشناخته در آن است. ما متاسفانه قادر به لذت بردن از بقیه مواد غذایی به این دلیل است.

معضل من این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به این کار را با خانواده است. من مطمئن هستم که ما آنها را در کلیسا و آنها در حال حاضر رسیده و درخواست زمانی که آنها می تواند ما را به یکی دیگر از وعده غذایی. من نمی خواهم به کسی خجالت زده نیست اما نه من فکر می کنم من می توانم مصرف یکی دیگر از آنها است.

برای آنچه در آن ارزش, ما به کسی که می آید در هفتگی که آماده وعده های غذایی برای us (آنها به ما پرداخت). این شده است یک کمک بزرگ به دلیل آن کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای فروشگاه آشپزی و تمیز کردن برای بسیاری از هفته کار چون من تمام وقت کار می کنند و همچنین برای مراقبت از شوهر من. چگونه می توانم سنجیده کاهش این خانواده را ارائه می دهد بدون آینده درست و گفت: چرا ما نمی خواهیم خود را از مواد غذایی ؟ — فروش در غرب

عزیز فروش کردن: نباید شرمسار کسانی که مردم خوب اگر شما با تشکر از آنها را برای ارائه به شما ارسال مواد غذایی بیشتر و به آنها بگویید که شما دیگر نیاز به مواد غذایی چون شما استخدام کسی که می آید در و آشپز برای شما. آن را کوتاه و شیرین و آن حقیقت است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب