سفر کمپینگ: گلدان ممکن است افزایش تجربه در فضای باز اما شامل خطر - Fri, 03 Jul 2020 PST

کمپینگ و علف هرز به نظر می رسد شرکای کامل. و آنها هستند ... اما آنها غیر قانونی همکاران در اکثر موارد. البته ک

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

کمپینگ و علف هرز به نظر می رسد شرکای کامل. و آنها هستند ... اما آنها غیر قانونی همکاران در اکثر موارد.

البته که متوقف نشده شاهدانه-محبت کمپ از جمله خودم. کلید به استفاده از ماری جوانا در حالی که کمپینگ است به احتیاط.

بیایید نگاهی به یک زن و شوهر از hypotheticals.

فرض کنید شما در یک سفر کوله پشتی در واشنگتن یخچال قله بیابان و شما انتخاب می کنید به افراط در ماری جوانا-خوراکیهای حاوی یک جرم فدرال. شما واقعا باید نگران باشید که یک رنجر ممکن است کمین در پشت یک درخت 25 کیلومتر از ابتدای مسیر?

یا شاید شما در حال اقامت در RV در خانمها راک اردوگاه در پارک ملی کوه رینیر و شما آتش تا یک کاسه از حق بیمه گل. مانند ضرب المثلی درخت در جنگل اگر هیچ کس دیگری در اطراف است و هیچ کس می توانید ببینید و یا بوی شما, شما باید فرض کنیم شما نسبتا امن از محاکمه?

بله. کسانی که حوادث هر دو اتفاق افتاده است در تابستان گذشته و camper در سوال (ممکن است من) رو دور با آن.

اما هیچ کس نباید اخراج خطر بازداشت برای ماری جوانا جرائم در هنگام جذب در سرزمین های فدرال که در آن شما به صورت حداکثر جریمه نقدی از $5,000 اگر گرفتار. حتی اگر تفریحی ماری جوانا قانونی است در واشنگتن و اورگان آن را یک جرم به مصرف آن در مناطق بیابانی پارک های ملی و جنگل های ملی.

و آیا اشتباه از تفکر است که دولت پارک اردو هستند و هر یک متفاوت است. حتی اگر سیگار خود را در اردوگاه قانونی است در یک پارک ایالتی واشنگتن و اورگان منع سیگار کشیدن ماری جوانا در تمام اماکن عمومی از جمله اردو.

آنچه در مورد سیگار کشیدن در داخل یک چادر یا یک RV در حالت پارک ؟ با توجه به Washington State Parks and Recreation کمیسیون که هنوز هم بدون هیچ است. شما می توانید ذکر شده اگر گرفتار toking حتی در داخل خود پناهگاه.

خصوصی اردو هستند کمی بیشتر و آمرزنده است. دوباره آن را غیر قانونی به مصرف ماری جوانا در مکان های عمومی, اما شما می توانید مصرف ماری جوانا را از این دیدگاه می گویند در داخل خود RV و یا چادر در بخش خصوصی-اجرای تاسیسات.

البته آنچه را غیر قانونی و آنچه شما ذکر دو قطعا چیزهای مختلف.

بیش از دو سال گذشته من و همسرم سفر کرده اند در سراسر آمریکا در RV ماندن در ده ها تن از اردو هر دو خصوصی و عمومی. اکثر امن برای مصرف ماری جوانا به عنوان طولانی به عنوان شما با استفاده از حس مشترک – و متوجه است که شما در حال خطر دستگیری و اگر گرفتار.

آنچه در زیر یک لیست از بهترین شیوه ها برای جذب مورد علاقه خود را cannabis محصول در یک اردوگاه تنظیم:

با احتیاط باشد. آیا مصرف حشیش محصولات در مقابل دیگر اعضای کمپ و یا اعضای هیات پارک. اگر هیچ کس شما را می بیند و یا بوی شما را نمی توان دستگیر کرد.

نمی تواند یک مزاحم. رنجرز و مقامات اجرای قانون نیاز به "علت احتمالی" برای جستجو وسایل نقلیه و یا وسایل شخصی. توسط یک مدل camper – نگه داشتن سایت خود را تمیز و سر و صدا در سطح پایین شما را بدون علت احتمالی برای هر کسی که به شما می دهد یک نگاه دوم است.

در نظر با استفاده از خوراکیهای. این ساده ترین راه برای زیر رادار پرواز با ماری جوانا-تزریق آب نبات, نوشیدنی و محصولات پخته که هیچ بو و قرعه کشی بدون توجه. برای پیاده بسیاری از محصولات خوراکی مانند جویدنی و آب نبات ایده آل هستند زیرا آنها بسیار سبک وزن و نمی تواند شکسته شود.

وزن خطرات خود را. به یاد داشته باشید که شما می تواند بازداشت و جریمه زمانی که شما ø در حالی که کمپینگ, که آیا آن را عمومی یا خصوصی بر زمین. تصمیم می گیرید که آیا خطر گرفتار شدن ارزش مند بودن بالا.

پیدا کردن ماری جوانا پسند پارک. در نظر بگیرید رفتن به رفت و آمد مکرر و یا اردوگاه که در آن مکان گلدان استفاده پذیرفته شده است و در آغوش گرفت.

جان نلسون دیرین روزنامه نگار مشغول به کار در عمده اخبار عملیات در اسپوکن ممفیس و سیاتل. او در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در مورد خارج از منزل, تفریح, ماری جوانا و وسایل نقلیه تفریحی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن