لامپ کم مصرف تسلیم تجدید نظر مالی درخواست به دولت فدرال منبع می گوید

این لامپ کم مصرف ارسال کرده است کانادا میراث وزیر استیون guilbeault را از دست تجدید نظر مالی درخواست.یک لامپ ک

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

این لامپ کم مصرف ارسال کرده است کانادا میراث وزیر استیون guilbeault را از دست تجدید نظر مالی درخواست.

یک لامپ کم مصرف منبع روز جمعه گفت لیگ است که به دنبال حدود 42.5 میلیون دلار در کمک های اولیه. در ماه آوریل این خواسته دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار کمک مالی در صورت لغو 2020 فصل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

در آن زمان, لامپ کم مصرف, کمیسر سفت Ambrosie گفت: لیگ بود و اضطراب "در پاسخگوئی به مالیات دهندگان و تلاش خواهد بود به بازپرداخت بخشی از کمک های دولت از طریق "جامعه برنامه های توسعه گردشگری خاکستری جام ما کانال های دیجیتال."

این منبع افزود: درخواست های جدید برای پوشش هزینه های عملیاتی و حقوق بازیکن برای کوتاه 2020 فصل است. این پیشنهاد همچنین شامل یک حرف از حمایت از لامپ کم مصرف بازیکنان' Association.

منبع صحبت در خواست نامش فاش نشود چرا که نه دولت و نه لامپ کم مصرف را تایید کرده اند به درخواست.

ماه گذشته لامپ کم مصرف و CFLPA شروع مذاکرات برای اصلاح زمان توافق دسته جمعی اجازه می دهد تا به صورت مختصر از فصل. دو طرف باید ثبت نام بر روی هر گونه تغییرات برای هر بازی به بازی می شود.

اما قبل از شروع مذاکرات این لامپ کم مصرف ارائه شده در این اتحادیه با یک یادداشت ترسیم شرایط آن را می خواستم و اتمام مهلت جولای 23.

وقتی پرسیده شد که در مورد تجدید نظر مالی درخواست لامپ کم مصرف گفت: "ما همچنان بحث و گفتگو با دولت فدرال از جمله بحث های ما امکان بازگشت به بازی است."

در حالی که تجدید نظر است به صورت قابل ملاحظه ای کمتر پول لامپ کم مصرف وضعیت تغییر زیادی نکرده است. آن را هنوز هم نیاز به کمک مالی با درآمد داشتن به شدت کاهش یافته است با توجه به COVID-19 همه گیر و هزینه انتظار می رود برای ادامه برای افزایش اگر آن را تلاش می کند به بازی در یک فصل با طرفداران

این لامپ کم مصرف اولیه درخواست اتاوا شامل سه ردیف: نام آن را برای $30 میلیون بلافاصله برای مدیریت تاثیر شیوع این بیماری تا به حال در لیگ کسب و کار; کمک های اضافی به صورت مختصر از فصل به طور منظم و به یکی دیگر از $120 میلیون در صورت از دست 2020 مبارزات انتخاباتی.

زمانی که Ambrosie صحبت فدرال ایستاده کمیته امور مالی در مه, او صریحا انتقاد به عدم تصریح می کند که در آن وجوه را و نه مربوط به CFLPA در این فرآیند است. اما این منبع گفت: تجدید نظر در پیشنهاد آینه معتبر مالی ارائه و حاوی جزئیات بیشتری از یکی از اصلی انجام داد.

اولین مختصر از '20 فصل آغاز خواهد شد سپتامبر است اما Ambrosie اعلام کرده لغو کمپین همچنین ممکن است باقی می ماند.

اگر لامپ کم مصرف دارای یک کوتاه فصل آن انتظار می رود برای انجام این کار در یک مرکز شهر. Winnipeg شده است به عنوان قوی hub نامزد اما این منبع گفت رجینا نیز تحت بررسی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن