مهم شب اول برای NBA

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هنگامی که او postgame زوم مصاحبه بود که قبل از ساخت یک پیروز خروج به اتوبوس تیم رودی

توسط NASERINEWS در 11 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هنگامی که او postgame زوم مصاحبه بود که قبل از ساخت یک پیروز خروج به اتوبوس تیم رودی Gobert از یوتا جاز اذعان کرد که تاریخی بازی او savoring نمی تواند دقیقا به عنوان برنامه ریزی شده.

"من قرار نبود به پست های" Gobert گفت. "من قرار بود به غوطه دادن."

پس از استفاده از یک داناون Mitchell صفحه نمایش لرزش رایگان, در نهایت corralling منحرف تصویب و سپس چرخش به سمت پایه در برابر یک هم تیمی جرثقیل نعمت Gobert کاهش یافته است توپ در سمت راست بیش از نفع در داخل برای اولین بار 20 ثانیه شنبه شب. Gobert کوتاه سر اشاره کرد که به نظر می رسید به اذعان به اهمیت این نمره.

چه Gobert در نهایت شد یک لیآپ که ثبت خواهد شد به عنوان اولین NBA سبد در ماه جولای است که تا کنون محسوب می شود. او گل اول دو امتیاز و دو امتیاز در یوتا 106-104 پیروزی New Orleans Pelicans اولین بازی NBA راه اندازی مجدد در والت دیزنی جهانی — 141 روز پس از Gobert مثبت coronavirus test در تاریخ 11 مارس منجر به تعلیق نامحدود از فصل.

"زندگی با این نسخهها کار در یک راه اسرار آمیز," Gobert گفت.

که باز کردن توالی و عقد پرتاب آزاد به عنوان صرف 62.1 درصد ناپاک تیرانداز کمک کرد تا آن را به یک رستگاری شب برای Gobert — مدت کوتاهی پس از حرکت عدالت اجتماعی اعتراض در یک عرصه با طرفداران اما پرتکاپو با وحدت و هدف از آن ساخته شده یک مناسبت مهم برای کل لیگ.

برای بیش از چهار ساعت قبل از جاز و پلیکان با نوک انگشتانش کردن هر دو تیم بازیکنان و مربیان و اعضای هیات همراه با داوران جمع در کنار هم کشش از پایه به پایه. آنها را جمع آوری در نزدیکی BLACK LIVES MATTER حروف چسبیده به کف نزدیک گلزن جدول در هر یک از سه بازی سالن در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی و سپس زانو در صدا در هنگام پخش سرود ملی ثبت شده توسط جان باپتیست.

لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز Staples Center co-مستاجران و قهرمانی رقبای آمد و با هم به انجام همان چیزی که قبل از بازی خود را در طول یک ثبت تفسیر سرود توسط کامپتون Kidz باشگاه از منطقه لس آنجلس. LeBron James تا به حال فقط کمک لیکرز پرچ 103-101 پیروزی با برنده شدن در هر دو به پایان می رسد در فینال 12.8 ثانیه زمانی که او گفت: TNT در postgame مصاحبه: "من امیدوارم که طرفداران ما هستند و افتخار ما است."

جیمز نبود صحبت کردن در مورد بسکتبال. همچنین او با اشاره به لیگ ایران باز گشت و پس از چنین طولانی coronavirus-تحمیل غیبت یا امیدوار شروع به NBA تلاش برای برپایی یک اصطلاح حباب در دیزنی پردیس (در هزینه حداقل $180 میلیون دلار ایالات متحده) با ساخته شده برای تلویزیون عرصه تنظیمات و روزانه coronavirus تست. مانند بسیاری از بازیکنان درگیر در پنجشنبه doubleheader جیمز منتقل شد بیشتر با وحدت نمایش داده شده در خود را سرود اعتراض.

"من امیدوارم که ما ساخته شده Kap افتخار" جیمز گفت: با اشاره به سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri که شروع به زانو در طول این سرود در سال 2016 NFL season اعتراض به نژادی و بی عدالتی است. هیچ تیم امضا کرده است او پس از.

"من امیدوارم که ما همچنان ساخت Kap افتخار هر روز" جیمز گفت.

گفت: پلیکان' JJ Redick است: "'چوب به ورزش' جمعیت حفظ سیاست از ورزش, همه آن چیزهایی که آنها بی معنی در حال حاضر. شما نمی توانید. سیاست و ورزش همزیستی در حال حاضر لیگ به رسمیت شناخته شده است."

در واقع. آدم نقره ای NBA کمیسیون با حضور هر دو از پنج شنبه شب بازی با پوشیدن یک کلاه آبی و از پشت پلکسی گلاس بالا طبقه در هر دو HP زمینه خانه (Jazz-پلیکان) و عرصه (لیکرز-کلیپرز) چرا که او هنوز رتبهدهی نشده است در قرنطینه و در نتیجه نمی توان در اطراف هر یک از برآورد 1500 نفر از ساکنان لیگ حباب. نقره اینکه آیا صدور بیانیه افزوده است که این لیگ خواهد بود و نمی توان اجرای آن به مدت طولانی حکومت دوستیابی به سال 1981 که حکم همه تیم پرسنل به ایستادن برای سرود ملی در یک "وقار استقرار" همراه یک حاشیه یا خط ناپاک.

"من احترام تیم واحد عمل اعتراض مسالمت آمیز برای عدالت اجتماعی و تحت این شرایط منحصر به فرد را اجرا نمی کند ما به مدت طولانی حکومت نیاز به ایستادن هنگام پخش سرود ملی ما," نقره گفت.

وجود دارد مقدار زیادی برای کمیساریای را در. بازی بازی شد در دو سه سالن در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی به طوری که ترنر می تواند پخش آنها را پشت به پشت و بدون تاخیر در میان برای تمیز کردن.

در اولین بازی جاز لغو 16-نقطه کسری در مقابل "صفحه اصلی" تیم پلیکان' مجازی طرفداران جیمز به دنبال یک کلاچ تک به تک سبد با قاطع دفاع در برابر هر دو Kawhi Leonard و پل جورج در ثانیه های پایانی به سرنگونی کوتاه دست کلیپرز. بازیکنان عینک سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, تی شرت طول pregame گرم یو پی اس و بسیاری تا به حال عدالت اجتماعی شعار خود را در پشت لباس خود را در محل خود به نام: "آرامش" برای نیواورلئان' باارزش rookie صهیون ویلیامسون "من یک مرد هستم" به ایالت یوتا برای مایک کانلی "می گویند نام او" برای یوتا داناون میچل.

میچل رفت و حتی دورتر در اعتراض به نژادپرستی نظاممند ورود به ساختمان چادری در یک جلیقه ضد گلوله محاط با نام های متعدد قربانیان خشونت پلیس,

"این بازی عالی بود ما به دست آورد اما در پایان روز Breonna تیلور قاتلان هنوز هم رایگان" میچل گفت. "وجود دارد بسیاری از چیزهای مختلف است که ما می تواند صادقانه صحبت در مورد. من قصد دارم برای ادامه به بحث در مورد Breonna تیلور چرا که نزدیک و عزیز به من."

در مارس 13, دو روز پس از Gobert مثبت coronavirus آزمون منجر به NBA خاموش بود به ضرب گلوله زمانی که افسران پلیس پشت سر هم به او Louisville, Kentucky, آپارتمان, با, بدون دست کشیدن حکم آنها استفاده می شود به عنوان بخشی از یک مبارزه با مواد مخدر بررسی است. میچل همچنین collegiately در لوئیزویل.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اندازه تصویر کوچکتر از خود, یوتا, مشارکت, Mitchell — که او نیز آزمایش مثبت برای coronavirus در ماه مارس و Gobert رفت هفته بدون صحبت کردن. این تا حدودی به دلیل بدنام ویدئو کلیپ از Gobert لمس کردن یک جدول کامل از خبرنگاران دستگاه ضبط قبل از او می دانست که او تا به حال آلوده شده است باعث بسیاری از منتقدان ادعا می کنند که او نه درمان این ویروس به طور جدی اما بعدا روشن شد که تنش بین دو بازیکن شده بود متلاطم برای برخی از زمان.

در این شب میچل به ثمر رساند هشت متوالی یوتا نقاط در زمان بحران پس از آن ساخته شده بسیار مهم رانندگی و کمک کنند که راه اندازی Gobert بازی برنده می شود ؟ Gobert به پایان رسید و با 14 امتیاز 12 ریباند سه عکس های مسدود شده و این فرصت را به تأمل در coaster غلتکی از چهار ماه گذشته زمانی که NBA مجبور شد برای رفتن خفته.

"من فقط ممنون به پشت بر روی زمین" Gobert گفت. "راستش خیلی از چیزهایی که گفته شده بسیاری از چیزهایی که اتفاق افتاد بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در جهان در حال حاضر. قادر به انجام آنچه که ما عشق می شود قادر به انجام آن در بالاترین سطح در شرایط امن قادر به تاثیر مثبت در جوامع و الهام بخش میلیون ها نفر از مردم و کودکان و نوجوانان در سراسر جهان — این واقعا چیزی است که بزرگتر از فقط بازی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب