Dear Abby: مرد خواست به تمرین های اجتماعی فاصله رشد تهاجمی

عزیز ابی: من مواجه ترسناک در فروشگاه های سخت افزاری روز دیگر. من ایستاده بود و در مقابله پرداخت برای یک آیتم ز

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

عزیز ابی: من مواجه ترسناک در فروشگاه های سخت افزاری روز دیگر. من ایستاده بود و در مقابله پرداخت برای یک آیتم زمانی که یک مرد پشت سر من آمد در اینچ از صورت من در تهاجمی و تهدید راه است. وقتی که من از او پرسید که آیا او می تواند لطفا مرحله 6 فوت دور او شد و حتی بیشتر خصمانه و من را متهم به درخواست خود در راه اشتباه است.

در حقیقت گمان می کنم من باید او را نادیده گرفت. اما کلمات او من را تکان داد. من صحبت نمی disrespectfully به او. اگر چه من نگران من بود و مودب. زمانی که من گفت: من فقط درخواست برای فضای مورد نیاز, او گفت که او به من نشان داد چگونه فکر من هستم زیرا من با پوشیدن یک ماسک و دستکش. نه او بود نه بوده و کارکنان و برخی دیگر از خریداران. زمانی که من اشاره کرد که او مقابله و حتی بیشتر با صدای بلند که من مشکل بود. من فقط سر من را تکان داد و به سمت چپ. همانطور که من در ترک او فریاد زد: پس از من است که او امیدوار شدم به ویروس و که او مشغول به کار در یک بیمارستان است.

مرد بود حداقل دو برابر اندازه من. او به وضوح بیرون رفتن از راه خود را به تهدید من اگر نه آلوده به من. من می دانم که من نباید پاسخ داده اند اما برای خود من و ایمنی و من نیاز به مودبانه از او به دور است. اگر من تا به حال گوشی من ممکن است به نام پلیس.

من برای یک پیاده روی در هر روز برای ورزش و به فروشگاه برای مواد غذایی لازم. من باید افراد با تجربه در راهرو در آینده خیلی نزدیک به من. من کنار به فضا را برای دیگران. به طور کلی اکثر مردم مراقب هستند و احترام و حتی به من بدهید با تشکر از شما. این مرد مهاجم بدون هیچ دلیل. آنچه که من باید انجام داده اند دیگر از تنها راه رفتن به سرعت دور ؟ — تهدید در اوکلند کالیفرنیا.

عزیز تهدید: شما درست. من به طور جدی شک فرد مشغول به کار و یا حتی در نزدیکی یک بیمارستان زیرا اگر او او را گرفته اند احتیاطی مناسب. در این مواقع استرس گاهی اوقات مردم عمل بیش از درک slights. با کسی که خیلی عصبانی و پرخاشگر و به وضوح به دنبال مشکل درست انجام شد به دور به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. مرد خوش شانس, فروشگاه, مدیریت, نمی, بیرون انداختن او.

DEAR ABBY: چند ماه پیش یکی از دوستانم رفتار بد و جرم من و یکی دیگر از شام مهمان. همسرش او را تعطیل نسبتا به سرعت. روز بعد زمانی که من سعی کردم به او توضیح دهد که چرا آنچه که او انجام شد او اشتباه من نظرات و چون خود اعتماد به نفس پايين شد جرم حتی اگر به او توهین آمیز فرد است. من بلافاصله عذرخواهی کردم اما هیچ پاسخ. هر کسی که درک اساسی روانشناسی را به رسمیت شناخته و این دفاعی و deflective خود مکانیسم دفاعی برای آنچه در آن بود.

ابی این مردم را دوست دارم از صمیم قلب. در حال حاضر آنها دیگر صحبت می کنند به من و من در از دست دادن در مورد آنچه به انجام در کنار ادامه به دعا برای آنها. مشاوره ؟ — گم شده من عزیزترین دوستان

عزیز از دست رفته خود را دوست سابق به نظر می رسد هر دو پرخاشگر و حساس. ادامه دعا, اما مراقب باشید آنچه شما دعا کنید چرا که این فرد به نظر می رسد می شود بسیار بالا-تعمیر و نگهداری. مطمئنا شما می توانید با پر کردن پوچی با دوستان است که آسان تر برای به دست آوردن همراه با و که مایل به صحبت کردن شرایط دشوار مانند بزرگسالان است. اگر شما تضمین می کنم زندگی خود را کم دردسرتر خواهد بود.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب