زانو با Kaepernick: یک جدول زمانی از ژست و آن پژواک

Khezri بود دور دوم پیش نویس انتخاب در سال 2011. سال بعد او به رهبری San Francisco 49ers به سوپر باول. تا سال 2

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

Khezri بود دور دوم پیش نویس انتخاب در سال 2011. سال بعد او به رهبری San Francisco 49ers به سوپر باول. تا سال 2016 او را آغاز کرده بود زانو در حاشیه در بازی در طول سرود ملی در اعتراض به بی عدالتی اجتماعی و خشونت پلیس.

به زودی پس از او رفته بود از NFL و او بازی کرده است و پس از. در اینجا یک جدول زمانی از Kaepernick طرفدار فوتبال و پست-NFL روز پس از او برای اولین بار به زانو در طول "The Star-Spangled Banner."

Aug. 26, 2016: در طول سرود قبل از هکرها-49ers پیش فصل بازی Kaepernick نشسته در سان فرانسیسکو نیمکت. Kaepernick می گوید او نشسته چرا که این کشور "ستم سیاه و سفید از مردم و مردم از رنگ است." خود عمل نمی کند جذب فوری ملی توجه است. او اشاره می کند که او قبلا بود نه برای سرود.

Aug. 27, 2016: Kaepernick را نشسته آغاز می شود سرفصل های نقشه کشی. برخی او را محکوم به dishonouring پرچم و کشور است. دیگران تحسین انگیزه های خود را. NFL می گوید بازیکنان تشویق می شوند اما نیاز به ایستادن برای سرود.

Aug. 30, 2016: بازیکن سابق NFL و ex-Green Beret, Nate بویر نشان می دهد به Kaepernick به زانو زدن به جای نشستن در طول سرود.

سپتامبر. 1, 2016: Kaepernick زانو زده قبل از بازی راه را در برابر شارژر و می گوید او اهدا خواهد شد $1 میلیون دلار (آمریکا) به سازمان حمایت از اهداف خود.

سپتامبر. 5, 2016: رئیس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما, دفاع Kaepernick اعتراض کرد و گفت این حق در قانون اساسی.

سپتامبر. 7, 2016: NFL کمیسر راجر Goodell می گوید که او "لزوما موافق با آنچه (Kaepernick) انجام شده است" اما پشتیبانی از بازیکنان که به دنبال تغییر در جامعه است.

سپتامبر. 11, 2016: در اولین روز از فصل به طور منظم چند بازیکن زانو زدن در طول سرود.

San Francisco 49ers safety Eric Reid, left, and quarterback Colin Kaepernick kneel during the national anthem before a game against the Los Angeles Rams in Santa Clara, Calif., on Sept. 12, 2016.

سپتامبر. 12, 2016: Kaepernick و ایمنی اریک رید زانو زدن قبل از 49ers' بازی خانگی برابر قوچ. Kaepernick است rehabbing مصدومیت زانو و بازی نیست.

سپتامبر. 27, 2016: پس از انتقاد از حزب جمهوری خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Kaepernick پاسخ می دهد: "او همیشه می گوید امریکا بزرگ دوباره. خوب امریکا هرگز برای افرادی که از رنگ. این چیزی است که نیاز به خطاب. بیایید امریکا برای اولین بار."

Oct. 16, 2016: Kaepernick بازده به عنوان 49ers استارت در 45-16 از دست دادن در بوفالو و هنوز استارت بقیه فصل.

Jan. 1, 2017: Kaepernick نقش خود را نهایی NFL بازی 25-23 دست دادن به سیاتل.

3 مارس 2017: روی لئامت دادن خود را با 49ers که برنامه ریزی شده به او قطع به پایان می رسد به عنوان Kaepernick مردد خارج از قرارداد خود را.

Aug. 25, 2017: اگر چه تیم های مختلفی نشان داده اند که متوسط بهره در Kaepernick او می شود هیچ قرارداد ارائه می دهد. هواداران می گویند صاحبان تیم ها blackballing او و تظاهرات خارج NFL دفتر مرکزی آن در منهتن.

سپتامبر. 10, 2017: بدون Kaepernick در لیگ, بازیکنان هنوز هم زانو زدن در طول سرود.

سپتامبر. 26, 2017: Dallas Cowboys صاحب جری جونز قفل اسلحه و زانو زده با بازیکنان قبل از سرود, اما می ایستد در حالی که آن را ایفا کرده است.

Oct. 15, 2017: Kaepernick فایل های شکایت علیه تیم NFL صاحبان استناد به تبانی برای نگه داشتن او را از لیگ.

Dec. 31, 2017: NFL فصل به پایان می رسد با Kaepernick بیکار.

مارس 18, 2018: به عنوان بخشی از تبانی ادعا Kaepernick و نمایندگان عزل Goodell و انواع NFL صاحبان و مدیران از جمله جونز.

مارس 23, 2018: NFL صاحبان تصویب قانون ممنوعیت زانو طول سرود. بازیکنان باید گزینه ای را برای اقامت در اتاق قفل است. رئیس جمهور تهمت تحسین قاعده است. ... NFL صاحبان زودی جمع شدن این قانون به دلیل آن تفرقه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سپتامبر. 3, 2018: به عنوان فصل به طور منظم روش بدون Kaepernick دوباره نایک باعث می شود کارفرمایی نقطه کانونی آن ورزش کمپین تبلیغاتی. "باور به چیزی حتی اگر آن را به معنی فدا کردن همه چیز. #JustDoIt." ... وجود دارد خواستار تحریم نایک به عنوان به خوبی به عنوان ستایش برای شرکت پوشاک.

سپتامبر. 9, 2018: یک دوم راست شروع فصل با Kaepernick نه در فهرستی اما با برخی از بازیکنان هنوز زانو طول سرود.

سپتامبر. 26, 2018: رید رایگان عامل در نهایت در می یابد یک تیم Carolina Panthers و تبریک در رسانه های اجتماعی توسط Kaepernick.

Dec. 30, 2018: این فصل به طور منظم به پایان می رسد. Kaepernick باقی می ماند بدون NFL ارائه دهد.

Feb. 15, 2019: NFL می رسد شهرک با Kaepernick و رید در تبانی نارضایتی. پولی ارقام اعلام نشده است.

Aug. 8, 2019: Eyeing NFL کار Kaepernick می فرستد اجتماعی-رسانه پیام به تیم که شامل یک ویدیو از او کار کردن.

سپتامبر. 8, 2019: سومین دوره متوالی به باز کردن کامل بعد از یک فصل NFL بدون Kaepernick.

Nov. 18 سال 2019: در نهایت یک تمرین با تیم NFL اما تحقیق و بحث. Kaepernick حرکت این جلسه در آتلانتا رقیب لیگ بود نه شفاف در چگونه آن را اجرا می شود که حضور و خواهد بود که در قبال صدمات بالقوه. تعداد محدودی از تیم های آن را به تمرین. Kaepernick می گوید: "همه ما می دانیم چرا. من در خارج وجود دارد و حاکی از آن امروز در مقابل همه. توقف در حال اجرا از حقیقت است. توقف در حال اجرا از مردم است."

Dec. 29, 2019: این فصل به پایان می رسد با Kaepernick unsigned.

Feb. 13, 2020: Kaepernick اعلام کرد او را به نوشتن خاطرات هر چند او هنوز هم می خواهد به بازی فوتبال.

29 مه سال 2020: موجب مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس در مینیاپولیس فشرده یک زانو را به گردن خود برای نزدیک به نه دقیقه Kaepernick ارائه می دهد پشتیبانی از معترضان در سراسر کشور. "ما حق را به مبارزه با عقب! بقیه در قدرت جورج فلوید."

30 مه سال 2020: NFL بیانیه در Floyd مرگ و تظاهرات متعاقب آن اشاره Kaepernick این تظاهرات در طول سرود.

4 ژوئن 2020: بسیاری از Kaepernick حامیان در لیگ انتشار یک ویدیو اصرار NFL برای محکوم کردن نژادپرستی و بیشتر ترویج عدالت اجتماعی است.

5 ژوئن 2020: در یک ویدئو Goodell معذرت خواهی به بازیکنان برای گوش دادن به آنها بود. او آنها را تشویق به اعتراض مسالمت آمیز و تقبیح نژادپرستی. او می گوید لیگ خواهد بود بخشی از "چگونه ما می توانیم بهبود و رفتن به جلو برای بهتر و بیشتر در ایالات NFL خانواده است."

5 ژوئن 2020: مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار انتقاد خود از Kaepernick پس از New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees معذرت خواهی برای نظرات در مورد معترضان اهداف: رئیس جمهور می گوید در توییتر بازیکن "باید گرفته اصلی خود را مبنی بر ارج نهادن به شکوه ما پرچم آمریکا. شکوه قدیمی است که به محترم گرامی و پرواز بالا... ما باید ایستاده راست و بلند در حالت ایده آل با یک سلام یا یک دست بر روی قلب. دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا — هیچ زانو!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن