Stillwater می شود OK از MnDOT به نوبه خود بخشی از خیابان اصلی به پاسیو فضای

دولت حمل و نقل مقامات داده اند استیلوتر OK به طور موقت مسدود کردن مناطق پارکینگ در دو طرف خیابان اصلی در مرکز

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

دولت حمل و نقل مقامات داده اند استیلوتر OK به طور موقت مسدود کردن مناطق پارکینگ در دو طرف خیابان اصلی در مرکز شهر برای کافه ها و رستوران ها و کسب و کار به کار در خارج از شهردار تد Kozlowski روز جمعه گفت.

"آن" او گفت:. "این ایده که ما می توانیم یکی دیگر از تقریبا 20 فوت در تمام طول خیابان اصلی برای یک پاسیو برای افرادی که به خوردن مواد غذایی و خرید چیزهای بسیار سرد چیز است."

روز دوشنبه Stillwater شورای شهر تصویب یک طرح است که به صاحبان کسب و کار به طور موقت به گسترش در خارج با استفاده از فضاهای پارکینگ در شهرستان متعلق به خیابان های ناهار خوری و خرید مناطق معمولا به عنوان "parklets."

اما کمک نمی کند کافه ها و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر در خیابان اصلی 30 مایل در ساعت در بزرگراه دولت با یک خط ترافیک در هر جهت. علاوه بر این دولت چهارشنبه اعلام کرد که با شروع ماه ژوئن 1 کافه ها و رستوران ها در سطح ایالت را محدود به فضای باز ناهار خوری فقط و بیش از 50 مشتریان در یک زمان.

"ما پنج پتیس در مرکز شهر Stillwater — و برخی از آنها بزرگ هستند — اما بسیاری از ما بزرگتر رستوران ندارد و در جلو یا پشت به patios" Kozlowski گفت. "من فکر می کنم بسیاری از هر عامل بود با این فرض که وجود دارد رفتن به برخی از ظرفیت های داخلی مجاز است."

Kozlowski به نام دفتر فرماندار روز شنبه برای توضیح این شهر خیابان اصلی معضل و درخواست برای اجازه به طور موقت استفاده از فضاهای پارکینگ.

"این نوع از Hail Mary," او گفت:.

او قرار بود در تماس با بخش مینه سوتا کمیسر مارگارت اندرسون Kelliher که Kozlowski گفت: او را به نام جمعه ها می گویند که این شهر خوب است برای رفتن با برنامه است و روز چهارشنبه آن را نهایی خواهد شد توسط دولت است.

در بخش دیگر از Stillwater شهر ترک آن را به صاحبان کسب و کار برای طراحی ناهار خوری و مناطق خرید. برای خیابان اصلی Kozlowski گفت که او مطمئن Kelliher شهر خواهد رها کردن بتن موانع برای ایمنی در کل حدود شش بلوک کشش از جاده ای در مرکز شهر.

Stillwater نیز نهایی برنامه ای برای راه اندازی چهار یا پنج غول چادر حزب در عمومی و خصوصی پارکینگ در مرکز شهر برای فضای ناهارخوری Kozlowski گفت.

Kozlowski تخمین می زند که حدود 60 پارکینگ در امتداد خیابان اصلی حذف خواهد شد به دلیل جدید parklets. اما از دست پارکینگ "دست کم از نگرانی های من در حال حاضر" Kozlowski گفت او را استقبال جمعیت زیادی.

"پارکینگ است که همیشه یک موضوع در Stillwater," او گفت: "اما به هر حال ما هنوز موفق به دریافت 40 ، 000 نفر در مرکز شهر برای چهارم جولای. همه آنها پیدا کردن یک محل برای پارک. من می خواهم پارکینگ به یک مشکل در حال حاضر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن