نشان می دهد که در حال کار برای اتصال بینندگان با کمک – با تشکر از '13 دلیل' - Sun, 19 Jul 2020 PST

زمانی که Netflix عرضه "13 دلیل" در بهار سال 2017 آن را به سرعت تبدیل به یکی از پلت فرم محبوب ترین و بحث برانگی

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

زمانی که Netflix عرضه "13 دلیل" در بهار سال 2017 آن را به سرعت تبدیل به یکی از پلت فرم محبوب ترین و بحث برانگیز – ارائه شده است. درام که شمارش سلنا گومز در میان آن اجرایی تولید و اقتباس شده از پرفروشترین YA رمان جی آشر بود پر از مسائل نو حرکت در دبیرستان: دوستیابی, رضایت, LGBTQ هویت استفاده از مواد مخدر ، و مانند آن منبع, مواد, نشان می دهد حول مرگ با خودکشی از آن شخصیت هانا بیکر.

تقریبا بلافاصله پس از آن تا حد زیادی تحسین اولین فصل "13 دلیل" (که در زمان خود چهارم و نهایی تعظیم در Netflix بکشد ماه گذشته) بود غرق در بحث بیش از این نشان می دهد رویکرد به مرکزی آن خط داستان و دیگر موضوعات حساس از جمله تجاوز جنسی. کارشناسان تقبیح یک گرافیک صحنه به تصویر می کشد هانا شیوه ای از مرگ و نگرانی است که نشان می دهد glamorized نوجوانان خودکشی مربیان و سلامت روان طرفداران مطرح هشدار در مورد خطر برای خودکشی سرایت یا تقلیدی حالات.

تلویزیون را نشان می دهد برای مدت طولانی دست و پنجه نرم با موضوعات جدی اما "13 دلیل" ارائه چالش های که غیر معمول به جریان دوران. اگر چه در علاقه نشان می دهد تلاش برای رسیدگی به مسائل مهم اجتماعی – هر قسمت بسیار ویژه قسمت? و چه مسئولیت سازندگان تلویزیون است که تولید بر روی تقاضا محتوا است که می تواند آسیب پذیر بینندگان? در مقابله با کسانی که سوالات بزرگترین میراث "13 دلیل" ممکن است کمک به نقشه یک صنعت طرح برای برخورد با این موضوعات حساس است.

برای چند دهه, حمایت سازمان های کار کرده با تلویزیون تولید کنندگان و نویسندگان برای اطمینان از امن پیام در اطراف افراد دشوار است. اما مکالمات تولید شده توسط "13 دلیل برای" marked "چیزی از یک نقطه اوج گفت:" کریستین موتیه, افسر ارشد پزشکی برای بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی.

"ما قطعا تا به حال شده است با نزدیک شدن به در مناسبت قبل از آن. اما پس از آن من نمی تواند حتی تعداد نویسندگان اتاق و سازندگان محتوا ما کار کرده ام با" موتیه گفت. "پیشرفت فوق العاده بوده است."

نیاز به همکاری بین طرفداران و سازندگان تلویزیون است که به طور فزاینده ای مرتبط است. یک مطالعه منتشر شده در سال گذشته در مجله آکادمی روانپزشکی کودک و نوجوان همراه "13 دلیل" با افزایش نرخ خودکشی در میان آمریکایی کودکان در سنین 10 تا 17 ماه پس از نمایش فصل 1 برتر در 31 مارس 2017. با توجه به بررسی بودجه در بخشی از موسسه ملی بهداشت و موسسه ملی سلامت روان نشان می دهد در ارتباط بود به 28.9 درصد افزایش در نرخ خودکشی در این گروه سنی است. محققان ذکر شده بیشتر خودکشی در مارس 2017 از در هر ماه بیش از پنج سال در محدوده تحليل مطالعه است.

یک مطالعه منتشر شده روز قبل از آن از دانشگاه پنسیلوانیا آننبرگ سیاست عمومی مرکز گفت: تماشای این سریال را در تمامیت آن در واقع می تواند مفید برای بینندگان اما هنوز هم نشان داد که آن "یافته ها تایید نگرانی در مورد نشان می دهد پتانسیل برای عوارض آسیب پذیر" هستند. (با توجه به داده ها از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از خودکشی دومین علت مرگ و میر برای نوجوانان و بزرگسالان جوان در سنین 15 تا 24 ساله در سال 2017.)

نویسندگان هر دو مطالعات خواست Netflix و دیگر سازندگان محتوا برای ارائه منابع اضافی برای بینندگان جوان.

هر چند "13 دلیل برای" راه اندازی شد با اپیزودیک محتوای هشدارهای یک همراه و همدم سایت لینک دادن به سلامت روان منابع و پس از نمایش با عنوان "فراتر از دلایل" (که برجسته تفسیر از کارشناسان سلامت روان), در پاسخ به, در فصل 1 واکنش Netflix اضافه شده محتوای بیشتر هشدارهای گسترش آن در لیست منابع و تکرار مشاوره از کارشناسان خواست که پدر و مادر و نوجوانان خود را به نمایش و بحث در مورد سری با هم. جریان های غول پیکر نیز به دنبال مشاوره از AFSP و کارشناسان دیگر. زمانی که فصل دوم برای اولین بار در ماه مه سال 2018 اولین قسمت با مقدمه PSA شامل نشان می دهد بازیگران اصلی. مشابه تصویری پخش قبل از فصل سوم.

چنین صدایی دیگر مفید هستند, کارشناسان می گویند, وقتی که می آید به ساخت مطمئن شوید که افراد جوان می تواند جداگانه داستانی از واقعیت است. در "13 دلیل برای" PSA نشان می دهد اعضای بازیگران, معرفی خود تنظیم تمایز روشن بین یک بازیگر و شخصیت آنها بازی کند. با توجه به دانشگاه نورث وسترن مطالعه راه اندازی شده توسط Netflix دو سوم از والدین مورد بررسی در مطالعه ابراز علاقه صدایی دیگر که به ویژه بازیگران "بیرون آمدن از شخصیت."

دن Reidenberg, مدیر اجرایی, خودکشی آگاهی صدای آموزش و مشورت در "13 دلیل" قبل و بعد از فصل 1 اختلاف است. Reidenberg ایجاد یک جعبه ابزار برای تماشای سریال با منابع مناسب برای بینندگان جوان, پدر و مادر و آموزگاران و پزشکان و روزنامه نگاران.

"اگر شما نگاه کنید در برخی از تحقیقاتی که در مورد فصل 1 – افزایش بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد در افراد آنلاین جستجو برای چگونه به مرگ با خودکشی, غیر معمول تعداد خودکشی در مقایسه با سال قبل در همین دوره زمانی" Reidenberg گفت: "این نشان می دهد که همه مردم در صنعت سرگرمی و نه فقط Netflix واقعا نیاز به توجه به برخی از علم است."

همانطور که با خودکشی, کارشناسان می گویند, تصاویر خشونت جنسی می تواند مضر باشد اگر آنها نمی سقوط در خط با آنچه کارشناسان توصیه – مسئله ای است که هم گرفتار "13 دلیل" بود که با انتقاد خود را برای دست زدن به تجاوز جنسی در سراسر چندین فصل است. اسکات Berkowitz, موسس و رئيس جمهور از تجاوز به عنف و زنای با محارم شبکه ملی گفت: سازمان غیر انتفاعی کار کرده با بیشتر سازندگان تلویزیون در دهه گذشته نسبت به سال قبل است.

"صنعت واقعا رشد کرده به دیدن بزرگ تاثیر آن بر مردم و اهمیت این نوع از مشارکت و همکاری با مردمی که به برخی از موضوع تخصص" Berkowitz گفت. "و من فکر می کنم که به عنوان خشونت جنسی تبدیل به یک بخش بسیار بزرگتر از ملی مکالمه خطوط داستان در اطراف این موضوع در آینده بسیار بیشتر از آنها استفاده می شود."

RAINN ملی تجاوز جنسی به خط برجسته برجسته در صفحه منابع برای Michaela Coel را HBO سریال "من ممکن است شما را از بین ببرد" که مراکز در یک تجاوز جنسی. این سازمان گفت: این یک رابطه مداوم با HBO و شبکه های رسیده به RAINN مورد از جمله خط تلفن که متصل تجاوز جنسی بازماندگان به ارائه دهندگان محلی آموزش دیده برای کمک به. در سال گذشته این سازمان در گزارش 40 درصد افزایش در تماس به خط تلفن پس از شماره برجسته بود در قسمت 2 از عمر مستند "بازمانده R. Kelly."

Netflix نیز توسعه همکاری با AFSP پس از آن کار بر روی "13 دلیل" موتیه این افسر ارشد پزشکی گفت. سازمان مشورت در "تمام مکان های روشن" پلت فرم این فیلم اقتباسی از جنیفر Nevin را YA پرفروش که ویژگی های نوجوانان شخصیت های مبارزه با بیماری های روانی و افکار خودکشی.

اما بزرگترین توسعه به نتیجه از AFSP کار با Netflix وارد جلوتر از "13 دلیل چرا" فصل سوم – هنگامی که جریان شرکت اعلام کرد آن را برداشته و بحث برانگیز در صحنه به تصویر می کشد هانا مرگ است.

در بیانیه ای گفت: Netflix آن را به حال شده فکر مورد بحث در اطراف نشان می دهد" و تصمیم به جلو صحنه در توصیه موتیه و کارشناسان دیگر. "ما اعتقاد داریم که این ویرایش کمک خواهد کرد که نشان می دهد انجام بسیاری خوبی برای بسیاری از افراد در حالی که کاهش هر گونه خطر به ویژه آسیب پذیر بینندگان" گفت: "13 دلیل" خالق Bryan Yorkey که قبلا در دفاع از گنجاندن آن.

نهایی فصل "13 دلیل" به شدت بر یک شخصیت بزرگ را برای درمان بیماری های روانی که مستلزم درمان – طرح توسعه ذخیره را Reidenberg گفت: مشخص شده تا حدودی از "دایره کامل" لحظه نشان می دهد.

"کل هدف از روز 1 – قبل از سال 1 – بود برای شروع یک گفتگو" او گفت:. "و آنها که."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب