ستون: برخی اسامی مناسب برای, واشنگتن, تیم NFL

در حال حاضر که واشنگتن تیم NFL گرفته است طولانی سر رسیده گام نسبت به تغییر نام خود را از آن زمان شروع به پوشش

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

در حال حاضر که واشنگتن تیم NFL گرفته است طولانی سر رسیده گام نسبت به تغییر نام خود را از آن زمان شروع به پوشش برخی ممکن است جایگزین. واشنگتن ژنرال کسی ؟

پس از ئی مقاومت در برابر تمام تماس های خود را تغییر نام مورد حمله واشنگتن NFLers در نهایت متمایل به تنها چیزی که واقعا مهم: خط پایین.

با ملت درگیر در آشفتگی اجتماعی و اقتصادی تحول نایک متوقف فروش کالا با واشنگتن نام مستعار. برای اندازه گیری خوبی ورزشگاه عنوان حامی فدرال اکسپرس به نام در این تیم به آمده تا با یک نام مورد خواهد بود که بیشتر در هماهنگی با زمان فعلی به جای گفتن 1800s.

بنابراین در حالی که واشنگتن NFL تیم انجام آنچه در آن خواستار "بررسی دقیق" که تقریبا قطعا منجر به جایگزینی تا سال 2021 در آخرین اجازه دهید به بررسی چند امکانات:

  • ژنرال: اشاره ای به دوست داشتنی بازنده که دهه را صرف خدمت به عنوان Harlem Globetrotters' شبانه pushovers تدوین یک رکورد از یک پیروزی و در جایی در شمال 16,000 ضرر و زیان قبل از آنها رفت و از کسب و کار در سال 2015. واشنگتن NFL تیم نشده است بسیار بد که در سال های اخیر اما رفتن 3-13 یک سال پیش و سال گذشته موفق به کسب یک بازی حذفی در سال 2005.
  • Gridlock: ناحیه کلمبیا است برخی از بدترین ترافیک در کشور, بنابراین این به نظر می رسد اتصالات به تمام کسانی که مسافران ایم که تقریبا صرف زمان آن طول می کشد به بازی یک بازی NFL فقط در تلاش برای رسیدن به محل کار. همچنین این مبالغ تا زمان سیاسی.
  • بوروکرات: این تیم می تواند ادای احترام به تمام کسانی که بی نام کارگران که نگه داشتن چرخ دولت droning همراه از طریق زمان آشفته. آنها قطعا نشان از تخیل بیشتر از برخی از واشنگتن حمله طرح بیش از چند دهه گذشته.
  • مه آلود پایین پسران: مه آلود پایین است که یکی از این شهر قدیمی ترین محلات می دهد که واشنگتن NFL تیم شانس بازی کردن داستانی باند ایجاد شده برای برادران کوئن' کلاسیک فیلم "O Brother, Where Art Thou?" این خیس پایین شد پسران سینه توسط لب synching جورج کلونی که امیدوارم متقاعد می توان برای برش فیلم برای تیم جدید آهنگ راست "من یک مرد هستم از ثابت غم و اندوه." این یک catchier لحن از hokey "درود بر ..."
  • شکوفه: در حالی که شاید فاقد مردانگی از دیگر پتانسیل monikers شهر مشهور گیلاس شکوفه در شکوفه کامل برای تقریبا به عنوان طولانی به عنوان امید واشنگتن فن NFL هر فصل. حدود دو هفته.
  • سناتور: واشنگتن دیرین بیس بال حق رای دادن خیلی وحشتناک ترین سال است که آن derisive شعار شد "برای اولین بار در جنگ اول در صلح و آرامش گذشته در لیگ آمریکا." Hmm که برای تلفن های موبایل آشنا.
  • خوک: این نام hearkens بازگشت به این تیم با شکوه ترین دوران هنگامی که یک گروه از پایین و کثیف عظیم تحت سلطه خط حمله از داد و بیداد و قلدری واشنگتن به سه سوپر باول عناوین زیر Joe Gibbs. این ممکن است بهترین راه برای دلجویی از کسانی که طرفداران هستند که مطمئن شوید که برای اعتراض به تغییر نام مورد حمله.
  • آثار: c'mon, چگونه می تواند شما را مانند واشنگتن بناهای تاریخی. شایسته ادای احترام به این شهر آرایه خیره کننده از سنگ مرمر و گرانیت اذکار که افتخار هر کس از اولین رئیس جمهور به مارتین لوتر کینگ جونیور به جانبازان جنگ ویتنام. برخی از آرم امکانات برای اطمینان حاصل کنید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • دم قرمز: این است که ما را انتخاب کنید. آن را حفظ پیوند به این تیم زمان شنیع از یک نام اما همچنین سلام های مشهور تاسکیگی سربازان این گروه از خلبانان جنگنده آمریکایی که شکست کلیشه های نژادی در طول جنگ جهانی دوم است.

سرانجام واشنگتن NFL تیم را نام هر کس می تواند تشویق با غرور و افتخار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن