از پزشکان 6/30 - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند عزیز:با نظر شما با توجه به در نظر گرفتن انجا

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

عزیز:با نظر شما با توجه به در نظر گرفتن انجام روکش مورد coronavirus – به خصوص در مورد چگونه آن را گسترش? وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات شناور در اطراف و آن را سخت به مرتب کردن بر اساس از طریق سر و صدا.

خواننده عزیز: درست است که ما شده ایم deluged در ماه های اخیر با کروناویروس پوشش. آیا در چاپ در تلویزیون و یا رادیو آنلاین اطلاعات از محدوده دقیق به سفته بازی به عمد نادرست است. این همه اضافه می کند تا نه تنها به پتانسیل سردرگمی بلکه به خستگی ذهنی. شما نه تنها در احساس غرق موضوع است. و به صداقت فقط در حال اجرا از طریق حقایق به عنوان ما می دانیم که آنها تا کنون خواهد بود مفید به ما به عنوان به خوبی.

بیایید از ابتدا شروع. رمان coronavirus می رود به نام SARS-CoV-2که مخفف سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2. آن را به عنوان "رمان" به خاطر آن بوده است هرگز در انسان دیده می شود قبل از. این بدان معنی است که ما باید بدون مقاومت به دست آورد و ایمنی به این ویروس خاص. این بیماری که SARS-CoV-2 علل شناخته شده است به عنوان COVID-19. COVID مخفف "coronavirus بیماری" و عدد 19 اشاره به سال است که آن را برای اولین بار به نظر می رسد که 2019. در واقع اولین اطلاعات عمومی در مورد این بیماری منتشر شد در دسامبر. 31, 2019 در آخرین روز از این سال است.

بدن در حال رشد از شواهد نشان می دهد این ویروس شایع ترین اسپرد از طریق کوچک قطرات تنفسی ما منتشر می کنند و هر زمان که ما صحبت می کنند و سرفه و عطسه و تنفس. این قطرات می تواند استنشاق شود یا ممکن است انتقال به غشاء مخاطی بینی و دهان و چشم از طریق لمس است. به همین دلیل شستن دست های خود و دست زدن به صورت خود را هر دو بسیار مهم است. این است که چرا مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال حاضر توصیه می کند که مردم در اماکن عمومی پوشیدن, صورت, پوشش, که محدود حرکت قطرات تنفسی ما همه آزادی. پس نه هر کس مبتلا به SARS-CoV-2 توسعه فیزیکی علائم آن ممکن است برای این افراد به ندانسته انتقال ویروس است. دوباره همین دلیل است که صورت پوشش برای همه بسیار مهم است – شما در حال حفاظت از مردم در اطراف شما. معمولی طیف وسیعی از اخراج قطرات تنفسی کمتر از 6 پا است که منجر به بافر منطقه ما در حال حاضر تمام خواسته برای مشاهده.

علائم COVID-19 به نظر می رسد حدود دو هفته پس از عفونت است. آنها شامل تب و سرفه های خشک خستگی و تنگی نفس. همچنین شایع است که ناگهانی و از دست دادن حواس چشایی و بویایی. بیماران نیز گزارش و سردرد و درد عضلانی و لرز و درد قفسه سینه. اگر چه افراد مسن و هر کسی که با جدی بیماری زمینه ای به نظر می رسد در معرض خطر جدی COVID-19 عوارض آن ممکن است برای هر کسی در هر سنی برای تبدیل شدن به بیمار است. و این بیماری به نظر می رسد گسترده تر کردن دامنه از پنومونی آن را بهترین شناخته شده است به علت. نادر بیماری التهابی است که در حال حاضر دیده می شود کودکان است. و در تعدادی از بزرگسالان طیف وسیعی از عوارض جانبی به ارمغان آورد ناگهانی و غیر منتظره تشکیل لخته خون گزارش شده است. متاسفانه هیچ درمانی برای COVID-19 در این زمان. هر کسی با علائم باید به دنبال مراقبت های فوری پزشکی.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.eduیا نوشتن: درخواست پزشکان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن