رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقتدار coronavirus کمک پلیس قوانین همه در جدول منگنز به جلسه ویژه

مینه سوتا نمایندگان مجلس در روز جمعه در مجموعه ای به بازگشت به کنگره را به اصلاحات به دولت policing قوانین و و

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

مینه سوتا نمایندگان مجلس در روز جمعه در مجموعه ای به بازگشت به کنگره را به اصلاحات به دولت policing قوانین و وزن گام های بعدی در پرداختن به COVID-19 بیماری همه گیر.

اقدامات خود را می تواند در نهایت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را در زمان صلح و اضطراری اعلام تحریک این بیماری همه گیر و محدود فرماندار گسترده قدرت اجرایی. قانون گذاران می تواند با تصویب بیش از 1 میلیارد دلار در محلی پروژه های ساخت و ساز و سبز-نور میلیون ها دلار در COVID-19 کمک های اولیه برای کسب و کار خانواده ها و دولت های محلی.

و آنها می تواند یک تخته سنگ از تغییرات در دولت policing قوانین در پی جورج فلوید مرگ در ماه گذشته در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

رهبران در تقسیم مقننه به نظر می رسد که اولویت های مختلف برای اضافه کاری ، و اختلافات حزبی را تهدید به دوباره بلوک گذشت چندین صورتحساب.

به عنوان قانونگذاران بازگشت به پایتخت در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

چرا آنها به آینده ؟

Walz روز چهارشنبه اعلام کرد او را دوباره گسترش خود را در زمان صلح و اضطراری یکی دیگر از 30 روز به دلیل COVID-19 همه گیر است و باعث اقدام قوه مقننه. مجلس نمایندگان و سنا رای خواهد داد در مورد اینکه آیا برای جلوگیری از گسترش اورژانس و با فرمت های اضافی و قدرت اجرایی برای Walz دولت.

هر دو مجلس نیاز به رای کردن پسوند برای جلوگیری از آن. توافق قانونگذاران که نگه داشتن اکثریت در سنا را نشانه آنها رای به پایان زمان صلح و اورژانس در حالی که دموکرات ها که کنترل مجلس گفته اند که آنها به شما رای اجازه می دهد تا فرمت.

اوباما گفت: آنها در مخالفت با فرماندار ادامه داد: زمان صلح و اقتدار زیرا آنها احساس او نیست به اندازه کافی مشورت با قوه مقننه و آنها فکر می کنم او عملیات اجرایی رفته بیش از حد است. برخی گفته اند این فرمت سیگنال تمایل به کار با قانونگذاران و گفته اند که آنها نمی خواهد کار بر روی دیگر اولویت های تا Walz قطره آن است.

"زمان برای اورژانس قدرت های طولانی سپری شده" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت.

در زمان صلح و اضطراری اجازه می دهد تا دولت فعال کردن گارد ملی برای کمک به پاسخ به همه گیر و پایین کشیدن فدرال فاجعه بودجه. Walz و دموکرات ها در مجلس گفت: کسانی که توانایی و همچنین به عنوان گزینه ای برای سریع تر موضوع عملیات اجرایی باقی می ماند مهم در برخورد با این بیماری همه گیر.

"من می خواهم احتیاط در مقابل آن" Walz گفت: از پایان زمان صلح و اضطراری است. "ما هنوز هم در این است."

خواهد آنها را تا سایر مسائل ؟

وجود دارد انواع مختلفی از مسائل که رفت و ناتمام در قانونی به طور منظم جلسه. قانونگذاران در مجموعه ای به در نظر گرفتن لایحه استقراض برای تامین مالی عمومی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور, دور بعدی کمک برای کسب و کار مالکان و دیگران تحت تاثیر این بیماری همه گیر و یک مالیات است.

پس از مرگ فلوید Walz نیز به نام قانونگذاران را به یک تخته سنگ از پلیس پاسخگویی و عدالت کیفری صورتحساب. فرماندار و رهبران دموکرات گفت: پلیس اصلاحات خواهد بود خود را اولویت است.

چه پلیس های پیشنهادی آنها با توجه به?

Walz و اعضای این مردم رنگ و بومی جلسه روز پنج شنبه مطرح مجموعه ای از طرح ها با هدف دوباره نوشتن policing قوانین برای تنظیم افسر آموزش و پاسخگویی. از جمله پیشنهاد شد طرح هایی را برای ممنوعیت سبد و جنگجو آموزش افزایش سلامت روان و د تشدید آموزش, صندوق, جامعه, پاسخ به کار در کنار افسران و صندوق جامعه شفا ابتکارات و ایجاد دفتر مستقل به نقد و بررسی موارد از نیروی مرگبار.

"این به ما در قوه مقننه را دگرگون تغییر" سناتور. جف هیدن DFL-مینیاپولیس گفت.

نمایندگان مجلس همچنین گفت: آنها را به جلو فشار یک لایحه که بازگرداندن حق رای به felons که به پایان رسید خود را به زندان محکوم شد.

که پیشنهاد و تخته سنگ از ایده های مطرح شده توسط DFL قانونگذاران از رنگ جلب ملامت از Daudt که گفت: ملیپوشان نیز باید شامل گفتگو در مورد عدالت کیفری اصلاحات.

هنگامی که جلسه ویژه پایان ؟

هیچ روشن شدن پایان تاریخ و قانونگذاران می توانید باقی می ماند در جلسه به عنوان طولانی به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. Walz روز چهارشنبه گفت: آنها باید باقی بماند تا زمانی که مورد نیاز است برای پیشبرد پلیس پاسخگویی صورتحساب مطابق لایحه COVID-19 کمک بودجه و سایر قوانین که نمی توانید انجام شده در طول جلسه به طور منظم.

او همچنین خواسته قانونگذاران به کار با او به مجموعه ای از حفاظت در برابر اخراج برای مالکان و مستاجرها که نمی تواند از پرداخت اجاره بها با توجه به همه گیر و دولت پاسخ و طرح راه ها برای انتقال دور از گسترده خود قدرت اجرایی تحت زمان صلح و اضطراری است.

مجلس ملیسا Hortman DFL-بروکلین پارک گفت: مجلس کار می کنند تا آن را تصویب پیشنهادات است که می تواند آدرس فلوید مرگ و جلوگیری از آینده موارد پلیس نیروی مرگبار.

"ما را به عنوان طولانی به عنوان آن طول می کشد به آدرس که بی عدالتی" Hortman گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن