گرگور Chisholm: جیز انتظار به رایان Borucki در دسترس هر زمان که به زمین MLB بازده به عمل

تاخیر شروع به 2020 فصل به طور منظم باعث عدم اطمینان برای همه در سراسر لیگ اصلی بیس بال وجود دارد اما حداقل یک

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

تاخیر شروع به 2020 فصل به طور منظم باعث عدم اطمینان برای همه در سراسر لیگ اصلی بیس بال وجود دارد اما حداقل یک پارچ روی بلو جیز' فهرستی است که با استفاده از آن به نفع خود.

Left-hander Ryan Borucki به نظر می رسد در مسیر در دسترس خواهد بود اگر اردوگاه بازگشایی بعد از این بهار یا تابستان. 26 ساله خارج شده و پس از شروع ماه فوریه با تنگی در آرنج چپ خود را و انتظار می رفت به دست حداقل 2-3 ماه می باشد.

Blue Jays مدیر چارلی Montoyo قبلا به خبرنگاران گفت: Borucki شده است و کار کردن در این باشگاه پیچیده در Dunedin, Fla., در طول بیماری همه گیر. تبادل مربی پیت واکر ارائه یکی دیگر از به روز رسانی جمعه و نشان داد همه نشانه ها با اشاره به سمت Borucki که آماده برای رفتن.

"من فکر می کنم او خواهد بود" واکر گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "او شده است احساس بزرگ. این بیماری همه گیر بدیهی است که یک وضعیت وحشتناک اما آن را داده Ryan یک فرصت به نوع گرفتن. او ساخته شده است برخی از تنظیمات مکانیکی و احساس بزرگ و بازو احساس می کند بزرگ است. او شده است پرتاب طرف. اگر بهار آموزش و نجومی است که ما بسیار امیدواریم در این مرحله او باید در سمت راست ترکیب و بخش بزرگی از آن است."

Borucki در ابتدا انتظار می رود به رقابت کنار ترنت تورنتون و آنتونی کی به نقطه نهایی در تورنتو چرخش است. او گزارش داد درد در آرنج خود را در آغاز بهار آموزش و در حالی که MRI نگذاشته عمده آسیب ساختاری جیز آبی بسته و او را برای احتیاطی دلایل به دلیل سابقه پزشکی قبلی.

بومی ایلینوی گرفتار شده است با آرنج مسائل در طول روزهای اولیه کار خود را. او تحت تامی جان عمل جراحی در سال 2013 و او محدود به 6 2/3 نوبت در این لیگ سطح در سال 2019 به دلیل استخوان مهمیز. Borucki باقی مانده قصد شروع خواهد شد و نیاز به اثبات او می تواند سالم بماند در حالی که در حال کشیده قبل از او می تواند یکی دیگر از قوی مورد.

Borucki باقی مانده در فلوریدا در طول شیوع کروناویروس اما بسیاری از Blue Jays را گسترش در سراسر ایالات متحده و در برخی موارد در سطح بین المللی نیز هست. Borucki و دیگران آمدن صدمات مانند right-hander مت کفاش ممکن است نیاز به کمی توجه بیشتر اما واکر گفت: Blue Jays نگه داشتن زبانه ها در همه و مطمئن شوید که آنها همه چیز مورد نیاز برای ادامه کار.

"ما صرف مقدار زیادی از زمان تلاش برای در تماس ماندن و مطمئن شوید که همه تجهیزات مورد نیاز آنها" واکر گفت. "توانایی خود را در پرتاب های خود را آموزش وزن. ما قدرت و مطبوع گروه شده است عالی تا آنجا که از ارسال مطالبی که بازیکنان ممکن است نیاز. هر آنچه را که نیاز است را در اختیار خود. رفتن شما هرگز نمی دانید چه انتظار می رود شما نمی خواهید به از دست دادن تماس با بچه ها و من مطمئن هستم که برخی از سازمان ها اما ما در آنجا ماند در بالای هر کسی در هر شرایط است."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن