فیل سفید را یاد فیل خواهد دوباره با از دست حیوانات دوستان در Looff گردونه - Tue, 22 Jul 2020 PST

صاحبان فیل سفید ممکن است بسته شدن پرده در خود و خانواده کسب و کار, اما نشان می دهد بر روی بروید خود را برای یا

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

صاحبان فیل سفید ممکن است بسته شدن پرده در خود و خانواده کسب و کار, اما نشان می دهد بر روی بروید خود را برای یاد فیل سوار.

پس از تقسیم و خیابان محل فیل سفید بسته به طور دائم در یکشنبه آن طلسم سفر خواهد کرد به یک خانه جدید در Riverfront Park را Looff گردونه ساختمان با توجه به چهارشنبه انتشار اخبار از اسپوکن پارک ها و تفریح و سرگرمی.

دو جاذبه های reuniting پس از چند دهه از هم جدا. Looff گردونه و فیل سوار به نام Isidore بودند و هر دو در اصل وسایل Natatorium پارک اسپوکن را پارک تفریحی جاذبه تاسیس در نوبه خود از قرن 20th.

جری Sperling, پارک, عضو هیئت مدیره و دختر خوانده سابق Natatorium پارک صاحب لوید وگل گفت: او به خاطر سوار بر فیل سفید به عنوان یک دختر کوچک.

"این آیکون ها از شهر ما و تاریخچه آن" Sperling گفت.

در اوایل ماه ژوئن, فروشگاه صاحبان پت مریم و غنی کانلی اعلام کرد آنها می شود و بسته شدن خود را well-loved فروشگاه پایان 74-سال اجرا شود. اما آنها می خواستند برای پیدا کردن یک راه برای نگه داشتن خود را سوار فیل در دسترس به عنوان یک تشکر از شما به جامعه است. در یک یادداشت همراه با خبر انتشار اخبار آنها نوشت که فیل محل جدید است "غریب nod" به فروشگاه' تاریخچه.

"در سال 1946 ما بنیانگذار و پدرسالار, John R. کانلی Sr. به سادگی می خواستم برای به دست آوردن یک زندگی صادقانه و بالا بردن یک خانواده" خانواده نوشت. "پس از اعلام ما بسته خواندن و شنیدن داستان های, خاطرات و عبارات از حمایت و احساسات قلبی شده است الهام بخش و فروتنی."

در اوایل ماه ژوئن همان هفته صاحبان اعلام کرد که فیل سفید را نزدیک حدود 300 نفر صف خارج فیل سفید فروشگاه در بخش خیابانی با وجود یک نسیم سرد و نزدیک به ثابت نم نم باران به فروشگاه در بیرون رفتن از کسب و کار فروش.

"هر کس به درک" غنی کانلی گفت: آن روز. "ما فقط غرق شده امروز. من تا به حال هیچ ایده که ما تا به حال این نوع پشتیبانی."

به افتخار که حمایت از خانواده می خواست به چیزی به جامعه است. آنها نوشت که با قرار دادن در Riverfront Park تضمین آن خواهد بود برای مراقبت و محافظت شده و به راحتی در دسترس به جامعه است.

در همراهی با آن احساسات فیل باقی خواهد ماند 10 سنت به سوار برای همیشه به عنوان بخشی از, هدیه, توافق. آن می تواند به ماندن در داخل و در نزدیکی چرخ فلک و یا رول فقط در خارج از ساختمان برای بازدید کنندگان برای لذت بردن از در آب و هوای گرمتر انتشار گفت.

پارک ها و تفریح و سرگرمی را اعلام خواهد کرد زمانی که فیل ساخته شده حرکت می کند و باز دوباره به, با توجه به انتشار.

"پیشنهاد ما فیل به Riverfront Park به افتخار گذشته ما به دنبال امیدوارم که در آینده ما و بیان عمیق قدردانی برای سال حمایت از خدمات و دوستی که فراهم شده به ما برکت زندگی در این جامعه" خانواده نوشت. "خدا عشق ya (sic) Spokane."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن