UFC ممنوعیت مبارزان از انتقاد از آن همه گیر پروتکل های ایمنی

حتی به عنوان UFC عنوان خطرات بهداشتی از برگزاری دوره در طول یک بیماری همه گیر در آن مشغول به کار بود برای از ب

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

حتی به عنوان UFC عنوان خطرات بهداشتی از برگزاری دوره در طول یک بیماری همه گیر در آن مشغول به کار بود برای از بین بردن خطر قانونی برای خود.

در قانونی چشم پوشی ارائه شده به مخلوط هنرمندان رزمی با ورزش و سرگرمی شرکت و بازدید از بلومبرگ پیش از آن چند جلسه رویداد روز شنبه در جکسون ویل فلوریدا., جنگجویان UFC مورد نیاز بودند اذعان به این که بیمارستان خدمات در منطقه "ممکن است غیر منتظره ای محدود" و UFC بود و هیچ تضمینی "وجه" در مورد بیمارستان های محلی' ظرفیت و توانایی خود را برای درمان COVID-19 یا اینکه آیا رفتن وجود دارد می تواند آنها را در معرض coronavirus.

در این سند همچنین ممنوعیت از مبارزان نشان می دهد به هر کسی که UFC حوادث عدم مناسب بهداشتی و ایمنی و مشخص است که کسانی که در نقض این ممنوعیت می تواند جریمه را پرداخت و پاداش برای حملات.

UFC رئیس دانا سفید تا به حال متعهد است که غالب مخلوط هنرهای رزمی ارتقاء خواهد بود "ورزش اول است." این ورزش که حرف اول ایستاده برای مبارزه نهایی مسابقات قهرمانی شامل تماس نزدیک با ضرورت با مشت لگد زدن و تسلیم نگه می دارد.

با تمام عمده ایالات متحده ورزشی در لیگ وقفه و با توجه به بهترین روش به بازگشت به اقدام حقوقی مسائل مربوط به بازیکنان ایمنی و صاحبان مسئولیت هستند به احتمال زیاد برای به دست آوردن بیشتر برجسته در ماه های آینده. UFC است که در خط مقدم تلاش برای کشف کردن راه عملی رو به جلو با چهار رویداد تولید شده برای تلویزیون با طرفداران در حال حاضر.

"UFC درخواست کرده است که همه شرکت کنندگان از این رویداد از جمله ورزشکاران و کارکنان نقد و بررسی و امضای فرم توافقنامه ای که افشا شیوه ای که در UFC در نظر دارد برای کار با رویداد ها و خطرات برای کسانی که حضور" UFC در بیانیه ای گفت. "آن را نیز تایید می کند که تمام کسانی که برای این رویداد را انتخاب کرده اند به انجام این کار به طور داوطلبانه. ما پیش بینی که در توافق نامه این طبیعت را تبدیل به استاندارد بی سابقه ای در طول این زمان."

در آستانه این رویداد در Jacksonville, UFC فاش کرد که رونالدو سوزا که برنامه ریزی شده بود به مبارزه شنبه شب تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus همراه با خود دو cornermen. UFC کشیده سوزا از صف در حالی که در حال حرکت به جلو با بقیه دعوا. در بیانیه ای UFC گفت که هر سه آنها در حال حاضر بدون علامت خواهد بود و خود-جدا کردن از ساختمان و محوطه.

چشم پوشی توافق منتشر UFC از هر گونه ادعای سهل انگاری مربوط به COVID-19 و ممنوعیت مبارزان امضای آن از همکاری با هر گونه تحقیق و یا ادعا می کند به ارمغان آورد بیش از این رویداد.

دیوید Muraskin ارشد وکیل حقوقی انجمن حمایت عمومی دادگستری گفت: بخش از این توافق ممکن است از نظر قانونی غیرقابل اجرا, اما هنوز هم یک اثر سرما بر مردم تمایل به گزارش خطرات. "با توجه به آنچه ما می دانیم درباره COVID این بسیار تکان دهنده است."

در یک پست-مبارزه کنفرانس مطبوعاتی در مارس 9, سفید گفت که همه UFC را قرارداد شامل غیر disparagement بند و زبان در چشم پوشی خواهد آدرس شرایطی مانند یک جنگنده این ادعا که UFC نه تا به حال آنها را آزمایش. "اما اگر شما بیرون آمد و تا به حال چیزی انتقادی برای گفتن در مورد این تست که درست است که نمی توان disparagement" سفید گفت.

UFC سخنگوی کاهش یافته است به استادانه درست شده تحت چه شرایطی آن را اجرا درآوردن قرارداد را غیر disparagement بند که همراه با منع افترا یا disparagement همچنین به طور خاص آمده است که کسانی که امضای "نمی خواهد نشان می دهد و یا برقراری ارتباط به هر شخص یا نهاد که فعالیت شده اند و یا برگزار خواهد شد و بدون مناسب, سلامت, ایمنی و یا اقدامات دیگر که آیا مربوط به COVID-19 یا در غیر این صورت."

UFC گفته است که متعهد به نگه داشتن آن مبارزان و کارگران امن است. "ما با هم حدود 25 صفحه جامع سلامت و ایمنی عملیات دستی که ما را مشاهده کنید به تنظیم کننده های محلی و دولت بوکس کمیسیون" UFC را افسر ارشد عامل لارنس اپستاین گفته بلومبرگ در مصاحبه اخیر است.

Jason کروز, سیاتل بر اساس وکیل است که اجرا می شود MMAPayout یک سایت خبری در مورد "کسب و کار ورزش های رزمی گفت:" چشم پوشی از توافق نشان می دهد که UFC آگاه است از خطر ابتلا به کروناویروس شمار برای مبارزان آن در حالی که پذیرش هیچ مسئولیتی برای خود بالقوه قرار گرفتن در معرض خطر. برخی از شرایط این توافق نامه گفت: چنین به عنوان یک بخش نیاز به شرکت کنندگان گواهی که هیچ یک از آنها انتظار می رود به تماس با چهار هفته پس از این رویداد "اساسی شرایط پزشکی" افزایش COVID-19 خطر ممکن است به خصوص به چالش کشیدن برای مبارزان به رعایت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"ورزشکاران نیست, پزشکان," او گفت:. "آنها نمی تواند تعیین کند که آیا خود مبارزه شریک اساسی آسم بیماری است."

UFC شده است انعطاف پذیر برای سال با انتقاد از درمان آن از مبارزان که در آن طبقه بندی به عنوان پیمانکاران مستقل و پرداخت بسیار پایین تر از درآمد خود را از عمده-لیگ ورزش هایی مثل بیس بال, فوتبال و بسکتبال. فدرال-قاضی دادگاه منطقه در نوادا است که میله میله به حکومت در مورد اینکه آیا به گواهی یک کلاس از برخی از 1200 مبارزان در $5 میلیارد دلار (ایالات متحده) ضد تراست طرح دعوی در دادگاه ادعا این شرکت با سوء استفاده از انحصار قدرت به درایو کردن مبارزان " پرداخت که می تواند به عنوان کمی به عنوان $13,500 یک جلسه قبل از هزینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب