همیلتون قوانین کانادا قدم زدن چهارم در F1 جایزه بزرگ مجارستان

بوداپست مجارستان—فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان برنده جایزه بزرگ مجارستان برای بار هشتم به مساوی مایکل شوماخر ت

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

بوداپست مجارستان—فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان برنده جایزه بزرگ مجارستان برای بار هشتم به مساوی مایکل شوماخر تک-محل ضبط و نگاهی به قهرمانی منجر شود در روز یکشنبه.

همیلتون آخرین پیروزی از موقعیت قطب به عنوان راحت به عنوان نزدیک به نه-دوم حاشیه دوم-محل حداکثر Verstappen پیشنهاد شده است. راننده بریتانیایی 86 GP پیروزی او نقل مکان کرد و فقط پنج, پشت, آلمانی, بزرگ شوماخر F1 رکورد 91.

"ما فقط در نقطه از طریق تمام آخر هفته" همیلتون گفت: ستایش از تیم خود را. "در حالی که من در خود من برای این مسابقه این بود که یک نوع مختلف از چالش است."

مونترال لنس قدم زدن چهارم به پایان رسید.

شوماخر برنده فرانسوی GP هشت بار زمانی که برگزار شد در Magny-Cours. همیلتون اولین برنده در اینجا در سال 2007 و او اولین موفقیت خود را با مرسدس بنز نیز در Hungaroring آهنگ در سال 2013, سال پس از جایگزینی شوماخر در فلش نقره ای تیم.

Verstappen سوار خوبی به نگه کردن همیلتون مرسدس هم تیمی Valtteri Bottas که به پایان رسید در کمتر از یک ثانیه پشت سر او در سوم برای واگذاری رهبری قهرمانی پس از سه مسابقه است.

همیلتون در زمان یک رکورد-توسعه حرفه ای 90 قطب در روز شنبه برای مطابقت با شوماخر رکورد برای هفت قطب در 4.4 کیلومتر آهنگ nestled در میان تپه در خارج از بوداپست.

او شروع به تمیز کردن اما Bottas ساخته شده یک فقیر از دوم و پیشی گیرد و قدم زدن که آغاز شده و سوم; فراری از Sebastian Vettel و چارلز لکلرک و Verstappen از هفتم.

Red Bull تنها موفق به دریافت Verstappen خودرو بر روی شبکه. حدود 20 دقیقه زودتر او آسیب دیده و جبهه بال هنگام رفتن بیش از یک محدود کردن و کشویی به موانع در warmup دامان. تیم اصلی کریستین هورنر نگاه نگرانی به عنوان مکانیک آن را جایگزین و تعمیر سیستم تعلیق کار دیوانه وار به ماشین خود را آماده با تیک تاک ساعت پایین.

"مکانیک یک کار شگفت انگیز بود. من نمی دانم که چگونه آنها آن را انجام داد اما آنها باور نکردنی ... فقط در زمان" خیلی خوشحال Verstappen گفت. "قادر به تقسیم دو مرسدس بزرگی برای ما بود. من فکر کردم من که قرار بود به مسابقه تا به دوم بود که یک پیروزی است."

در تضعیف روحیه نشانه ای از بار برای فراری هر دو خودرو شد شوربا توسط همیلتون.

ردبول الکساندر Albon پنجم رسید پشت قدم زدن با Vettel ششم و لکلرک از نقاط در 11.

همیلتون و اکثر رانندگان بار دیگر از زانو در برابر نژادپرستی قبل از شروع.

مدت کوتاهی پس از شروع به رانندگان و تغییر بر روی نرم و صاف کردن لاستیک برای شرایط مرطوب باعث سراسیمگی از فعالیت.

اما همیلتون در حال حاضر آرام هشت ثانیه جلوتر از Verstappen توسط دامان شش 70.

آن زمان Bottas 11 دور به تصویب فراری و هاس رانندگان Romain Grosjean و Kevin Magnussen به حرکت چهارم پشت قدم زدن.

هاس شگفت انگیزی در بر داشت خود را تا رهبران زیرا این تیم astutely تغییر لاستیک قبل از دیگران. Pierre Gasly مسابقه به پایان رسید در این مرحله که AlphaTauri خمیده به چاله.

در نیمه راه از طریق همیلتون بود 20 ثانیه از Verstappen. Bottas نقل مکان کرد و جلوتر از قدم زدن مسابقه نقطه و در عرض شش ثانیه از Verstappen بعد از همه نقل مکان کرد و بر روی سریعتر متوسط لاستیک.

که در سمت چپ Bottas با 32 دور برای گرفتن Verstappen — یک مدت زمان طولانی برای بسیاری از, اما بسیاری از رانندگان ندارد Verstappen عصبی و آرامش.

Bottas کردم تا در نیمه دوم اما هلندی راننده شرکت برگزار شد و مجبور Bottas به قمار در یک سوم تغییر تایر با 20 دور باقی مانده است. او به زودی یک نقطه برای سریعترین دامان اما همیلتون حتی در زمان که او بیش از حد به عنوان او رفت جلوتر 63 به 58 در عنوان مسابقه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این واقعا بد مسابقه برای من به صداقت. من آن را از دست داده در شروع یک نور در فاصله(هیئت مدیره) رفت. من نمی دانم آنچه در آن بود" Bottas گفت. "من از دست مکان ها و این مسابقه بسیار دشوار است (و) آن را بسیار دشوار است با حداکثر."

Verstappen سوم این است که به طور کلی با 33 اما خواهد بود و نزدیک بود او نه شکسته در مسابقه اول در اتریش. Bottas برنده و همیلتون دو بعدی با doubleheader در انگلیسی GP به دنبال دارد.

Silverstone یکی دیگر از همیلتون بهترین آهنگ های که در آن او دارای رکورد با شش برد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن