مهمان نظر: زمانی که رای گیری قرار داده آیداهو فرزندان اول - Mon, 10 Jun 2020 PST

همه بیش از حد اغلب نگرانی از آیداهو کوچکترین شهروندان کودکان خود را به طور کامل در نظر گرفته شده در آیداهو قو

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

همه بیش از حد اغلب نگرانی از آیداهو کوچکترین شهروندان کودکان خود را به طور کامل در نظر گرفته شده در آیداهو قوه مقننه. این که زمان از سال برای پاسخ به یک سوال کلیدی: "آیا صدای من در مجلس حمایت از آنچه که به اعتقاد من مهم است؟" برای کمک به پاسخ این سوال ما را تنگ تمرکز به مساحت نزدیک به اتفاق آرا اولویت در آیداهو: بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و رفاه فرزندان ما – طبعا ارزش های مشترک به عنوان آیداهو "جوان" دولت است. در سال 2018 25 درصد از Idahoans شد 18 یا جوان رتبه بندی ما در میان پنج جوانترین متحده در این کشور است.

بدون توجه به حزب خود وابستگی ایدئولوژی و یا پس زمینه آن است که توافق میان Idahoans که ما باید به سمت یک زندگی بهتر برای نسل بعدی. چندین دهه از هم اکنون برخی از ما ممکن است در اینجا اما تمرکز ما بر روی کودکان امروز را نشان می دهد در سطح خود را از موفقیت و توانایی خود را به آب و شرایط دشوار مانند یکی از ما در حال حاضر مواجه. مراقبت از کودکان و نوجوانان ما در حال حاضر به معنی بهتر رشد اقتصادی با ثبات تر جوامع و توانایی آیداهو کسب و کار به توان رقابتی در آینده است. آن است که بیش از سرمایه گذاری در سرمایه انسانی; ما به سادگی آن را "کار درست را انجام دهد."

هیچ قانونگذار را در مبارزات انتخاباتی به عنوان "ضد کودک است." آزمون واقعی این است که چگونه آنها رای بدهند. به عنوان مثال آیا می دانید که اگر شما سناتور رای دادند و یا در برابر استانداردهای سلامت و ایمنی خود و خواهرزاده مهدکودک این جلسه? آیا می دانید اگر خود را نماینده رای دادند برای نگه داشتن کارکنان مجرب در پسر خود را به مدرسه ابتدایی ؟ و یا به منظور بالا بردن حداقل سن ازدواج دختران به 16 سال ، و یا برای محدود کردن دسترسی جوانان به vaping محصولات مانند توتون و تنباکو? نباید دانش در مورد این رای تغییر راه شما خواهد رای در انتخابات آینده? این مسائل چه درایو درست تغییر و حرکت شماره گیری در چنین چیزهایی به عنوان سواد آموزی نرخ چاقی در دوران کودکی فارغ التحصیلی دبیرستان دانشگاه, حضور و غیاب و حتی زندان تکرار جرم سال.

برای کمک به کودکان مسائل به خط مقدم ما با تشکیل کودکان آیداهو در حال اولیه (ICAP) که نظارت بر لایحه ارزیابی سیستم به نام بچه های مهم شاخص است. ICAP نشان دهنده یک گروه متنوع از جمهوری خواهان و دموکرات ها سیاست گذاران و رهبران کسب و کار مربیان و پزشکان و دیگر کارشناسان کودک. با وجود ما در زمینه های مختلف و برنامه های, همه ما باید همان هدف را در ذهن زمانی که می آید به سیاست و قانون: آوردن رفاه کودکان آیداهو به خط مقدم.

ماموریت ما این است که برای برجسته کردن کودکان مسائل زمانی که آنها می آیند تا. شروع در ژانویه سال 2021 برای هر لایحه مربوط به کودکان قبل از آیداهو قوه مقننه ما خواهد بود سوال: آیا این خوب است برای آیداهو است بچه ها ؟ ما کمک خواهد کرد که رای دهندگان و قانون گذاران به طور یکسان تصمیم گیری آگاهانه با ارائه شواهد مبتنی بر داده در هر یک لایحه در هر زمان ممکن است. در پایان جلسه ما را منتشر خواهد کرد, رای گیری, تاریخچه هر یک قانونگذار بر کودکان و نوجوانان توجه به شاخص. قصد ما این است که به نقطه انگشتان دست, اما به برجسته فرصت است. در واقع زمانی که ما گل 10 کودک مربوط به صورتحساب از این گذشته جلسه نزدیک به نیمی از قانونگذاران رای دادند قطعا pro-کودک در توافق با ICAP موقعیت به طور متوسط 90% از زمان.

بله, ما می تواند به کاهش ترک تحصیل دبیرستان, نرخ, کاهش, نوجوانان, خودکشی, افزایش مهد کودک آمادگی و بهبود سلامت کودکان, اما برای انجام تمام این چیزهایی که ما نیاز به اختصاص داده شده قانونگذاران رای گیری برای منافع کودکان و خانواده ها. قانونگذاران اقدامات یا انفعال – تعیین اینکه آیا آیداهو کودکان در حال رشد سالم و ایمن ماندن و رفتن به کلاس های درس آماده برای یادگیری. این چیزی است که ما همه می خواهم برای بچه های ما: یک اقتصاد قوی جوامع پر از فرصت و یک محیط که در آن همه بچه ها می تواند رسیدن به پتانسیل خود را. خود را با مطلع رای ما می توانید انتخاب سیاست گذاران خواهد شد که رای گیری برای آینده ای روشن تر برای همه آیداهو ،

شما ثبت نام برای رای دادن ؟ شما درخواست خود را غایب رای گیری برای رای دادن در Nov. 3? رفتن به idahovotes.org و مطمئن شویم که خود را به رای خواهد بود بازیگران و شمارش!

فرستاده شده توسط هیئت مشاوره کودکان آیداهو اولیه می باشد: idahochildrenareprimary.org

متشکل از ترنت, Clark, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت Customalting سابق منطقه ای سخنگوی بایر سودا اسپرینگز; Staci Darmody استاد را در مطالعات دینی Boise; Patricia Kempthorne صندلی از پدر و مادر به عنوان آموزگار سابق آیداهو بانوی اول; Alicia Lachiondo پزشک متخصص اطفال, M. D., سخنگوی دریافت واکسن کزاز, آیداهو, بویز; Cristina Leon, کودکان, متخصص قلب و عروق D. O. پوکاتلو; لوقا ملک سابق آیداهو قانونگذار وکیل اسمیت + ملک, کار د لین; جان Rusche سابق آیداهو قانونگذار بازنشسته پزشک متخصص اطفال M. D., Lewiston; Chris Streeter کودکان, مرکز عصبی رفتاری پزشکی, M. D., بویز; مدل لباس ویلسون در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده مربی نصف النهار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب