تظاهرات سراسری در شهرهای دوقلو بیش از مرگ جورج فلوید

خودرو منطقه فروشگاه در میننهها خیابان و خیابان دریاچه در مینیاپولیس سوختگی اوایل روز شنبه 28 مارس در سال 2020

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399
  • خودرو منطقه فروشگاه در میننهها خیابان و خیابان دریاچه در مینیاپولیس سوختگی اوایل روز شنبه 28 مارس در سال 2020 به عنوان ادامه اعتراضات بیش از مرگ جورج فلوید روز دوشنبه در بازداشت پلیس. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

  • یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت در سراسر از سندی مرکز در مینیاپولیس سوختگی خارج از کنترل اوایل روز شنبه 28 مارس در سال 2020 است. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

  • درگیری معترضان با پلیس در طول تظاهرات Wedesday مه 27, 2020, خارج سوم پلیس حوزه در مینیاپولیس. تظاهرکنندگان جمع شده بودند برای دومین شب از اعتراضات بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید پس از یک پلیس برگزار شد و او به زمین با زانو بر گردن او. به عنوان گرگ و میش کاهش یافت و پلیس با تشکیل یک انسان مانع در اطراف سوم حوزه که در آن افسران متهم به قتل جورج فلوید کار می کرد قبل از آنها از کار اخراج شدند در روز سه شنبه. (Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • آمریکایی های بومی دعا به تماس برای عدالت در طول یک تظاهرات در خارج از سوم پلیس حوزه. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک زن مجروح انجام شده است با دیگر معترضان در درگیری با پلیس. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان خط مخالف اعضای Washington County موبایل زمینه نیروی خارج از خانه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در اوکدیل. تظاهرکنندگان در خارج چوین خانه چهار شنبه خواستار دستگیری و محاکمه جورج فلوید مرگ است. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

  • معترضان با پلیس در خارج از خانه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در اوکدیل در شب چهارشنبه. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

  • پلیس اسپری معترضان با اسپری فلفل در طول یک تظاهرات روز شنبه, مه 27 سال 2020 خارج سوم پلیس حوزه در مینیاپولیس. تظاهر کنندگان جمع آوری شده برای یک شب دوم قتل جورج فلوید. به عنوان گرگ و میش کاهش یافت و پلیس با تشکیل یک انسان مانع در اطراف سوم حوزه که در آن افسران متهم به قتل جورج فلوید کار می کرد قبل از آنها از کار اخراج شدند در روز سه شنبه. (kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان متفرق کردن آنها به عنوان درگیری با پلیس. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • پلیس حذف موانع تعیین شده توسط معترضان. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • مردم کمک یک زخمی و خونریزی مرد. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک زن مجروح است که توسط معترضان دیگر. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان با پوشیدن facemasks نگه دارید تا دست خود را در طول یک تظاهرات. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک معترض با پوشیدن یک ماسک نگه می دارد تا دست خود را. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان زانو زدن در مقابل پلیس جمع شده در پشت یک مانع است. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک معترض نشسته بر روی زمین و حرکات به پلیس. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • دو افسر پلیس ایستاده در سقف سوم پلیس حوزه برگزاری یک پرتابه پرتاب. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک سومالیایی-آمریکایی زخمی مرد جوان است که با کمک دیگران. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور کپسول. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان نگه داشتن دست خود را به عنوان آنها گریه از گاز اشک آور. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک سومالیایی-آمریکایی مجروح است و با کمک دیگران. (عکس Kerem Yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • درگیری معترضان با پلیس است. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • یک افسر پلیس هدف یک سلاح پرتابه در تظاهرات. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • معترضان به دام افتاده بین پلیس و معترضان دیگر. (عکس kerem yucel / خبرگزاری گتی ایماژ)

  • دو افسر پلیس ایستاده در سقف سوم پلیس در حوزه, یکی برگزاری یک سلاح پرتابه. (عکس از استفان Maturen/گتی ایماژ)

  • معترضان ایستاده با نشانه هایی به عنوان خدمه نصب بتن سنگر خارج سوم حوزه ایستگاه پلیس. (عکس از استفان Maturen/گتی ایماژ)

  • معترضان ایستاده با نشانه هایی به عنوان خدمه نصب بتن سنگر خارج سوم حوزه ایستگاه پلیس. (عکس از استفان Maturen/گتی ایماژ)

  • معترضان زانو زدن قبل از یک خط از پلیس در اوکدیل. (AP Photo/جف Baenen)

  • مینیاپولیس پلیس گارد محافظت در برابر معترضان در سوم حوزه. (AP Photo/جیم Mone)

  • مینیاپولیس پلیس گارد محافظت در برابر معترضان در, سوم, حوزه, چهار شنبه, مه 27 سال 2020 به عنوان مردم در اعتراض به دستگیری و مرگ جورج فلوید که در بازداشت پلیس دوشنبه شب در مینیاپولیس. تصویری به اشتراک گذاشته آنلاین توسط اطرافیان نشان داد یک افسر زانو در گردن او در طول بازداشت خود به او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد. (AP Photo/جیم Mone)

خشم و غم و اندوه بیش از مرگ جورج فلوید فوران شنبه شب در اعتراض های خشونت آمیز در خارج از سوم حوزه ستاد مرکزی مینیاپولیس اداره پلیس در حالی که بیشتر تظاهرات مسالمتآمیز صورت گرفت در جای دیگر در مینیاپولیس و در اوکدیل.

یک محکوم به مرگ در منطقه مینیاپولیس اعتراضات و یک مظنون در بازداشت است.

این دومین شب از درگیری بین مردم و اجرای قانون زیر فلوید مرگ روز دوشنبه در مدت کوتاهی پس از دوخته شدن به زمین زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین تا زمانی که او از دست داده آگاهی. در یک ویدئو ویروسی که اسیر خیلی از این حادثه یک دستبند فلوید دروغ مستعد در زمین شنیده می شود گفتن چوین که او تنفس می کند.

چوین و سه نفر دیگر از افسران دخیل در این حادثه از کار اخراج شدند توسط این اداره در روز سه شنبه.

تظاهر کنندگان در سومین حوزه چهار شنبه بعد از ظهر و شب پرتاب سنگ و بطری در ساختمان و افسران مونتاژ خارج در حالی که ماموران با شلیک گاز اشک آور نارنجک و کمتر کشنده پرتابه در جمعیت است.

بعد از آن در شب این وضعیت با تشدید غارت و سوزاندن چندین کسب و کار در این نزدیکی هست.

نیمه شب و بسیاری از فروشگاه ها و رستوران ها به صورت بلوک در اطراف سوم حوزه را غارت کردند از جمله میننهها مرکز مرکز نوار که شامل هدف توله غذاهای دلار درخت و کسب و کارهای دیگر. از طریق پنجره های شکسته آلارم سارق blared بیهوده به شب.

برخی از کسب و کار مشخص شده با رنگ "اقلیت متعلق به" نشانه بخشوده شد.

حدود 200 معترض باقی مانده خارج سوم حوزه که در آن آنها مواجه دیوار از افسران ضد شورش و شعار و فریاد القاب در پلیس.

در سراسر خیابان غارتگران بودند انجام armloads از شراب و ارواح از سندی سبز در پلیس. در طرف دیگر دریاچه خیابان ضخیم دود سیاه billowed از خودرو منطقه که ظاهرا تا به حال شده است از چپ به رایت.

در سراسر خیابان از سندی, مرکز, چه به عنوان یک آتش سوزی کوچک در یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت بود به طور کامل فرا گرفته ساختار توسط a. m. 2, باعث این ساختمان به سقوط خود را. گرما از آتش احساس می شود می تواند بیش از 100 متری دور و کافی بود به پیچ و تاب برج جرثقیل ساخت و ساز. آتش پس از آن شروع به پریدن کرد و به ساختمان های مجاور.

یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت در سراسر از سندی مرکز در مینیاپولیس سوختگی خارج از کنترل اوایل روز شنبه 28 مارس در سال 2020 است. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

یکی مرده یکی در بازداشت

حدود 9:25 بعد از ظهر افسران در پاسخ به یک گزارش از یک سلاح سرد یک مرد دروغ گفتن در پیاده رو در قبر بیماری در بلومینگتون خیابان و خیابان دریاچه در حدود یک مایل غرب سوم حوزه. افسران ارائه کمک های اولیه و امدادگران این مرد زخمی به Hennepin County Medical Center, جایی که او مرده, مینیاپولیس, سخنگوی پلیس جان الدر گفت. آسیب دیدگی او شد و بعد مصمم به زخم گلوله. پلیس یک نفر در بازداشت در ارتباط با قتل.

سالمند نیست به طور مستقیم با لینک حادثه به اعتراضات و گفت: تیراندازی تحت بررسی بود. او گفت وجود داشته است هیچ گزارش های دیگر از آسیب های جدی به افسران و یا معترضان.

"امشب متفاوت بود شب از اعتراض نسبت به شب قبل از" الدر گفت: با توجه به گسترده نافرمانی مدنی" در منطقه اطراف سوم حوزه.

"آن را غم انگیز," او اضافه شده است.

سه نفر وجود دارد دستگیری به سرقت و غارت شنبه سالمند گفت. او آگاه از هر گونه بازداشت و در عین حال اواخر روز چهارشنبه.

حدود 40 سنت پل افسران پلیس اعزام شدند به حمایت از مینیاپولیس آتش نشانی به عنوان آنها را از آتش سوزی و به "کار را به نگه داشتن مردم و اموال امن" در اعتراض در جنوب مینیاپولیس با توجه به استیو Linders یک St. Paul سخنگوی پلیس.

در علاوه بر این به St. Paul پلیس مینیاپولیس افسران کمک حمل و نقل مترو پلیس و گشت ایالتی مینه سوتا troopers.

کمتر از دو مایل دور تر رام افروزی در سایت فلوید مرگ در 38 خیابان و خیابان های شیکاگو ادامه داد: برای روز سوم. پلیس گفت: سه شنبه شب تجمع در آن محل جلب کرد در مورد 8,000 معترضان. تظاهر کنندگان راهپیمایی از آنجا به سومین حوزه ستاد.

در ضمن تجمع در خارج از اوکدیل خانه از درک چوین نیز به خود جلب کرد نزدیک به 200 معترضان از سراسر شهرهای دوقلو. یک افسر گفته معترضان که چوین وجود ندارد و هیچ یک پاسخ داده زمانی که یک خبرنگار آسوشیتد پرس در زدم.

معترضان با پلیس در خارج از خانه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در اوکدیل در شب چهارشنبه. (نیک Woltman / پایونیر پرس)

قوطی های قرمز رنگ بودند زودتر ریخته در جلوی خانه خود را و کسی که نوشت: "یک قاتل در اینجا زندگی می کند" در گچ در پایان در جلوی خانه خود را.

در میان معترضان در اوکدیل بود 25 سال Delyla Doshie سنت پل که گفت چوین باید دستگیر و محاکمه برای قتل در Floyd مرگ است.

"ما می خواهیم عدالت" Doshie گفت. "افراد دستگیر شده اند کمتر است. وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا او نباید در زندان در حال حاضر."

معترضان مواجه خاموش در برابر یک خط از helmeted افسران از Washington County موبایل زمینه نیروی که مانع از معترضان از حرکت عمیق تر به این محله.تظاهرات صلح آمیز باقی مانده از 9 بعد از ظهر

"ما درک می کنیم ما در یک محله مسکونی," Doshie گفت. "ما فقط می خواهم مردم بدانند که در اینجا زندگی می کند."

در مینیاپولیس, اخبار هلیکوپتر فیلم نشان داد معترضان فرز در خیابان در نزدیکی شهر 3rd حوزه ایستگاه با برخی از در حال اجرا در داخل و خارج از فروشگاه های نزدیک. یک هدف یک توله غذاهای یک دلار درخت و خودکار فروشگاه قطعات همه نشان داد نشانه هایی از آسیب و غارت. به عنوان تاریکی سقوط کرد و آتش گرفت در فروشگاه قطعات خودرو و شهرستان خدمه آتش با عجله به آن را کنترل کنید. معترضان آتش سوزی دیگر در خیابان.

افسران می تواند دیده می شود در اطراف در نزدیکی حوزه و نه تلاش برای دخالت در غارت. برخی از معترضان skirmished با افسران شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور در تکرار شنبه شب رویارویی است.

به عنوان تظاهرات کشیده به شب رئیس پلیس Medaria Arradondo خواست آرام است. در مصاحبه با KMSP-تلویزیون او با اشاره به تحقیقات داخلی و همچنین اف بی آی تحقیقات فلوید مرگ و گفت: آنها ارائه یک فرصت در عدالت است.

"عدالت در طول تاریخ هرگز به ثمر آمده از طریق برخی از اعمال ما شاهد امشب که آیا آن را غارت آسیب به اموال و یا چیزهای دیگر," او گفت:.

در کالیفرنیا صدها نفر از مردم معترض فلوید مرگ مسدود لس آنجلس بزرگراه و در هم شکسته ویندوز of California Highway Patrol موبایل در روز چهارشنبه.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب