اورآل برای حذف کلماتی مانند 'سفید' از پوست محصولات

پاریس — فرانسه آرایشی و بهداشتی لوله اورآل گفت: آن را حذف کلماتی مانند "سفید" از آن, مراقبت از پوست, محصولات ی

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

پاریس — فرانسه آرایشی و بهداشتی لوله اورآل گفت: آن را حذف کلماتی مانند "سفید" از آن, مراقبت از پوست, محصولات یک حرکت است که می آید در میان تظاهرات جهانی علیه نژادپرستی موجب مرگ جورج فلوید در ایالات متحده است.

این شرکت در بیانیه ای گفت شنبه که آن را "تصمیم گرفته است برای حذف کلمات سفید/سفید نمایشگاه/انصاف نور/روشن از تمام پوست آن شب محصولات است."

اورآل تصمیم به دنبال یک شبیه حرکت توسط انگلیس و هلند شرکت Unilever در روز پنج شنبه. آن است که در میان تعدادی از شرکت ها شده اند که هدف از انتقاد در پی فلوید مرگ او پس از دستگیری در مینیاپولیس.

در اوایل این ماه اورآل توییتی که آن را "می ایستد در همبستگی با جامعه سیاه و سفید و در برابر بی عدالتی از هر نوع. ... صحبت از ارزش آن است." پست جلب واکنش منفی از افرادی که این مدل کسب و کار شرکت و تبلیغات به عنوان متمرکز سفید مصرف کنندگان است.

انگلیسی مدل Munroe Bergdorf به ویژه متهم به زیبایی با نام تجاری از نفاق برای داشتن اخراج او سه سال پیش. Bergdorf اخراج شد به عنوان اورآل بریتانیا برای اولین بار آشکارا نما مدل در سال 2017 برای decrying "به نژادی و خشونت از مردم سفید."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن