واقعی دنیای اقتصاد: قطع ما در یک سوار وحشی

با رسانه ها با تمرکز بر اپیدمیولوژی و سیاست COVID-19 همه گیر است پرداخت توجه کمی به بی سابقه ای فدرال وام گرفت

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

با رسانه ها با تمرکز بر اپیدمیولوژی و سیاست COVID-19 همه گیر است پرداخت توجه کمی به بی سابقه ای فدرال وام گرفتن و مداوم افزایش در عرضه پول توسط فدرال رزرو است. اگر نه بحران محور این خواهد بود که بزرگترین مسئله سیاسی در دهه. در عین حال آن را کوچک سیب زمینی امروز در مقایسه با جامعه دیگر مراقبت. در عین حال من فکر می کنم آن را حیاتی به اندازه کافی برای بررسی آن را در دو ستون این هفته بعدی.

ادوارد Lotterman

شروع با برخی از پس زمینه های سیاسی. ما بسیار به تازگی در سطح بسیار بالایی از اشتغال و خروجی. قیمت سهام بسیار بالا بود. هر دو کلی اقتصاد و بازارهای سهام در 10 سال رشد قابل اجرا از رکود بزرگ-پایین ترین نرخ از سال 2009.

که رکود ناشی از یک بازار مالی حباب ناشی از غیر قابل تنظیم رشد ابزارهای مالی جدید. این ابزار "وثیقه" وام مسکن و دیگر بدهی به اوراق بهادار. پس از آن حتی جدیدتر و پیچیده تر IOUs صادر شده توسط repackaging آنهایی که از دور اول. با نگاهی به گذشته این جنون بود; اما "به نظر می رسید مانند یک ایده خوب در آن زمان" به مردم مانند سابق فدرال رزرو صندلی آلن گرینسپن و بوش-45-اداره تنظیم کننده های مالی.

فدرال رزرو در پاسخ به اجتناب ناپذیر رکود بی سابقه بود نرخ بهره پایین نگهداری به صورت بی سابقه ای دوره سال است. با "بی سابقه" من به این معنی نیست که این تا به حال هرگز قبل از انجام در تاریخ جهان است.

دیگری مربوط تاریخی نکته این است که تا پایان 2019 هر دو قیمت سهام اجرا و رشد تولید شد و در پایان میانگین طول تاریخی از جمله بسط.

در نهایت ما در یک دوره بی سابقه ای در زمان صلح و کسری بودجه فدرال. این شکلی ناگهانی ظهور از عوامل متعددی است. اول آمد فوق العاده احمقانه و خود-آسیب رساندن به کاهش مالیات در سال 2001 و 2003. برخی ادعا کرده اند این ضروری است زیرا اگر ما نگه داشته و در این مسیر از سال 1997 تا 2001 ما را بدهی ملی پرداخت می شود در سال 2012. که باعث مشکلات بزرگ.

به دنبال اين بود به طور مشابه خود-آسیب رساندن به کاهش مالیات است که تا حد زیادی رفت و به یک گروه بسیار کوچک از مردم ثروتمند به زودی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ،

ما صرف صدها میلیارد اگر نه تریلیون دلار در جنگ در جنوب غربی آسیا و برای نزدیک به دو دهه است.

پس از آن وجود دارد در حال انجام است بازنشستگی متولدین شروع در سال 2008. ناگهان مازاد آینده به بازنشستگی تامین اجتماعی و مدیکر "وجوه اعتماد" دیگر نمی خواهد استتار کسری بودجه عظیم ما زد هر سال در خزانه عمومی. در عین حال وجود یک اجماع گسترده در سراسر طیف سیاسی در دولت و در میان عموم مردم است که ما فقط چشم پوشی از این مشکل است.

به دلایل مختلف که شامل هر دو رئیس جمهور باراک اوباما و تلخی تقسیم کنگره سالانه کسری افتاده بود از سال 2010 از طریق 2016. ما بازگشت به رشد کسری بودجه در سال 2017. بسیار بزرگ آنهایی که در طول اجرای قوی رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در سال مالی 2019 و تا کنون در سال 2020 بی سابقه ای نسبت به خروجی در زمان صلح از وزارت خزانه داری ایالات متحده آغاز شد و در سال 1789.

در نهایت در نظر بگیرید در زمینه اقتصادی فکر می کردم. از جنگ جهانی دوم به سال 1980 اکثر اقتصاددانان پشتیبانی جان مینارد کینز' نسخه ای برای دولت و مدیریت دولتی با استفاده از مالیات هزینه های عرضه پول و نرخ بهره به سرعت رونق و جلوگیری از رکود.

اما در سال 2005 اجماع منتقل شده بود به خصوص در میان جوانان اقتصاددانان. در حال حاضر بسیاری دیدم کینزی سیاست نه تنها به عنوان اثر اما مضر است. این هرگز گرفتار در اخبار رسانه ها و یا در میان دموکرات ها ، و ایران باقی مانده توسط افسون افسون با عرضه اقتصاد چیزی تلقی کار "cranks و شارلاتان" توسط اکثر اقتصاددانان به جز در وال استریت و در یک زن و شوهر از محافظه کار سی فکر می کنم تانک.

اما در حال حاضر همه از جمله جمهوری خواهان به نظر می رسد هار Keynesians. دولت باید درمان تمام مشکلات بوجود می آیند که با برخی از "محرک."

در نهایت "مدرن پولی اقتصاد" پدید آمده و با این استدلال که یک ملت مثل ماست اجرا می تواند بسیار بزرگتر دولت کسری و گسترش عرضه پول بیشتر از حد و بدون آسیب از تصور می شد در گذشته است. مترقی ساندرز-وارن-Ocasio کورتز-Omar جناح از حزب دموکرات اقلیم این به عنوان یک راه برای پیاده سازی "مدیکر برای همه" در اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش, افزایش امنیت اجتماعی پرداخت از کل بودجه وزارت خزانه داری و هزاران برنامه های دیگر. فتیش در بودجه توازن هستند و وحشیانه آثار از گذشته است.

نظر من این است که همه این است که یک دستور غذا برای فاجعه است. در عین حال ما در حال حاضر در بدترین اقتصادی و سیاسی ثابت از سال 1942. و ما قادر به تغییر گذشته stupidities. بنابراین ما باید به درهم و برهم کردن از طریق. کشور ما و اقتصادی آن سیستم زنده خواهد ماند و دوباره رشد خواهد کرد. اما از آن است که یک ظرف غذا وحشتناک.

خروجی واقعی کالا و خدمات کاهش یافته است. کسب و کار و درآمد شخصی کاهش یافته است. ارزش دارایی های مالی کاهش یافته و کسانی که از املاک و مستغلات احتمالا به دنبال خواهد داشت.

برخی از اعضای جامعه به خصوص کسب و کارهای کوچک و خود اشتغالی رنج می برند بیش از دیگران است. ما نیاز به تصمیم می گیرید که چگونه به صورت عادلانه و کارآمد گسترش این ضرر و زیان در سراسر جامعه به عنوان یک کل. اما ما در حال فکر کردن به این را در یک راه جامع. ما در برخورد با بحران های فردی در یک هاج خپل مد.

قبل از COVID وزارت خزانه داری پیش بینی $1.07 تریلیون دلار کسری بودجه فدرال برای سال مالی سال 2020 است. آن را در حال حاضر ممکن است سه بار یا بیشتر است. و 2021 ممکن است به عنوان بد یا بدتر.

کسری به معنی خزانه داری ایالات متحده به "فروش" اوراق قرضه IOUs وعده پرداخت سود و نهایی اصلی پرداخت بیش از دوره از 13 هفته به 30 سال است.

کسی باید خرید این اوراق قرضه. خانواده های ایالات متحده تجاری در دارایی های در حال حاضر نیست آنها را خرید. مردم و موسسات مالی در کشورهای دیگر ادامه خواهد داد به خرید اوراق قرضه بیشتر از آنجا که ما هنوز هم "حداقل زشت ناگ در کارخانه چسب."

برخی از این خریداران خارجی خواهد بود که بانک های مرکزی دیگر کشورها از جمله چین است. قانونی وجود دارد ممنوعیت ما بانک مرکزی فدرال رزرو خرید اوراق قرضه به طور مستقیم از خزانه. اما فدرال رزرو صاحب تریلیون در اوراق قرضه بیشتر در خزانه است و امیدوار به خرید بسیاری از.

چگونه این همه اتفاق می افتد ؟ صبر کنید برای هفته آینده.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن