اسموکی خرس پیدا شد 70 سال پیش - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

زمانی که ایالات متحده خدمات جنگل نیاز به یک نماد برای جلب توجه کشور به خطر آتش سوزی عمو سام فقط نمی خواهد انج

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

زمانی که ایالات متحده خدمات جنگل نیاز به یک نماد برای جلب توجه کشور به خطر آتش سوزی عمو سام فقط نمی خواهد انجام دهد. Bambi با وجود موفقیت خود را در محبوب دیزنی فیلم نمی خواهد انجام دهد یا نه.

تنها اسموکی خرس – کمی توله خرس شد و پس از یک آتش سوزی جنگل 70 سال پیش شنبه – می تواند انجام این کار است.

1937

رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت راه اندازی یک کمپین ملی برای کاهش آتش سوزی جنگل ها. پوستر های عمو سام به عنوان یک جنگل رنجر به مردم بگویید "جنگل های ما – تقصیر ما."

1942

یک زیر دریایی ژاپنی سطوح سواحل و آتش سوزی در یک میدان نفتی در نزدیکی سانتا باربارا. آسیب حداقل است اما مقامات متوجه Los Padres ملی جنگل در معرض خطر است. با منابع در حق بیمه در زمان جنگ ایمنی و آتش می شود و حتی بالاتر در اولویت است.

1944

دیزنی باعث می شود یک معامله سال به وام Bambi و دوستان خود را به آتش سوزی جنگل پیشگیری و مبارزه است. کمپین یک موفقیت است اما تبلیغ مدیران تحقق آنها نیاز به یک حیوان نماد خود را.

AUG. 9 یک کمپین جدید راه اندازی شده است, این برنامه شامل یک خرس. اولین پوستر کشیده pro bono توسط تصویرگر آلبرت Staehle نشان می دهد یک شخصیت او تماس اسموکی ریختن آب بر روی آتش. او می گوید: او آغاز شده و با یک راکون اما فکر می کردم این نگاه بیش از حد "مانند یک راهزن."

1947

بسیار موفق اسموکی خرس کمپین همچنان در سال های پس از جنگ با شعار "فقط شما."

1950

9 مه یک گروه از آتش نشانان دقت فرار فاجعه نزدیک Capitan جدید, مکزیک با در نظر گرفتن پناه روی سنگ, اسلاید, به عنوان آتش می سوزد و بیش از آنها را.

پس از آن آنها پیدا کردن یک توله خرس – خز خود را امضاء و پنجه های خود را به شدت سوخته – چسبیده به درخت سوخته. نام Hotfoot عروسکی توله است nursed بازگشت به سلامتی جدید مکزیک بازی سرپرست و خانواده اش.

ژوئن 27 شرکت معروف توله پرواز به باغ وحش ملی در واشنگتن دی سی برای تبدیل شدن به تجسم زندگی اسموکی خرس. U. s. خدمات پستی در نهایت به اسموکی کد پستی خود زمانی که او شروع به دریافت 13000 نامه یک هفته.

1952

یک آهنگ "اسموکی خرس" نوشته شده توسط استیو نلسون و جک رولینز همان بچه ها که نوشت: "Peter Cottontail" و "سرد برفی" – تبدیل به یک ضربه بزرگ است. رولینز می افزاید: "" به اسموکی نام به شعر مناسب بهتر است. به عنوان یک نتیجه از یک یا دو نسل از کودکان رشد می کنند تا با تماس با شخصیت "اسموکی خرس" به جای "اسموکی خرس."

مارس 23 کنگره می گذرد اسموکی خرس عمل مصرف اسموکی از دامنه های عمومی و حفظ علامت تجاری برای وزارت کشاورزی ایالات متحده. مهم تر این حرکت earmarks درآمد حاصل از فروش اسموکی اسباب بازی و یادگاری برای پیشگیری از آتش سوزی تلاش های آگاهی.

1971

جدید توله های کوچک اسموکی می پیوندد اسموکی در باغ وحش ملی. او هم متولد شد جدید در مکزیک جنگل و نجات از گرسنگی توسط پارک رنجرز.

1975

ممکن است 2 اسموکی, پیر و ورم و اماس مفصل و هنوز درد و رنج خود را از دست داده است به طور رسمی بازنشسته از خدمات عمومی. کمی اسموکی به طور رسمی نام خود را به عنوان جانشین "اسموکی دوم است."

1976

NOV. 9 اسموکی درگذشت در سن 26. باقی مانده خود را در حال پرواز به نزدیکی جایی که او در بر داشت در نیومکزیکو. بیش از 250 نفر حضور خود را در مراسم یادبود. دو روز پس از مراسم تشییع جنازه یک اگهی اجرا می شود صفحه 1 از وال استریت ژورنال.

1979

اسموکی خرس پارک تاریخی به اتمام است در نزدیکی Capitan, New Mexico در قبر اصلی اسموکی. این پارک شامل یک موزه است.

1990

AUG.11 اسموکی دوم می میرد.

2020

در حالی که هر دو اسموکی و اسموکی دوم باید درگذشت این شخصیت زندگی می کند. آگهی های اخیر ویژگی های اسموکی به دنبال افرادی که نمایشگاه امن رفتار و پاداش آنها را با چه چیز دیگری ؟ – یک خرس آغوش گرفتن.

منابع: آگهی شورای متحده وزارت کشاورزی ایالات متحده جنگل خدمات Metis گروهی, موسسه اسمیتسونیان واشنگتن پست و ABC اخبار NewMexicoWatchdog.org New Mexico انرژی و مواد معدنی و منابع طبیعی گروه West Virginia علوم انسانی شورای Marjory هوستون About.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب