تکنولوژی غول های استقبال از راه دور کار می کنند. دیگران ممکن است به دنبال

اوکلند کالیفرنیا. — برای یک پیش نمایش از آینده اتاق کار, سازمان دیده بان چگونه بزرگترین شرکت های فن آوری در حا

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

اوکلند کالیفرنیا. — برای یک پیش نمایش از آینده اتاق کار, سازمان دیده بان چگونه بزرگترین شرکت های فن آوری در حال آماده سازی برای یک پست-همه گیر جهانی است.

دره سیلیکون و سیاتل giants — Facebook, مایکروسافت, اپل, توییتر — ابتدا به ارسال کارکنان خود را در خانه به عنوان ویروس گسترش به ایالات متحده در حال حاضر آنها در میان آخرین به بازگشت آنها را به دفتر. برخی از کارکنان خود را ممکن است هرگز بازگشت.

این شرکت در حال مطالعه چه بسیار پرداخت می شود بسیار با ارزش کارکنان می خواهید با استفاده از تکنولوژی خود را از راه دور کار ساده تر و به دنبال استخدام کارگران جدید در خارج از شهر های بزرگ و مراکز. آن را یک برنامه به طور بالقوه بزرگ چرخش پس از سال ها که در آن شرکت هایی مانند آمازون و گوگل تعقیب کمیاب tech استعداد باز کردن و یا گسترش دفاتر در هیپ نقاط شهری مانند سان فرانسیسکو و نیویورک.

چنین تغییر نیز ممکن است مقدار به انکار این تصور که کار خلاق, خواسته, شرکت, دانشگاه یادآور کالج, با مواد غذایی رایگان پینگ پنگ میز و باز کردن دفتر برنامه طراحی شده برای تشویق ناخواسته فعل و انفعالات.

نتیجه می تواند دوباره تصور کنید که نه فقط در دره سیلیکون ولی شهرهای دیگر به عنوان شرکت گسترش استخدام در مکان هایی مانند آتلانتا و دالاس و دنور که در آن Facebook برنامه ای برای باز کردن جدید "هاب" برای جدید خود را عمدتا از راه دور استخدام.

تغییر خواهد کرد به سرعت اتفاق می افتد ، "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما به جلو حرکت می کند در یک راه اندازه گیری" گفت: Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ در طول یک کارمند تاون هال پنج شنبه که زنده پخش شد در Facebook صفحه.

Facebook که نزدیک به 45,000 کارکنان است که به دنبال به پنج تا 10 سال پایین خط آن را به عنوان برنامه ای برای کنترل از راه دور کار می کنند حتی زمانی که COVID-19 است و دیگر یک تهدید است که نیاز به بسیاری از کارکنان خود را به کار از خانه. پس از coronavirus دارای طرح میتوانست به کار و زندگی و حتی شرکت های با منابع کمتر و کندتر حرکت فرهنگ به احتمال زیاد به دنبال دارد.

"بسیاری از شرکت ها در حال یادگیری است که کارگران خود را به همان اندازه و یا حتی بیشتر مولد کار از خانه گفت:" اندی چلنجر معاون ارشد رئیس جمهور از نیروی انسانی شرکت رقیب خاکستری و کریسمس.

زوکربرگ گفت: Facebook کارمند بررسی نشان داد که حدود 20 درصد از کارگران "یا بسیار بسیار علاقه مند" در حال حرکت به صورت تمام وقت کار از راه دور پس از ویروس های مربوط به محدودیت ها برداشته. یکی دیگر از 20 درصد "تا حدودی" علاقه مند و بزرگترین گروه می خواست انعطاف پذیری با برخی از راه دور و برخی در دفتر کار. در نهایت زوکربرگ گفت: به عنوان بسیاری از نیمی از Facebook را کارگران می تواند کار از راه دور. اما او هشدار داد که این سال شاید حتی یک دهه دور.

توییتر رفت و حتی بیشتر اعلام هفته گذشته که آن را اجازه می دهد برخی از کارکنان به محل کار از خانه در یک صورت دائمی یک برنامه مدیر عامل شرکت جک دورسی تخم قبل از coronavirus. خود را از دیگر شرکت مربع که مانند توییتر در سان فرانسیسکو در حال انجام همان. برخی از جدید ایالات متحده بر اساس لیست کار برای توییتر دهد گزینه ای را برای استخدام به کار در شهرهای سان فرانسیسکو و نیویورک و واشنگتن دی سی, بلکه از راه دور تمام وقت در هر نقطه از کشور.

آن را خیلی زود به می دانم که آیا کار از راه دور گزینه های را به معنای خروج از بسیار پرداخت می شود tech کارگران از سان فرانسیسکو و دره سیلیکون جایی که آنها کمک به بالا رفتن سرسام آور اجاره و قیمت مسکن است. اما Facebook کارمند نظرسنجی نشان می دهد که حداقل برخی از کارکنان خود را از منطقه خلیج سان فرانسیسکو اگر با توجه به گزینه.

برای شرکت هایی که ساخته شده اند امپراتوری خود در اجازه دادن به مردم و ارتباط با پرت و دور افتاده دوستان و همکاران و حرکت به سمت کار از راه دور است که نه بیش از حد سخت از فروش. اما چالشهای بسیاری وجود دارد. همکاری خودانگیختگی چهره به چهره تعامل است که برنامه ریزی شده تماس بگیرید — تمام نگاه های مختلف زمانی که مردم در حال کار به تنهایی از خانه های خود.

نیز وجود دارد برخی از مشاغل در Facebook را مورد سخت ترین محتوا بررسی می پردازد که با خودکشی کودک آزاری و دیگر حادثه, مواد; فروش; ساختمان به روز رسانی و نگهداری مراکز داده; وکلا که باید در دادگاه و غيره — است که نمی توان از راه دور انجام می شود.

جدیدتر کارکنان به خصوص اخیر grads کالج و یا کسانی که با کمی تجربه و پایین تر اجرا نیز ممکن است سقوط در این گروه زوکربرگ گفت. در Facebook, مدیر عامل شرکت گفت: کارمندان باید به معیارهای خاص در نظر گرفته شود به صورت دائمی از راه دور کار می کنند. این شامل یک سطح ارشد عملکرد قوی و به طور طبیعی بخشی از یک تیم است که پشتیبانی از راه دور کار می کنند.

در حال حاضر کارگران در Facebook, گوگل, توییتر و جاهای دیگر کار می کنند از راه دور از طریق 2020. در مایکروسافت کارکنان از خانه کار می کنند تا اکتبر. اما این شرکت کار-از-صفحه اصلی انعطاف پذیری است و متناسب با این نرم افزار غول تلاش گسترده برای سرمایه گذاری در چه Satya Nadella مدیر عامل یک شیفت به "کنترل از راه دور همه چیز است."

"هر سازمان به طور فزاینده نیاز به توانایی در یک لحظه متوجه به کنترل از راه دور همه چیز را از تولید به فروش به پشتیبانی از مشتری" نادلا گفت: این هفته در شرکت ساخت و توسعه دهنده کنفرانس.

شرکت افسر ارشد فناوری کوین اسکات در حال حاضر مشغول به کار در بسیاری از خانه, در بخشی به دلیل او بر در دره سیلیکون و بیشتر از بقیه تیم رهبری است در ردموند واشنگتن است.

"ما همه در این شتاب گاهشمار بدانند چگونه به کار از خانه.... این یادگیری فرهنگ و ریتم تعامل با همکاران خود توسط ویدئو کنفرانس و انجام کار از راه دور" او گفت: صحبت کردن نه تنها مایکروسافت بلکه محل های کار به طور کلی. "این است که خیلی بهتر است تا به سرعت که من نمی فکر می کنم من قصد دارم به رفت و آمد تقریبا به عنوان اغلب به عنوان من بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب