تلاش تجار بیمه نبرد بیش از همه گیر پوشش - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

رستوران ها و دیگر بازرگانان در تلاش برای شناور ماندن در طول coronavirus همه گیر به شدت در حال رسیدن به یک تاسی

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

رستوران ها و دیگر بازرگانان در تلاش برای شناور ماندن در طول coronavirus همه گیر به شدت در حال رسیدن به یک تاسیسات از شرکت های بیمه است که به نوبه خود ادعا می کنند آنها در حال miscast به عنوان پتانسیل ناجی.

خاموش شدن ناگهانی و جمعیت محدودیت های اعمال شده توسط دولت های ایالتی و محلی برای محدود کردن گسترش ویروس منجر به بیش از 1 تریلیون دلار در برآورد خسارات تا کنون برای هزار نفر به سرعت در حال غرق شدن کسب و کارهای کوچک.

که باعث شده است تا سیل دعاوی مربوط به کسب و کار وقفه بیمه شده اند که تقریبا جهانی را رد کرد و به دلایل مختلف از جمله boilerplate مقررات وارد شده توسط شرکت های بیمه پس از شیوع سارس در سال 2003 به حذف اختلالات ناشی از ویروس و باکتری است.

"این یک تهدید وجودی" گفت: جان Houghtaling جدید, Orleans, وکیل است که به نمایندگی از رستوران ها و دیگر کسب و کار به دنبال در حدود 8 میلیارد دلار در ضرر و زیان است که او تخمین می زند که آنها را رنج می برند در طول بیماری همه گیر. "بسیاری از افرادی که درست و خریداری این پوشش به فکر آنها خواهد بود پرتاب یک قایق نجات اگر فاجعه رخ داد در حال حاضر گفت: 'متاسفانه اجازه گارد ساحلی آمده و شما به جای.'"

بسیاری از پرونده های حقوقی واصل شده اند در برابر شرکت های بیمه در ایالات متحده آمریکا است که در ماه ژوئیه 30 جلسه برنامه ریزی شده است قبل از فدرال قضایی پانل در واشنگتن به تصمیم می گیرید که چگونه برای مدیریت همه آنها را در ماه — و احتمالا سال آینده. پانل بررسی شامل بیش از 200 فدرال شکایت در علاوه بر این به دیگر پرونده های حقوقی ثبت شده در دادگاه های ایالتی توسط صاحبان گوشت و سیب زمینی کافی نت ها و همچنین برخی از کشور شناخته شده و منحصر به فرد ترین رستوران, مانند, فرانسوی, لباس های شسته شده در دره نپا شراب کشور و کالیفرنیا آشپزی پیشگام Chez Panisse در برکلی کالیفرنیا است که شکایت خود را بیمه AMCO برای نقض قرارداد در اوایل این ماه.

"سرور آشپز کشاورزان و دامداران و دیگر مردم سخت کوش در Chez Panisse خانواده در حال دیدن معیشت خود را در معرض خطر به دلیل AMCO کاهش یافته است به زندگی می کنند تا به مسئولیت های خود گفت:" آلیس آب Chez Panisse صاحب.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در خاردار موضوع در ماه آوریل زمانی که او گفت که او مشکوک بسیاری از شرکت های بیمه dodging تعهدات خود. "شما مردم که هرگز خواست برای کسب و کار وقفه بیمه (پرداخت) و آنها بوده است پرداخت مقدار زیادی از پول برای بسیاری از سال برای امتیاز داشتن آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و سپس هنگامی که آنها در نهایت به آن نیاز شرکت های بیمه می گوید:" ما در حال رفتن به آن را بدهد.' ما نمی توانید اجازه دهید که اتفاق می افتد."

اگر چه دلسوز به خود policyholders' plights بیمه گران می گویند اکثر کسب و کار وقفه سیاست های طراحی شده بودند برای پوشش خاموش شدن ناگهانی ناشی از فجایع مانند طوفان و حملات تروریستی در حالی که به استثنای بیماری های همه گیر که باعث گسترده ضرر و زیان بیش از حد سرسام آور برای پوشش حتی برای یک صنعت نشستن در $850 میلیارد دلار در ذخایر. تنها تعداد کمی از کسب و کار به دنبال پوشش های اضافی است که به طور خاص شامل ضرر و زیان ناشی از بیماری های همه گیر گفت: David Sampson, مدیر عامل شرکت آمریکایی اموال بیمه مصدوم ارتباط صنعت و تجارت ،

حتی پس لوید لندن تخمین زده است صنعت بیمه هنوز پرداخت خواهد شد $107 میلیارد دلار در pandemic مربوط به ادعای بیش از ترکیب مقادیر doled پس از حملات تروریستی در سپتامبر 2001 و طوفان کاترینا در سال 2005. علاوه بر کسب و کار است که خریداری ویژه پوشش ادعای شامل پرداخت به مهم ورزشی و سرگرمی اتفاقاتی که خریداری لغو سیاست های پوشش مانند مسابقات تنیس ویمبلدون که در حال جمع آوری حدود 140 میلیون دلار تحت آن همه گیر سیاست. شرکت های بیمه نیز در حال پرداخت غرامت کارگران ادعا می کند برای کارکنان است که بیمار در کار است.

"این الگوی رفتاری وجود دارد که صنعت بیمه نیست برای پرداخت ضرر و زیان است که فقط درست نیست" Sampson گفت.

اما ادعا می کند شرکت های بیمه پرداخت تنها بخش کوچکی از $231 میلیارد دلار به 431 میلیارد دلار زیان ماهانه تا ستون در ایالات متحده کسب و کار با کمتر از 100 نفر از کارکنان با توجه به صنعت را تخمین می زند.

که در آن نرخ بیمه هیچ پولی به پوشش غیر بیماری همه گیر ادعا می کند به صورت خودکار حوادث آتش سوزی خانه و حتی خسارت به شرکت در تظاهرات در سراسر کشور پس از جورج فلوید درگذشت در دست مینیاپولیس پلیس در ماه مه با توجه به صنعت مشاور رابرت Hartwig از دانشگاه کارولینای جنوبی در معرض خطر و مدیریت مرکز.

محرومیت از کسب و کار وقفه پوشش نیز صدمه زدن به میله های سراسر کشور که بسیاری از آنها نبوده است قادر به ارائه pick-up و یا ناهار خوری خارج مانند رستوران. پیچک باشگاه که نیز ارائه می دهد موسیقی زنده در طول زمان عادی آن آلبانی, کالیفرنیا, برگزاری, تا به حال به غیر روحانی کردن بیشتر از آن 20-کارمند کارکنان پس از ماه مارس و در حال حاضر جمع آوری پول از جامعه کمک های مالی در حالی که این دعوا آن بیمه گر بیش از کسب و کار خود وقفه ادعا می کنند.

"همه چیز بسیار نامشخص است که ما واقعا نمی دانیم که آنچه ما می رویم به انجام" گفت: تابستان Gerbing یکی از پیچک اتاق صاحبان شرکت.

قانونگذاران در کالیفرنیا و چند ایالت دیگر کشیده شده تا قانونی که نیروی بیمه برای پوشش کسب و کار وقفه ضرر و زیان است که انباشته شده از مارس — یک نیاز است که اگر اعمال این صنعت در حال حاضر تعهد به مبارزه به عنوان خلاف قانون اساسی است.

اختلاف جوش پایین به این که آیا کسب و کار وقفه در سیاست می توان به موارد زمانی که وجود دارد هیچ آسیب فیزیکی و یا تخریب به یک رستوران و یا فروشگاه است که مانع از انجام کسب و کار به عنوان معمول است.

در یکی از اولین تصمیمات صادر شده در این سوال در اوایل این ماه یک ایالت میشیگان قاضی طرفه با یک شرکت بیمه را رد ادعای $650,000 برای دو ماه از ضرر و زیان است که نیک Gavrilides گفت که او رنج می برد در دو رستوران قاشق سوپ کافه در لانسینگ, میشیگان و اغذیه فروشی و مشروب فروشی در نزدیکی Williamston میشیگان.

Gavrilides' وکیل متی Heos, مخالفت کسب و کار وقفه پوشش باید اعمال می شود چرا که مقامات ممنوع مشتریان از لحاظ جسمی ورود اموال یک ادعای تمسخر عنوان "مزخرف" توسط قاضی جویس Draganchuk در طول یک ماه جولای 1, شنیدن آنلاین پست.

"وجود دارد به چیزی که از نظر فیزیکی تغییر یکپارچگی اموال" Draganchuk در نتیجه اخراج او از Gavrilides کند.

Gavrilides است که در حال حاضر در خدمت مشتریان در داخل هر دو رستوران ها اما تنها در نیمی از ظرفیت یک محدودیت است که ساخت آن را دشوار برای باز بماند حتی اگر آنها عامل با اسکلتی کارکنان. سوپ قاشق کافه در حال حاضر 12 تا 15, کارکنان, پایین از 40 فقط قبل از همه گیر.

"آن را به معنای واقعی کلمه روز به روز برای ما در حال حاضر" Gavrilides گفت. "من احساس می کنم اجازه دهید برای همه. من فکر کردم با پرداخت حق بیمه به صورت گذشته 14 سال و آن من سرویس شد تا کنون قطع شده من خواهد بود نجات داد. اما من حدس می زنم که قصد ندارم به اتفاق می افتد در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب