Wolfpack بازگشت به عمل Aug. 2 در انگلستان به عنوان سوپر لیگ رزومه بازی

تورنتو Wolfpack خواهد بود در عمل Aug. 2 در انگلستان وجود دارد اما بیشتر موانع برای غلبه بر قبل از لیگ راگبی با

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

تورنتو Wolfpack خواهد بود در عمل Aug. 2 در انگلستان وجود دارد اما بیشتر موانع برای غلبه بر قبل از لیگ راگبی بازگشت به کانادا در این فصل است.

سوپر لیگ اعلام کرد جمعه آتلانتیک تیم خواهد بود یکی از شش باشگاه در عمل زمانی که ورزش رزومه و پس از 140 روز وقفه با توجه به جهانی همه گیر.

تورنتو چهره تان هال کینگستون Rovers در برای اولین بار از سه بازی در یک محل بی طرف قبل از خالی می ایستد. The Wolfpack به لگد کردن سه گانه-سربرگ در 1 p. m. به وقت محلی. St. Helens را در کاتالانها اژدها در 4:15 بعد از ظهر توسط هادرزفیلد غول و لیدز کرگدن در 6:30 p. m.

لیگ هنوز به اعلام سایت. همه 12 تیم خواهد بود در اقدام بعدی آخر هفته (Aug. 8-9).

آخرین سوپر لیگ بازی قبل از مستند شد مارس 15 بین کستلفرد ببر و St Helens.

The Wolfpack (0-6-0 در اولین فصل در سوپر لیگ) بازی نیست پس مارس 11, زمانی که آنها خالی هادرزفیلد 18-0 در پنجمین دور از چالش های جام. همه بازی های خود شده اند و در انگلستان این سال است.

Wolfpack مدیر عامل باب شکارچی گفت که او انتظار دارد بازیکنان خود را برای از سرگیری آموزش اواسط ماه جولای در انگلستان است.

"من می دانم که همه آنها مشغول به کار شده است اما در حال حاضر آن را برای واقعی," او گفت:.

تجدید نظر نجومی را شامل می شود بیشتر از 15 دور از عمل با چهار پیشبرد برگشتی. نیمه نهایی برندگان مسابقه Betfred سوپر لیگ Grand Final نسبت به پایان ماه نوامبر.

قهرمانی بازی در اصل قرار است برای اکتبر. 10.

امید است که طرفداران اجازه خواهد داشت در غرفه زودتر از بعد داده چقدر مهم دروازه درآمد به سوپر لیگ تیم است.

"در حال حاضر و تا زمانی که دولت, بخشنامه تغییر Betfred سوپر لیگ وسایل را در پشت درهای بسته در تعداد کمی از خنثی سالن که با دقیق راهنمایی از هر دو دولت و بازی بالینی مشاوره گروهی" لیگ در بیانیه ای گفت. "سوپر لیگ نیز از نزدیک نظارت بر بخشنامه دولت در فرانسه و کانادا است."

سفر مسائل و قرنطينه هستند و برخی از دیگر موانع است که باید بر طرف شود قبل از تورنتو طرفداران دیدن عمل زندگی می کنند.

تحت اصلی, برنامه, Aug. 2 مشخص شده اند به 23 تورنتو 29 به طور منظم فصل بازی. این Wolfpack در خانه, درب بازکن, در Lamport ورزشگاه شده بود به میله میله برای مارس 18.

"بدیهی است که ما دوست دارم به آن (خانه) ها احتمالا در پایان فصل اما من مطمئن هستم که در حال حاضر آن را به اتفاق می افتد," شکارچی گفت.

The Wolfpack نمی خواهد بازی را قبل از خالی می ایستد در Lamport با توجه به سفر و هزینه های مسکن برای هر دو تیم درگیر است.

"بسته-درب ورزشگاه بازی (در تورنتو) هیچ حس برای ما," او گفت:.

زمان کوتاه است اما. شکارچی گفت: وجود تنها 10 روز تا دو هفته به Wolfpack برنامه حل و فصل شود چرا که در این لیگ می خواهد به ناخن نهایی برنامه.

تحت اصلی برنامه نه از تورنتو برای اولین بار 10 بازی بود به بازی در انگلستان با دیگر در فرانسه — با شروع دیر با توجه به زمستان کانادا و حباب بیش از Lamport ورزشگاه هنوز به پایین آمده است. The Wolfpack شد به بازی 11 از 19 بازی گذشته خود را در خانه با فصل بندی تا سپتامبر. 11.

سه نفر دیگر از بازی های خانگی بود به بازی در خنثی سایت در انگلستان است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با 2020 فصل در حال حاضر به پایان رساندن بیش از دو ماه بعد از حد نرمال باشگاه توافق کرده اند که برای شروع 2021 فصل دیرتر از حد معمول است. در این فصل لگد Jan. 30.

یک مسئله هنوز حل شود این است که آیا فصل خواهد شد و قابلیت ارتقاء/سقوط. پایین تیم در سوپر لیگ بود که میله میله به پایین جا به جا شود با برنده ردیف دوم مسابقات قهرمانی.

سوپر لیگ مقامات می خواهید به توزیع با ارتقاء/سقوط در این فصل به دلیل مختل تقویم. این مسئله در حال حاضر می رود قبل از راگبی لیگ فوتبال مدیره است که میله میله به دیدار ماه آینده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن