یکشنبه تابلو اعلانات: ادای احترام به هلو: 'او طرب, مراقبت و عشق از زندگی بسیاری از بسیار روشن تا تیره روز برای من است.'

در بیادحیوانات خانگی ما خودمان را بدست آورد آرون از اینور گروو هیتس می نویسد: "در مارس 23, من تا به حال برای خ

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

در بیاد

حیوانات خانگی ما خودمان را بدست آورد

آرون از اینور گروو هیتس می نویسد: "در مارس 23, من تا به حال برای خداحافظی به من سگ مورد علاقه هلو. سن حداقل 19.

"او به من آمد در سال 2002 با این نام و آن جا ، طلایی رنگ با کمی سبک تر تکه های بیش از شانه های او نیز شیرین در طبیعت زیبا و روح.

"نور از فوت او بود و سریع و پر از شور و شوق. او را شارژ با سرعت و هدف بعد از یک توپ که آیا آن را بر روی زمین یا در آب بود و همیشه آماده برای یک پیاده روی. به عنوان من مربی او به من کمک کرد من ورزش; من تا به حال کار به نگه دارید تا با او. او طرب, مراقبت و عشق از زندگی بسیاری از بسیار روشن تا تیره روز برای من است.

"بسیاری از ما مایل راه می رفت و مسیرهای پیاده روی ما به بررسی بسیاری از مایل او زد با دوچرخه; بسیاری از بار من انداخت او توپ یا فریزبی برای بسیاری از این ساعت ما به سادگی نشسته در جلو گام با هم در یک روز زیبا. بسیاری از صلح آمیز ساعت او در نزدیکی من در صبح خوش فرسوده پس از یک پیاده روی طولانی در حالی که من تا به حال صبحانه و خواندن روزنامه است.

"کلمات نمی توانند بیان اینکه یک بخشی از زندگی من هلو بود. زمانی که من در سمت چپ خانه من رفت و از او زمانی که من بازگشت من به خانه آمد به او. حضور او بود که همیشه در پشت ذهن من زمانی که من در انجام کارهای دیگر. اگر او نبود در اتاق با من من می دانستم که او در جایی در اطراف خانه.

"برای طولانی ترین زمان, هلو, شگفت آور بود که سالم است. در 16 او هنوز هم یک مایل راه رفتن; در 17 نیمی از یک مایل. او هرگز بیمار است. اما در سال گذشته به ویژه هلو شروع به کاهش است. او موفق تنها یک پیاده روی کوتاه پس از آن هیچ راه رفتن در همه. او بینایی رشد کم نور. ذهن او یکسان نیست. هنوز هم من نمی توانستم اجازه دهید او برود. من مخوف استفاده نشده خالی کاسه غذا و بی فایده دسته سه تایی با هیچ یک در پایان آن اسباب بازی چپ برای همیشه در سبد خود به تخت که در آن او هرگز دوباره به خواب.

"آخر هفته روز یادبود من متوجه شدم که این امر می تواند نامهربان اجازه دهید به من فقیر سگ رنج می برند هر بیشتر. پس از همه, من لرزشی من ساخته شده که دردناک تصمیم قرار دادن سگ در ماشین برای آخرین بار و رهبری به دامپزشک است.

"آن را به حال شده است باران همه را در اطراف این زمان — به عنوان اگر برخی از نهان زور می دانستم که آنچه که من نیاز — آن را متوقف کرد بنابراین ما قادر به در حیاط پشت درمانگاه در یک پتو به جای در یک اتاق امتحان در کف بتن. پرندگان آواز. درختان منفجر شد با بهار سبز. در خارج وجود دارد با من در کنار او, هلو, صلح آمیز بود. بیشتر گریه برای کسی که به او آمده است. حتی اگر او با وزن 50 پوند او آنقدر کوچک و آسیب پذیر است.

"در وظیفه برای انجام کار ضروری است, من تا به حال فکر می کردم که نیاز به دستمال کاغذی. من اشتباه بود!

"ما قادر به گرفتن تمام زمان ما مورد نیاز است. تنها پس از آن شروع به باران دوباره.

"در ماشین در راه خانه آهنگ من هرگز شنیده قبل از بازی در رادیو:

""ابرها بر آسمان تابستان

"انگار رعد و برق در باد ؛

"'ردیف در ردیف و یه hie,

"'و نه یک نگاه ،

"'ردیف در ردیف! یک روز دیگر

"'ممکن است درخشش با نور روشن تر;

""لا لا oars و جلو و دور;

"انگار سحر فراتر از شب."

"آن لحظه ای از لطف و تشویق غم تسلی در یک روز که احساس کرد که پایان زندگی من است.

"در حال حاضر هلو است كه با فرشتگان است. اما حتی اگر من می دانم که او رفته من هنوز هم به دنبال او انتظار او را فقط در اتاق دیگر — تا زمانی که من به یاد داشته باشید.

"در حال حاضر سکوت و باد شناخته شده تنها به خاطر ضربات را از طریق تمام فضاهای خالی.

"استراحت در صلح و آرامش من دختر زیبا."

زمان ما

همه گیر بخش

نخودچی با یک هزار قوانین گزارش: "موضوع: یک عکس از پایین زیر.

"یکی از ما نوه بزرگ است 'مورد علاقه' مکان های باز به بالا در هفته های گذشته است. هنری (بلند 3-در سمت راست) چک کردن علامت های جدید در باغ وحش ملی و آکواریوم در کانبرا استرالیا به عنوان او را نگه می دارد یک گورخر به غیر از همسر خود."

مرگ بود و نه غم انگیز

AL B هارتلند: "همکار من می دانم که به تازگی درگذشت. او تا به حال یک اجرای خوب. او در 102 سال و درگذشت در حالی که نوشتن یک بررسی. (بولتن هیئت مدیره muses: او . . . بررسی؟)

"من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم می میرند در حالی که پرداخت یک لایحه ؟ هنوز بسیاری از فکر می کنم.

"اگر من به یک شروع آدرس من می خواهم بگویم این فارغ التحصیلان به پرداخت صورتحساب خود را و آنها ممکن است زندگی می کنند به 102."

می تواند آیه!

تیم TORKILDSON فرستاده است ما یک "timerick":

"'او گردد فقیر که dealeth با شل کردن دست: اما دست از سخت کوش گرداند غنی است.' — مزامیر 10:4

"مشغول نگه داشتن یک استعداد

"من می ترسم که من نبود.

"من فقط می خواهم به نشستن و فکر می کنم;

"همین دلیل است که تمام چشم انداز من کوچک است.

"من تحسین صنعت —

"زمانی که آن را شامل نمی شود من.

"مشاهده افراد دیگر عرق

"من در طعم و مزه نان بهتر است.

"من ماندن ضعیف و نخ نما اما

"من هنوز هم خواب خوبی در کلبه.

"وقتی که من رسیدن به سرزمین موعود

"شانس من ممنوع خواهد شد . . ."

Vanité votre nom est . . .

نیمه افسانه: "موضوع: Magnifique.

"این یک روز زیبا که من به خانه راه می رفت از سندی پارک جایی که من درگیر در برخی از اجتماعی دور ،

"من یک ماشین با پلاک '7E CIEL.'

"من فرانسوی ابتدایی است. من می دانستم که مرتب کردن بر اساس که ciel به معنای "آسمان" اما من نمی توانستم کشف بشقاب.

"من برخی تحقیقات ابتدایی. '7E CIEL" ظاهرا به معنی " آسمان هفتم.' (بولتن هیئت مدیره می گوید: "E" باید کوچک, بالانویس "e" را به عنوان arrondissements از پاریس. — اما آنها نمی تواند انجام دهد که در پلاک . . . و ما نمی دانیم که چگونه به انجام آن را در اینجا!)

"کسی بود احساس خوب است. پس شد اول"

دیدن جهان

یکی دیگر از برخورد نزدیک از نوع طبیعی گزارش شده توسط ستاره شناس Nininger: "موضوع: مزاحم ما ،

""بیدار شو از خواب بیدار,' the Good Wife زمزمه او به عنوان بصورتی پایدار و محکم شانه ام را تکان داد. آن را هنوز رتبهدهی نشده است 6 صبح من groggily داد بزنم. او در ادامه داد: مراقب باشید به هشدار هر کس وجود دارد: 'وجود دارد کسی که در حمام است.' که من توجه کردم. اما چگونه می تواند وجود داشته باشد کسی که در حمام ؟ آنها تا به حال به از طریق اتاق خواب ما به دست آوردن وجود دارد.

"در حال حاضر من می توانم شنیدن صداها قطعا نشات گرفته ، 'خراش. خراش. ضربه بزنید.' آنچه که او انجام شده است ؟ چرا آنها در حمام ؟ وجود دارد هیچ اشیاء با ارزش وجود دارد, تنها شخصی-بهداشت و لباس های شسته شده مواد.

"من تا tiptoed به درگاه دقت زنگ مزاحم و در peeked. ما یک سری از سه اتاق که در خانه های وان و در کنار آن یک پیاده روی در حمام. من به آرامی لبه در اطراف گوشه ای از راهرو است که دارای یک جیب باز درب. من نمی دانم چه به انتظار.

"رو به من بزرگ بود pileated دارکوب در وسط پنجره از سه پانل است که محصور در گرداب وان. به نظر می رسید بسیار بزرگ که تنها چند فوت دور. من فکر می کنم آن بود چون من نمی بینم قرمز سبیل در سراسر چهره خود را. مسلما در کمال تعجب من, من می تواند به سادگی فقط آن را از دست رفته. او به من بیش از سر تا پا و عقب نشینی از قرار گرفتن hollering که پنج-توجه داشته باشید دارکوب خودداری اوج افزایش در هر دو زمین و شدت به عنوان او پرواز دور.

"من نمی دانم که چرا او وجود دارد و یا برای چه مدت. شاید این ظروف پرندگان که همسر خوبی نمایش داده شده در اطراف وان, اما آنها تمام پرندگان کوچک. شاید او فقط می خواستم به اجازه دهید ما می دانیم که آن زمان برای قرار دادن بیشتر خوراک پرنده. هر چه دلیل او یک سورپرایز شیرین و لذت بخش به من خوش آمد می گوید که آن روز صبح."

هر کس یک ویرایشگر کپی!

دونالد: "موضوع: آن را به عنوان هواپیما به عنوان . . .

"مقاله ای در 'ورزش' (صفحه: A10) در مه 29 نسخه از مطبوعات پیشگام این تیتر: "خوب رهایی.'

"Subhead: 'NFL عبور دخالت نقد مرده است . . . و آن را نمی خواهد از دست رفته است.'

"قطعه ادامه در صفحه 11A می خواند: '. . . آن را سیاه و سفید آن خاکستری است. در تمام بررسی های دیگر وجود دارد هدف استفاده از نشانگر. آیا پای خود را لمس خط سفید? آیا توپ عبور از دشت?'

"من نمی دانم اگر غلط املایی آمد از یک بیانیه و یا یک متن نوشته شده, اما آن است که وجود دارد.

"من تعجب می کنم که چگونه گسترده ساده بود که توپ در حال عبور."

سعی کنید به یاد داشته باشید

این DORYMAN از پرسکات, Wis.: "موضوع: پنهان خط پانچ.

"در حالی که چک کردن در ما محلی متعلق به IGA در ویسکانسین Riviera, من به دنبال من سن-قانون مربوط به هرگز یک موجود دستشویی. در حالی که من در وجود من بود برطرف شد (ahem) به یاد داشته باشید در آخرین لحظه مورد بود که در این فهرست است. به من ایستاده بود و در خط پرداخت دومین بار دیگران احتمالا تعجب که چرا این پیر مرد chuckling در او تقریبا فراموش شده 'نخود در می.'"

چه حق با مردم است ؟

"ارسال شده توسط مراقبت-بسته گیرنده و اسقفی خانه ساکن ماریون مک کارتی و آندریا اریکسون, اسقفی خانه خدمات هماهنگ کننده": "مهربانی با مردم است و یکی از نکات مثبت که نشان داد از طریق COVID-19 ویروس همه گیر. برای مثال سازمان و کسب و کار در حال کار با هم به ارائه پشتیبانی و تقویت روحیه مردم. در St. Paul, محله شبکه برای سالمندان با همکاری بسیاری از کسب و کار مانند Lilydale باغ رکاب حیاط کالا و Widmer فوق العاده بازار به ایجاد بسته های مراقبتی برای سالمندان به آنها خدمت می کنند در جامعه است. داوطلبان مونتاژ کیسه از موضوعات که تحویل داده شد به سپاسگزار سالمندان زندگی در انزوا. این تلاش هماهنگ شده بود یک عمل محبت است که ما می خواستیم به اذعان عموم نشان دادن قدردانی ما گفت: با تشکر از شما. سنت پل در جامعه باید با افتخار می دانم که خوبی های فراوان!"

کتی S. St. Paul: "موضوع: زندگی در مینیاپولیس (31 مه سال 2020).

"وقتی که من شنیده مردمی بودند توزیع مواد غذایی و پوشک در سنفورد مدرسه در مینیاپولیس امروز من سوار وجود دارد. و wended از طریق جریان از اتومبیل در بسته بندی خیابان ها برای پیدا کردن که آنها تا به حال پوشک و مواد غذایی من می تواند انتخاب کنید تا. من یک داوطلب برای قرار دادن پوشک حبوبات و لوبیا سبز?) در من و در زمان خاموش برای زمین مجتمع مسکونی برای مردم بومی.

"جهت مشاهده فرم خرید: آن کمک می کند تا به یک معلول, placard به موج در چنین یک وضعیت بسته بندی شده. داوطلب کمک به من از همه راه سریعتر و من صرف زمان بسیار کمتر در اطراف مردم نقاب در برابر COVID.

"سفر به زمین یکی از بسته بندی و یا خیابان های خالی. رانندگی شمالی در Hiawatha دیدم ماشین کشیده و مردم به دنبال پایین — احتمالا در ویرانی یا پاکسازی (یا تظاهر کنندگان) با توجه به این مشکلات در دریاچه خیابان. من متوقف نمی برای پیدا کردن.

"در زمین کوچک من دوباره تا به حال به صبر در ا از اتومبیل. و در برخورد با فرزندان نر که نمیفهمد او می تواند نجات خود را سه دقیقه توسط هر کس (از جمله من) حرکت می کند به طوری که او می تواند ماشین خود را از یک نقطه پارکینگ. او به معنای واقعی کلمه در صورت من. خوشبختانه من تا به حال من مقوا فن برای جلوگیری از نفس او از من است. او یکی از نه چندان بزرگ بودهاند که بدون نقاب.

"با بی درنگ به کمک گرفتن از پوشک و.... حذف در زمین کوچک من قادر به اینچ من راه خروج و رفتن به خانه گذشته که در آن مردمی هنوز ایستاده بود در Hiawatha به دنبال به سمت دریاچه خیابان. با بسیاری از چیزهایی که تعطیل با توجه به همه گیر مردمی باید زمان بیشتری را به تماشای جهان رفتن.

"من به خانه در زمان برای دیدن تلویزیون پوشش تظاهرات مسالمت آمیز در اطراف شهرهای دوقلو. این احساس واقعا فوق العاده است که من کمی به جامعه ما کار می کرد برای کمک به گرسنه و کار در برابر بی عدالتی است."

نام گروه روز: گورخر ها از هم جدا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن