هنوز هم بیشتر هزینه ها را در برابر هم لیک در مینیاپولیس تجاوزات جنسی; موارد در حال حاضر تعداد 9

این هم لیک مردی که گفته می شود شکست را به زنان خانه آنها را دنبال و آنها را مورد حمله قرار در پارکینگ بوده است

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

این هم لیک مردی که گفته می شود شکست را به زنان خانه آنها را دنبال و آنها را مورد حمله قرار در پارکینگ بوده است دخیل در چهار مینیاپولیس موارد آوردن مجموع به نه.

Jory دانیل Wiebrand, 34 با اتهام آزار و اذیت اقدام سوم-درجه جنایی رفتار جنسی و دو فقره اقدام درجه اول کیفری جنسی انجام, Hennepin County دفتر دادستان جمعه اعلام کرد.

او دستگیر شد آوریل 20 در رابطه با یک جفت از خانه تهاجمات رخ داده است که در مارسی-هلمز محله مینیاپولیس آخرین ماه های ژوئن و اوت. او متهم شد مارس 5 در بیشتر موارد تجاوز جنسی و آزار و اذیت و چشم چران محله مورد.

Jory دانیل Wiebrand

هنگامی که DNA خود را در فایل پلیس قادر به اتصال او را با چندین جنایات حل نشده.

ترین موارد اخیر رخ داده است از فوریه 2019 از طریق مارس سال 2020 در جنوب مینیاپولیس بسیاری در عرض چند بلوک از یکدیگر است.

با توجه به شکایات کیفری در فوریه. 8, 2019, یک قربانی در 600 بلوک خیابان هشتم, پلیس گفت که او مورد حمله قرار گرفت در حالی که راه رفتن به یک اتوبوس توسط یک مرد شناخته شده به عنوان Wiebrand.

او به پلیس گفت که او کشیده بود و به یک منطقه پوشیده شده از درخت و تجاوز جنسی. همسایه بیرون آمدن از نزدیکی خانه مبهوت Wiebrand که فرار کردن. قربانی تا به حال کاهش به چهره او که شامل DNA و تطبیق Wiebrand است.

ممکن است بین 1 و نوامبر. 20, 2019, یک زن قربانی زندگی در 700 بلوک چهارم خیابان در مارسی-هلمز محله پلیس گفت که او احساس به عنوان اگر او بودند که به دنبال و یا تماشا. در جولای 21, او به خانه آمد به آپارتمان او و او را متوجه پنجره باز بود. او نقل مکان کرد و در خارج از آپارتمان Aug. 5. این است که در همان مجتمع آپارتمانی که در آن Wiebrand است متهم به شکستن در و آزار زن دیگری.

در سپتامبر. 12, 2019, یک زن پلیس گفت که او نشسته بود در ماشین در یک پارکینگ در 600 بلوک 10 خیابان در حال انتظار برای آن را به گرم کردن زمانی که درب سمت راننده پرت شد باز توسط یک مرد شناخته شده به عنوان Wiebrand. او تحت پوشش و به او گفت برای رسیدن به صندلی عقب ماشین. او شروع به بوق خودرو شاخ و جیغ تا زمانی که او فرار کرد.

یک شاهد عینی گفت: پلیس که او را دیدم یک مردی که شبیه Wiebrand مشابه به ماشین در پارکینگ. DNA سواب گرفته از قربانی صورت همسان Wiebrand شناخته نمونه.

در تاریخ 1 مارس سال 2020 یک زن به پلیس گفت که او بود از او بازیافت در یک حصار در منطقه در 700 بلوک از خیابان هشتم و متوجه کسی که در راه رفتن به سوی او. در ابتدا او فکر آن را یکی دیگر از ساکنان و او را نادیده گرفت اما زمانی که او تبدیل او او برداشت او را از پشت خود را برای جلوگیری از در حال اجرا به دور است.

قربانی فریاد زد و رفت لنگی و به زمین افتاد. مهاجم شناسایی شده به عنوان Wiebrand فرار از صحنه. DNA در قربانی همسان نمونه از Wiebrand DNA پلیس تا به حال بر روی فایل.

این تحقیقات که منجر به Wiebrand چندین سال به طول انجامید و درگیر متعدد محلی و ایالتی و فدرال و سازمان های اجرای قانون و همکاری منطقه کسب و کار سازمان ها و ساکنان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن