بایرن مونیخ ستاره کانادا Alphonso دیویس اعتبارات خانواده برای چشم انداز مثبت

مونیخ—کانادا بین المللی Alphonso دیویس می گوید خانواده اش محاکمه را ترک علامت خود را اما در یک راه خوب.تجارب ت

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مونیخ—کانادا بین المللی Alphonso دیویس می گوید خانواده اش محاکمه را ترک علامت خود را اما در یک راه خوب.

تجارب تدریس 19 ساله جوانه زدن بایرن مونیخ ستاره به بهترین موقعیت است.

"من همیشه می خواهم که آن را در شخصیت من," او گفت: "51," بایرن رسمی باشگاه مجله. "زندگی خیلی کوتاه است باید عصبانی یا غمگین ،

"من فکر می کنم در آن اجرا می شود در خانواده است. ما را از طریق بار دشوار زمانی که من خیلی جوان بودم و من تا بی نهایت سپاسگزارم که به من پدر و مادر است. سفر خود را آغاز کرد و در طول جنگ داخلی در لیبریا و ما به کانادا از طریق غنا. من خوشحال وضعیت که در آن من می گویند من می توانم لذت بردن از هر روز زندگی من است."

دیویس که به کانادا با خانواده اش هنگامی که او پنج می داند که هر کس نمی تواند می گویند که.

"بله, من می ترسم که درست است," او گفت:. "و به همین دلیل شما فقط باید برای سپاسگزار باشد چرا که بسیاری از مردم در جهان که به خوبی خاموش.

"من می دانم که وجود دارد و طرف دیگر به زندگی است. از همه بیشتر همین دلیل من در حال حاضر سعی کنید برای انتقال به مردم وجود دارد چقدر مهم است برای احساس شادی است. سعی میکنم که در زمین فوتبال و هم خارج از آن که شامل چند کلیپ های ویدئویی (در رسانه های اجتماعی)."

دیویس گفت که او به سرعت نیاز به نگاه پس از خانواده که پدر و مادر خود را مشغول به کار در شیفت در ادمونتون.

"شما حرکت از برادر بزرگ به جهان بزرگسالان سریع با پخت و پز مواد غذایی خود را خواهر و برادر جوان در حالی که همسالان خود در حال بازی کردن بازی های ویدئویی," او گفت:. "پدر من تا به حال برای رفتن به محل کار در ساعت 4 صبح و حدود ساعت 2 بعد از ظهر با مادرم کار می کرد از 10 شب تا 8 صبح

"هر روز قبل از من رفت به مدرسه, من در حال حاضر می خواهم پس از نگاه خواهر و برادر من. در شب من اغلب آنها را به رختخواب. آن زمان سخت بود اما در همان زمان ما انجام شد به خوبی. ما خوشحال بودند. خانواده من همه چیز است برای من."

به عنوان یک نتیجه دیویس می گوید او می خواهد به "الهام بخش تعداد زیادی و تعداد زیادی از کودکان است."

"ما به کانادا به عنوان مهاجرین از آفریقا و سخت کار می کرد برای همه چیز ما," او گفت: این مجله. "من فکر می کنم زندگی من می تواند به مردم نشان می دهد که بسیاری ممکن است اگر شما ماندن درست به خود و اجازه ندهید که خودتان را گمراه کردند.

"هنگامی که کودکان در سراسر جهان دیدن من و شنیدن داستان پشت آن آن را به خوبی تصور کنید آنها نقاشی انگیزه از آن و در حال توسعه با شجاعت به کار در رویاهای خود را به عنوان به خوبی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دیویس می گوید پدرش کمک کرد تا خود را نگه می دارد پا بر روی زمین.

"هنگامی که من به او گفتم در گوشی در مورد گل اول بایرن گفت:" اوه واقعا ؟ شما بازی برای بایرن در حال حاضر ؟ این که چگونه او این است که او همیشه دوست دارم که," دیویس گفت:. "من می خواهم گفت من فکر می کنم این مهم است که خودتان را بیش از حد جدی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب