ترازوی دیجیتال ساز می یابد و مشتریان خود را در حال حفظ وزن در طول مستند - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

توسط جفری A. فاولر واشنگتن پست خبر خوب از اینترنت از flab: داده ها از متصل ترازو نشان می دهد آمریکایی ها نمی

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

توسط جفری A. فاولر واشنگتن پست

خبر خوب از اینترنت از flab: داده ها از متصل ترازو نشان می دهد آمریکایی ها نمی ستون در بسیاری از پوند در حالی که در coronavirus انزوا.

Withings ساز محبوب اینترنت متصل ترازو و دیگر بدن-دستگاه های اندازه گیری مورد مطالعه قرار چه اتفاقی افتاد به وزن برخی از 450.000 از آن کاربران آمریکایی بین مارس 22 – زمانی که نیویورک دستور داد مردم در خانه و مارس 18. با وجود نگرانی در مورد به دست آوردن یک "قرنطینه 15" این کاربر به طور متوسط به دست آورد 0.21 پوند در طول این ماه است. برخی از 37 درصد از مردم به دست آورد بیش از یک پوند.

چگونه شما مشاهده تعداد کسانی که این موضوع از چشم انداز. در یک سال معمولی آمریکایی به دست آوردن 1 تا 2 پوند است.

تحلیل منتشر شد جمعه است که این تلاش ها توسط یک شرکت با تکنولوژی چگونه به کمیت زندگی تغییر کرده در طول این همه گیر داده ها با استفاده از "اینترنت اشیاء" دستگاه های. و مانند دیگر COVID-19 مطالعات تب از وصل ترموستات اجتماعی فاصله گرفتن از گوشی های هوشمند و فعالیت از انتقالها تناسب اندام ما نیز باید به عنوان خوانده شده وزن نتایج با احتیاط.

برخی از این مطالعات بیشتر در تلاش های بازاریابی از کمک به سلامت عمومی است. اما دانشمندان و مقامات نیز تبدیل شده است به شخصی tech برای مطالعات علمی و حتی برای پیگیری COVID-19 موارد در زمان واقعی است.

Withings که به کمک داده ها به دیگر تحقیقات علمی گفت: این شرکت است که انتشار این اطلاعات خود را در آن به دلیل آن را نگه داشته شدن در مورد آن پرسید. "ما شنیده ام بسیاری از مفروضات در مورد چگونه این مستند را بر مردم وزن و فعالیت" بازاریابی سر لوسی Broto گفت.

Withings نگاه در سال گذشته هم به درک چگونه ما در حال مقابله در یک زمان بنابراین بسیاری از مردم در خانه گیر کرده و احتمالا تاکید کرد. بیش از همان ماه های مارس و آوریل در دوره 2019, Withings گفت: آن کاربران آمریکایی را به دست آورد کمی کمتر وزن 0.19 پوند به طور متوسط در – هر چند کمتر مردم تا به حال این مقیاس در سال گذشته است.

Withings نیز یافت می شود روند مشابه در کشورهای دیگر است. پس از شروع coronavirus قرنطینه سفارشات متوسط افزایش وزن در انگلستان 0.35 پوند چین 0.55 پوند و فرانسه 0.19 پوند است.

داریوش Mozaffarian رئیس دانشکده علوم تغذیه و سیاست در دانشگاه تافتز – که نبودم درگیر با Withings تجزیه و تحلیل -- گفت: او در بر داشت نتایج کمی ناامید کننده است. "با تعطیلی این رستوران ها, من فکر کردم این اعداد را بدست بهتر است," او گفت:. خانه پخته شده وعده های غذایی تمایل به سالم تر از غذای بیرون.

جمعیت با Withings مقیاس که فروش برای $60 $150 ممکن است یک خود انتخاب دسته. Withings گفت: برخی از 46 درصد از کاربران آن هستند و در حالی که آن را تا به هزاران نفر از مشتریان در هر حالت آنها تمایل دارند در مناطق شهری است. کاربران در نمونه آن نیز انحراف جوان و بیش شاخص برای مردم در 40s خود را (برخی از 24 درصد از کل).

"کاربران ما به هیچ وجه فوق العاده مناسب و یا فوق العاده-سلامت آگاه است اما به طور کلی فکر سلامت" Broto گفت.

دیگر کارشناسان درگیر در Withings تحلیل هشدار میانگین داده ها می تواند گمراه کننده باشد. "چیزی که ما پیدا کردن در رژیم غذایی است که آن را بسیار متغیر" تغذیه دانشمند و دانشگاه استنفورد استاد کریستوفر گاردنر گفت. برخی از مردم ممکن است هدف قرار دادن شیار خود را در طول اقامت-صفحه اصلی سفارشات با استقبال از پخت و پز و مصرف دویدن, او گفت:. اما دیگران می تواند با استفاده از مواد غذایی برای مقابله با استرس و به دست آوردن مقدار زیادی از وزن.

Withings ندارد داده ها برای به اشتراک گذاشتن در مورد محدوده و یا تنوع در وزن دستاوردهای پژوهش آن است. "است که می تواند گفتن بسیار متفاوت روایت" گاردنر گفت.

پزشکان می گویند ما باید به فکر کردن در مورد آنچه که ما می خوریم در حال حاضر. "وجود دارد هیچ زمان مانند یک بیماری همه گیر به غذا خوردن سالم" گفت: Eric Rimm یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه هاروارد. رژیم غذایی مهم است که برای عملکرد سیستم ایمنی بدن و شواهد نشان می دهد مردم با شرایط موجود – از جمله اضافه وزن – کرایه بدتر با COVID-19, او گفت:.

"وجود دارد یک فرصت در حال حاضر برای مردم انجام می شود بهتر است – و برخی از آنها," گاردنر گفت.

تحقیقات نشان داده است که افرادی که برنامه ریزی وعده های غذایی خود را در پیشبرد تمایل به غذا خوردن سالم. محدود کردن مواد غذایی اجرا می شود در طول این بیماری همه گیر به دلایل ایمنی نیز ارائه می دهد مردم این فرصت را به عمدی بیشتر در مورد آنچه که می خورید گاردنر گفت.

او همچنین توصیه می کند تمرکز بر روی خوردن غذا با خانواده و دوستان و حتی بیش از ویدئو کنفرانس. "ارتباط با خانواده بیش از مواد غذایی با کیفیت و کم کردن آنچه شما به غذا خوردن کمک خواهد کرد که مردم خود را مدیریت گرسنگی و سیری و سلامت" گاردنر گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن