مپلوود بسته است آن طبیعت center; امید شرکای اجتماعی را گام به جلو به پرداخت هزینه برای برنامه نویسی

مپلوود بسته است ماهیت آن مرکز به طور نامحدود یکی از چندین کمربند سفت اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر به آماد

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

مپلوود بسته است ماهیت آن مرکز به طور نامحدود یکی از چندین کمربند سفت اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر به آماده شدن برای COVID-مالی مربوط به خرید اینترنتی.

شهر در انتظار $500,000 در هزینه های پیش بینی نشده در سال 2021 و شورای انتخاب برش هزینه بیش از افزایش مالیات برای پوشش آنها.

"شورای شهر به کارگردانی سر گروه برای ارائه یک صفر درصد افزایش در سال 2021 مالیات مالیات برای کاهش بار مالی مالکان" می خواند یک پست در وب سایت شهر. "متاسفانه این مشکل تصمیم به دوباره باز کردن طبیعت مرکز خواهد شد در نتیجه تخمگذار کردن زمان کارکنان است. ما را باد پایین مجازی برنامه نویسی و خدمات دیگر بیش از تابستان است."

مرکز بسته در ماه مارس همراه با دیگر ساختمان های شهر با توجه به کروناویروس shutdown.

شهر به نقل از جبران خسارت کارگران افزایش حق بیمه 300.000 دلار و بدهی پرداخت بیش از $200,000 به عنوان هزینه های غیر منتظره. همچنین انتظار کاهش مالیات بر دارایی های مجموعه به دلیل ضربه مالی کسب و کار در طول خاموش کردن.

این مرکز که نشسته در یک 40-بسته هکتار در شمال شرقی پل می بیند حدود 15000 بازدید کننده در هر سال بسیاری از خارج از مپلوود. هزینه آن شهرستان حدود 300.000 دلار در سال است و یک کارمند تمام وقت سه پاره وقت کارکنان و حدود 150 داوطلب برای رسم از زمانی که مورد نیاز است.

در حالی که شهر اسلاک این لایحه برای مرکز و نگهداری از پارک آن را در حدود 10000 $در یک سال از گروه پرداخت پول برای برنامه های. همچنین همکاران با سازمان های دیگر مانند قرن, کالج, مینه سوتا استاد طبیعت برنامه و رودخانه سبز.

"ما تا به حال برای انجام این کار از بودجه نظر" جو Sheeran, مپلوود را مدیر ارتباطات گفت: از بسته شدن. "این بیشتر محتاطانه مالی جهت رو به جلو برای جلوگیری از کسانی که عمیق کاهش است. این شهرستان است که به دنبال در یک طرح در نهایت به بازگشایی مرکز طبیعت با همکاران و در یک راه آن است که از لحاظ مالی پایدار است."

در این میان سه پاره وقت کارکنان خواهد بود گذاشته و کارمند تمام وقت خواهد ماندن در طریق تابستان و اوایل بازنشستگی بسته است.

Sheeran گفت: این شهرستان دارای تقلیل در راه های دیگر برای تعادل بودجه خود را. آن قطع آن خدمات اجتماعی افسران کاهش می یابد و یا خرید وسایل نقلیه برگزار شد در استخدام کارکنان و اجرا بازنشستگی برنامه.

"متاسفانه ما شاهد بزرگترین کاهش به پارک و ضبط برنامه نویسی," او گفت:.

اخبار ناراحت کننده برای برخی مانند Christa Rittberg یک مینه سوتا استاد طبیعت داوطلب که گفت: این مرکز برنامه نویسی ضروری بود برای ارائه خدمات آموزشی به جوانان شهری.

"به نظر من در این زمان در کشور ما دسترسی به فرصت های آموزشی برای محروم متنوع دانشجویی جمعیت به نظر می رسد critical," او گفت:. "Defunding یک منبع مانند یک شهری مرکز طبیعت فراهم می کند که مستقیم و تاثیر مثبت بر زندگی جوانان اقلیت و دانش آموزان مهاجر غم انگیز است کوته بینانه و نابخردانه."

پارک است که یک جامعه دارایی از سال 1976 است ، آن مسیرهای پیاده روی و برکه را همچنان حفظ شده توسط شهر.

بین 2015 و 2016 مپلوود شورای شهر رای به نوبه خود بیش از عملیات خود را مرکز اجتماع و آبزیان مرکز به YMCA از بیشتر شهرهای دوقلو به منظور صرفه جویی در پول است.

Sheeran گفت: داشتن YMCA را بیش از مرکز طبیعت است نه یک گزینه در این مرحله و انجام این کار در سال 2016 را ندارد مالی را حس برای شهرستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن