داگ Wilson, Kevin لاو اثبات این که چیزهای خوب به هاکی سالن از شهرت-بازیکنان واجد شرایط که صبر کنید و صبر کنید

هاکی سالن از شهرت به نظر می رسد تغییر در پرواز در حالی که با ابتلا به گذشته است.18-عضو کمیته انتخاب برگزار شد

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

هاکی سالن از شهرت به نظر می رسد تغییر در پرواز در حالی که با ابتلا به گذشته است.

18-عضو کمیته انتخاب برگزار شد اولین مجازی القای بحث کامل با رای گیری کامپیوتری و ظهور با شش نام است که در برخی از راه های مشتعل بحث در مورد چه چیزی باعث می شود یک سالن از famer.

سال اول eligibles Jarome Iginla و ماریان Hossa اساسا اسلم dunks. زمان Oilers GM کن هلند رفتن به عنوان یک سازنده خود را برای موفقیت در دیترویت به خوبی سزاوار بود و کیم St-Pierre شد هشتمین بازیکن زن در سالن و اولین دروازه بان از بازی.

اما آن دو نفر دیگر انتخاب — طولانی-نادیده گرفته کوین لاو و داگ Wilson — که ایستاده بود. شما می توانید استدلال برای امثال دانیل Alfredsson میله Brind عشق, Alex Mogilny کورتیس یوسف کیت Tkachuk و تئو فلوری. اما آنها باید صبر کنید درست مثل لاو و ویلسون بود. لاو بازنشسته در سال 1998 ویلسون در سال 1993.

کمیته انتخاب که عضویت تغییرات در طول زمان مشاهده این دو متفاوت از قبلی کمیته.

"این نه تنها که شما باید برای به دست آوردن 14 از 18 رای و یا 75 درصد از رای گیری گفت:" لانی مک دونالد رئیس هیئت هاکی سالن از شهرت. "اما آن را نیز گاهی اوقات که شما ممکن است در برابر زمانی که شما نامزد دریافت جایزه است که در سال ... فقط گاهی اوقات این زمان."

ویلسون صبر 24 سال به طول انجامید. او شاید بهتر شناخته شده به نسل امروز از طرفداران هاکی به عنوان مدیر کل San Jose Sharks. اما او می رود راه طولانی به rooming با استن Mikita در rookie سال با Chicago Blackhawks و هم تیمی از بابی Orr.

"من همیشه به سالن از شهرت در هیبت" گفت: Wilson. "Wayne Gretzkys این بابی Orrs های استن Mikitas. مردم از آن سطح است. تا زمانی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد, آن واقعا غیر منتظره بود."

62 سال Wilson شده است واجد شرایط برای القای پس از سال 1996. (بازیکنان باید صبر کنید سه سال از آخرین بازی به عنوان یک حرفه ای است.) او 827 امتیاز (در 1,024 بازی های انجام شده) در حال 11th میان defencemen. او برنده نوریس جایزه در 1981-82.

"بسیاری از بازیکنان دیگر و مردم که احساس می کنم مستحق این حداقل مساوی یا بیشتر از من. اما زمان واقعا من حتی نمی فکر می کنم در مورد آن. من صادقانه با شما, آن من گرفتار کردن گارد."

لاو احتمالا آخرین بزرگ Oilers سلسله از سال 1980 خواهد شد که پذیرفته شود. شش نفر دیگر از کسانی که سال — Gretzky, علامت مسیه, Jari Kurri Grant Fuhr پل Coffey و گلن اندرسون — در حال حاضر در سالن. لاو شماره 4 انتظار می رود که بازنشسته شد در ادمونتون این سال است.

این مک دونالد که به دریافت کنندگان, معنی شعله مانند مک دونالد تا به حال به یک تانکر مانند لاو اخبار خوب است.

"آن را سرگرم کننده را به بازی در برابر کوین گفت:" مک دونالد. "همه ما می دانستیم که او رهبر بسته است. هر بار که چیزی اتفاق افتاده است و ما تا به حال مقدار زیادی از جنگ بین ادمونتون و کلگری — کوین لاو در ضخامت از آن.

"آنچه که یک بعد آن این است که قادر به تماس با او."

لاو اولین بازیکن Oilers پیش نویس زمانی که آنها پیوست NHL در سال 1979. او گفت که او حتی نمی دانند که ادمونتون بود پیوست NHL. (ادمونتون یکی از چهار سازمان بهداشت شهرستانها به ادغام مسن لیگ.)

"هدف این بود که همیشه در مورد برنده شدن" گفت: لاو. "من تا به حال برای پیدا کردن جای من در این تیم است. ما که فرمول بسیار خوبی است."

سالن شده است با ابتلا به نادیده گرفته و بازیکنان در حالی که برای. واسلاو sam network رفت به سالن در سال 2019 36 سال پس از تبدیل شدن به واجد شرایط. او پیوست توسط پسر Carbonneau که منتظر 16 سال از آن زمان واجد شرایط بودن. Rogie Vachon رفت به سالن در سال 2016 31 سال پس از تبدیل شدن به واجد شرایط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر بازیکنان مانند Alfredsson که گذشت بیش از چهار برابر و Mogilny گذشت بیش از 11 بار باید صبر کنید.

"اگر من هر گونه مشاوره برای کسی که در آستانه شاید رفتن در روزی فقط قطع در آن وجود دارد" گفت: لاو. "این همه ارزش صبر کنید."

گفت: Wilson: "این کتمان حقیقت است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن