واتفورد بازیکن در میان شش مثبت برای COVID-19 در لیگ برتر تست

MANCHESTER, ENGLAND—یک بازیکن و دو تن از اعضای هیات از واتفورد در میان شش نفر که آزمایش مثبت برای coronavirus

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

MANCHESTER, ENGLAND—یک بازیکن و دو تن از اعضای هیات از واتفورد در میان شش نفر که آزمایش مثبت برای coronavirus در لیگ برتر اولین موج توده تست جلوتر از برنامه ریزی بازگشت به جزئی آموزش و پرورش در طول این بیماری همه گیر.

برنلی گفت: معاون مدیر ایان Woan نیز در میان شش مثبت COVID-19 آزمون اعلام کرد روز سه شنبه در لیگ برتر را شناسایی هر گونه افراد است. دو نفر دیگر موارد پیدا شد در یک نامعلومی باشگاه.

آزمون در 748 نفر انجام شده در سراسر 19 باشگاه در روز یکشنبه و دوشنبه. 20 باشگاه که همچنین شناسایی شد شروع به تست در روز سه شنبه.

عفونت در میان واتفورد پرسنل اعلام شد و پس از کاپیتان باشگاه تروی Deeney گفت که او نمی خواهد شرکت در اجتماعی فاصله جلسات آموزشی.

این مهاجم گفت: نگرانی که از پروتکل های ارائه شده به بازیکنان در هفته گذشته.

"در این جلسه من خواسته بسیار سوال ساده" Deeney گفت: بوکس یوتیوب نشان می دهد. "سیاه و آسیایی و مخلوط اقوام آنها چهار برابر بیشتر احتمال دارد به این بیماری و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مدت طولانی بیماری است. وجود دارد هر گونه اضافی غربالگری? قلب مسائل برای دیدن اگر کسی یک مشکل ؟

"من احساس می کنم که باید به آنها رسیدگی شود. من نمی توانم به کوتاه کردن مو تا اواسط ژوئیه اما من می توانید بروید و در یک جعبه با 19 نفر و پرش برای میپره بیرون ؟ من نمی دانم که چگونه است که کار می کند. هیچ کس نمی تواند پاسخ به سوالات — نه به این دلیل آنها نمی خواهند به دلیل آنها نمی باید اطلاعات است. من فقط گفت: "اگر شما نمی دانید که این اطلاعات چرا من خودم را در معرض خطر?'"

واتفورد گفت: آن زمین تمرین شد "ویروس رایگان و یک محیط امن برای بازیکنان به ادامه کار" و این که این سه نفر با کروناویروس خواهد در حال حاضر خود جدا برای یک هفته قبل از اینکه دوباره تست شده است.

دنی رز با تاتنهام مدافع در وام در نیوکاسل نیز ابراز نگرانی در مورد بازگشت به آموزش. لیگ متوقف شده است و از ماه مارس و امیدوار به از سرگیری ماه آینده.

"من در حال مرگ برای بازگشت به فوتبال اما فقط با چیزهایی که اتفاق می افتد در حال حاضر مردم در حال رفتن را از طریق این بیماری همه گیر کوروناویروس خیلی بدتر از من. من نمی خواهم به شکایت در مورد همه چیز" رز گفت: مستند تاکتیک پادکست. "درست کردن این واقعیت است که مردم نشان می دهد ما باید به بازگشت به فوتبال مثل ما خوکچه هندی و یا موش های آزمایشگاهی.

"ما در حال رفتن به آزمایش این فاز و ببینید که اگر آن کار می کند یا نه. من فقط می توانید تصور کنید که مردم در خانه و گفت: "خوب آنها کسب درآمد است که مقدار زیادی از پول را به طوری که آنها باید رفتن.'"

آرامش ملی مستند و مقررات است که در حال حاضر اجازه می دهد بدون تماس و آموزش به رزومه با حداکثر پنج بازیکن با هم کار کردن تا 75 دقیقه در روز در امکانات آموزشی.

در حالی که بالا بخش در بلژیک و فرانسه و هلند شده اند محدود به لیگ برتر است دولت پشتوانه به طرح بازگشت به عمل در ماه ژوئن.

اما هدف از راه اندازی مجدد حدود 12 ژوئن به نظر می رسد سخت به دیدار. تایید برای تماس با ما آموزش ها و بازی ها از سرگیری تکیه می کنند وجود دارد که هیچ جدید سنبله در COVID-19 نفر در این کشور با دوم بالاترین شناخته شده مرگ و میر ناشی از این بیماری پس از ایالات متحده است.

باشگاه های لیگ برتر برگزار خواهد شد کنفرانس تلفنی روز سه شنبه برای بحث در مورد پروتکل های مورد نیاز برای تماس با آموزش های اجتماعی فاصله است که هنوز هم خواست در گسترده تر جامعه است.

مکث در لیگ اتحاد چپ لیورپول در حال انتظار برای تکمیل پایان آن را 30 سال عنوان خشکسالی است. Jürgen Klopp طرف است 25 نقطه روشن با نه بازی باقی مانده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"وجود دارد یک بحث است که مردم می خواستند به اعلام این فصل و از درجه اعتبار ساقط" زیدان گفت: در یک مصاحبه تصویری برای فدراسیون فوتبال که سه شنبه منتشر شد. "است که می شده اند چیزی است که من شخصا در بر داشت ناعادلانه اگر به شما گفت که آن را فقط اتفاق نمی افتد."

بریتانیا جهانی دوم-بالاترین شمارش مرگ و میر ناشی از کوروناویروس با 35,341 مرگ و میر در بیمارستان و مراقبت از خانه و جامعه پس از تست مثبت است. دولت روزانه به روز رسانی شمارش افزایش 545 روز سه شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن