شامی کباب سوئدی دستور نهایی مواد غذایی راحتی با معاصر و تاب

همه ما در حال پخت و پز در خانه خیلی بیشتر از این روزها. و این بدان معناست که زمان بیشتری را تجربه و آزمایش دست

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

همه ما در حال پخت و پز در خانه خیلی بیشتر از این روزها. و این بدان معناست که زمان بیشتری را تجربه و آزمایش دستور جدید — و به اشتراک گذاری آنهایی که ما بیشتر در مورد هیجان زده. در اینجا چیزی است که ما باید به پخت و پز در آشپزخانه ما.

— نانسی Ngo و جس فلمینگ مواد غذایی نویسندگان


این multicooker دستور از هیچ-گرم شدن سرخپوشان پخت و پز خود را فوری گلدان توسط دکتر کارن S. Lee (صفحه Street Publishing, $21.99) بسته به مقدار زیادی از عطر و طعم با تشکر درشت ادویه جات ترشی جات و طعم دهنده ها و گیاهان. و با haute مواد مانند روغن نارگیل و آرد نشاسته کاساو یا مانیوک (در حال حاضر) این دستور می دهد معاصر چرخش به یکی از مینه سوتا مورد علاقه سنتی غذاهای راحتی.

خدمت کوفته به تنهایی و یا با یک طرف از لنجنبري سس. زمانی که من در خلق و خوی برای راحتی من را به سمت کره, تخم مرغ رشته فرنگی برای رفتن با آن. و یا به عنوان این کتاب آشپزی توصیه خدمت به آن را با یک طرف از پوره هویج وحشی (دستور العمل شامل).

Pro-نکته: برای سهولت در زمان و فضا prepping و پخت و پز شما می توانید با تهیه کوفته جلوتر از زمان توقف و پس از آن در آشپزی خود را multicooker بعد.

"بدون گرم شدن سرخپوشان پخت و پز خود را فوری گلدان" توسط دکتر کارن S. Lee. (حسن نیت ارائه میدهد از دانا Crous)

شامی کباب سوئدی بیش از گل کلم و هویج وحشی Purée

زمان پخت 20 دقیقه. خدمت 4

کوفته:

1 پوند گوشت چرخ کرده

1⁄2 پیمانه ریز خرد شده با پیاز

2 قاشق غذا خوری جعفری تازه خرد شده 1 تخم مرغ بزرگ مورد ضرب و شتم

2 قاشق غذا خوری سیر خرد شده

1 قاشق چای خوری نمک دریا

1 teaspoonblack فلفل

1⁄4 قاشق چای خوری جوز زمین

1⁄4 قاشق چای خوری فلفل شیرین زمین

1 قاشق غذا خوری آرد نشاسته کاساو یا مانیوک

پخت و پز شامی کباب:

2 قاشق غذا خوری روغن حیوانی

1⁄2 پیمانه پیاز تکه

1 فنجان گوشت سهام

1 قاشق غذا خوری آرد نشاسته کاساو یا مانیوک به علاوه موارد بیشتر در صورت نیاز

1⁄2 فنجان پر چرب کرم نارگیل

1⁄4 قاشق چای خوری نمک دریا

1⁄4 قاشق چای خوری فلفل سفید

2 قاشق غذا خوری سرکه سیب

1⁄4 قاشق چای خوری جوز زمین

2 قاشق غذا خوری جعفری تازه خرد شده تقسیم

برای اینکه کوفته به یخ در اندازه متوسط کاسه مخلوط کردن, ترکیب گوشت چرخ کرده, پیاز, جعفری, تخم مرغ, سیر, نمک دریایی, فلفل سیاه, جوز و فلفل شیرین و آرد نشاسته کاساو یا مانیوک. خوب مخلوط کنید. شکل 1 - 11⁄2 اینچ توپ و مسدود کردن آنها را در یک لایه بر روی یک ورق تابه. زمانی که آنها به طور کامل یخ زده, شما می توانید آنها را در یک ziplock کیسه فریزر تا یک ماه. شما حتی می توانید دو دستور به توقف برای بعد.

طبخ کوفته روشن فوری گلدان با فشار دادن "در روغن سرخ کرده" و مجموعه "بیشتر است." قرار دادن گلدان داخلی و صبر کنید تا پنل می گوید: "مامان." ذوب روغن در دیگ داخلی, اضافه کردن پیاز و روغن سرخ کرده. قهوه ای کوفته چند در یک زمان تا زمانی که همه آنها انجام می شود. نفت را چلپ چلوپ کردن, بنابراین مراقب باشید زمانی که قرار دادن آنها در درون گلدان. این کار را باید حدود 3 دقیقه. هنگامی که همه آنها browned, اضافه کردن آنها را به درون قابلمه اضافه کردن سهام.

نزدیک درب محکم و حرکت بخار انتشار رسیدگی به "آب بندی." دکمه "لغو" و سپس به "پلوپز/دستی" را فشار دهید و تنظیم تایمر برای 15 دقیقه در فشار بالا.

زمانی که تایمر به پایان می رسد دکمه "لغو" و اجازه می دهد فوری گلدان برای خنک کردن به طور طبیعی تا زمانی که شیر شناور قطره پایین.

مطبوعات "در روغن سرخ کرده" و باز کردن درب. اضافه کردن آرد نشاسته کاساو یا مانیوک کرم نارگیل, دریا, نمک, فلفل سفید, سرکه سیب, زمینی, جوز و 1 قاشق غذاخوری جعفری به گلدان. هم بزنید و به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که سس حباب و غلیظ است. اگر شما مانند ضخیم سس اضافه آرد نشاسته کاساو یا مانیوک و هم بزنید. مطبوعات "لغو شده است." انتقال کوفته با سس به صفحات با پوره سیب زمینی. چاشنی زدن با باقی مانده جعفری و فورا سرو کنید.

گل کلم و هویج وحشی Purée از “بدون گرم شدن سرخپوشان پخت و پز خود را فوری گلدان توسط دکتر کارن S. Lee. (حسن نیت ارائه میدهد از دانا Crous)

گل کلم و هویج وحشی Purée

زمان پخت و پز 4 دقیقه. خدمت 4

1 فنجان آب

2 منجمد کل parsnips

2 فنجان گل کلم منجمد گلچه یا riced

1⁄2 قاشق چای خوری نمک دریا

2 قاشق غذا خوری روغن حیوانی

1⁄4 فنجان پر چربی شیر نارگیل به علاوه موارد بیشتر در صورت نیاز

1 قاشق غذا خوری جعفری تازه خرد شده

جای آب و سیمی سبزیجات بخار پز (یا شیشه ای و یا فولاد ضد زنگ کاسه در یک trivet) در درون گلدان. محل هویج و گل کلم در بخار (یا در کاسه در trivet.) نزدیک درب محکم و حرکت بخار انتشار رسیدگی به "آب بندی." روشن کردن فوری گلدان با فشار دادن "پلوپز/دستی" را فشار دهید و تنظیم تایمر به مدت 4 دقیقه در فشار بالا.

زمانی که تایمر به پایان می رسد با دقت به نوبه خود بخار انتشار رسیدگی به "تخلیه" مطبوعات "لغو" و اجازه می دهد فوری گلدان به depressurize به سرعت تا زمانی که شیر شناور قطره پایین. باز کردن درب با دقت.

انتقال سبزیجات را به مخلوط کن و یا یک پردازنده مواد غذایی. اضافه کردن نمک دریا, روغن حیوانی و شیر نارگیل. مخلوط. بیشتر اضافه کردن شیر نارگیل اگر مورد نیاز است. چاشنی زدن با جعفری و فورا سرو کنید.

تجدید چاپ با اجازه از هیچ-گرم شدن سرخپوشان پخت و پز خود را فوری گلدان توسط دکتر کارن S. Lee, صفحه Street Publishing Co. 2020. عکس های اعتباری: دانا Crous



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن