Inslee می خواهد هیچ مورد جدید برای 3 هفته قبل از اجازه دادن به Spokane County برای پرش به آینده - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

Spokane County باید چوب به بازگشایی برنامه که بیشتر از بقیه از دولت است – حداقل در حال حاضر. رژیم صهیونیستی. ج

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Spokane County باید چوب به بازگشایی برنامه که بیشتر از بقیه از دولت است – حداقل در حال حاضر.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee خودداری کردند روز سه شنبه هنگامی که مقامات محلی فشرده به او اجازه می دهد Spokane County برای بازگشایی اقتصاد مجزا از جدول زمانی او گذاشته برای بقیه دولت در هفته گذشته.

Inslee گفت: Spokane شهردار نادین وودوارد و چند محلی و مقامات منتخب در طی یک کنفرانس تلفنی سه شنبه بعد از ظهر که او را تنها اجازه می دهد یک شهرستان به حرکت از فاز یک دولت را بازگشایی طرح به فاز دو اگر از آن هیچ مورد جدید از COVID-19 به مدت سه هفته و با توجه به وودوارد.

وودوارد به نام معیار "غیر واقعی است." همراه با دیگر رهبران محلی او احساس می کند این منطقه داده ها پشتیبانی از آرامش از محدودیت ها و بازگشایی اقتصاد محلی با وارد کردن دو فاز از طرح های دولت جلوتر از برنامه.

وجود دارد تنها 10 شهرستانهای ایالت که واجد شرایط تحت این شرایط در حال حاضر و آنها باید از طریق یک واريانس روند با county سلامت و مقامات منتخب' تصویب و همچنین حصول اطمینان از بیمارستان ظرفیت برای مبارزه با هر گونه بالقوه شیوع است که می تواند رخ دهد. Inslee است که اجازه می دهد این شهرستان برای ادامه به مرحله دوم بازگشایی.

10 شهرستانهای کوچک با هیچ عفونت و هیچ مرگ و میر در سه هفته می توانید به مرحله بعدی کسب و کار بازگشایی اگر آنها می خواهند و اگر آنها به دیدار برخی از استانداردهای دیگر مانند کافی تجهیزات حفاظت فردی در بیمارستان, ظرفیت و تست قابلیت Inslee گفت: در یک کنفرانس خبری پس از گفتگو با وودوارد.

او و دیگران خواسته اند که جوامع خود نیز قادر به حرکت به مرحله بعدی Inslee گفت و دولت ادامه خواهد داد به بررسی آن درخواست.

"ما باید به پایه آن روی داده, البته, بنابراین ما به دنبال اطلاعات به عنوان آن می آید در" Inslee گفت. "Spokane نیست کاملا با آن داده است. آنها ممکن است چند هفته از هم اکنون تا ما همچنان به آن بحث و گفتگو با رهبران محلی."

آهسته رویکرد هدفمند مقامات بهداشتی دولت گفت: این هفته است.

"ما در حال حرکت و حرکت به فاز 2 همانطور که ما فکر می کنم وضعیت حکم آن است. ما به وضوح گفت: ما نه در جایی که امروز" وزیر امور خارجه از سلامت جان Wiesman روز دوشنبه گفت:.

در حالی که موارد در واشنگتن باید به اوج خود رسید و این روند نزولی اعداد نزولی در یک مقدار کندتر و با وجود حدود 200 مورد جدید از COVID-19 هنوز گزارش روزانه است. Spokane County گزارش شده تک رقمی مورد تعداد را افزایش می دهد در روزهای اخیر. آخرین دو رقمی افزایش از 16 جدید موارد تایید شده در آوریل 24 همراه بود با شیوع بیماری در اسپوکن جانبازان خانه و یک خانواده با موارد متعدد.

روز سه شنبه در این شهرستان اضافه شده یک اضافی مورد در مجموع 375 موارد تایید شده.

Spokane مقامات منتخب انتظار می رود به ارسال منطقه ای, پیشنهاد برای شل شدن محدودیت به دفتر فرماندار در هفته آینده.

"ما هنوز هم مورد ما بر اساس داده های ما" وودوارد به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس تلفنی در روز سه شنبه.

دولت وارد فاز 1 Inslee را بازگشایی طرح در روز سه شنبه با بازگشایی برخی از تفریحات و برخی از کسب و کار مانند فروش خودرو. مقامات بهداشتی دولت انتظار نداریم که برای ورود به فاز 2 از بازگشایی طرح که شامل بازگشایی کسب و کار خرده فروشی با محدودیت ها و رستوران ها با 50 درصد ظرفیت تا ماه ژوئن.

وقتی پرسیده شد که چه معیار خواهد بود برای موارد جدید به منظور حرکت به جلو در فرمانداری طرح وودوارد پیشنهاد Spokane County است که در حال حاضر در آن است.

"ما شاهد موارد جدید در تک رقمی" وودوارد گفت.

او قرار داده شده بیشتر از ارزش روز بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از روزانه مورد می شمارد.

"این است که تصویر واقعی از آنچه که ما در حال برخورد با وقتی که می آید به COVID-19," وودوارد گفت. "من فکر نمی کنم ما باید یک تصویر روشن از آنچه COVID به نظر می رسد در جامعه ما به خاطر ما نه به حال تست است که ما واقعا نیاز داریم."

شده اند وجود دارد 23 و میر در Spokane County است. با 10 COVID-19 بيمار در حال حاضر در بیمارستان بستری و 66 مجموع از زمان شروع این بیماری همه گیر وودوارد گفت: وجود ظرفیت کافی در سیستم بیمارستان. Spokane County نیز تاسیس انزوا تسهیلات که باقی مانده است به خوبی در زیر ظرفیت است.

Spokane سلامت افسر دکتر باب لوتز شده است کمتر مشتاق از مقامات منتخب در فشار برای بازگشایی, اما وودوارد گفت که او همچنان درگیر در این فرآیند و "راهنماهای ما در طول یک بیماری همه گیر بهداشت."

لوتز "بسیار درگیر در گفتگوهای ما با ما برنامه ریزی استراتژیک گروه که در حال کار بر روی کسب و کار ما طرح" وودوارد اضافه شده است.

S-R خبرنگاران جیم کمدن و Arielle Dreher کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب