بازیکنان تماس MLB اقتصادی پیشنهاد 'بسیار ناامید کننده' - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

نیویورک – یک تازه کار در لیگ برتر حداقل یک درصد بالاتر از حقوق و دستمزد خود را از ثروتش بچند میلیون برسد stars

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

نیویورک – یک تازه کار در لیگ برتر حداقل یک درصد بالاتر از حقوق و دستمزد خود را از ثروتش بچند میلیون برسد stars like Mike ماهی قزل آلا یا Gerrit کول تحت sliding-scale پیشنهاد توسط تیم های لیگ است که بازیکنان یافت "بسیار ناامید کننده است."

لیگ اصلی بیس بال ساخته شده پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان در روز سه شنبه در جلسه دیجیتال به جای 50-50 درآمد های طرح است که صاحبان در ابتدا مورد تایید خود را برای مذاکره کنندگان در مارس 11, دو نفر آشنا با برنامه آسوشیتدپرس گفت. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که جزئیات نمی شد را اعلام کرد.

علاوه بر این اتحادیه گفت: "دو طرف همچنین باقی می ماند و دور از هم در سلامت و پروتکل های ایمنی" با هدف شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی در اطراف چهارم جولای.

"ما یک پیشنهاد به این اتحادیه است که به طور کامل سازگار با واقعیت های اقتصادی رو به ما ورزش" MLB در بیانیه ای گفت. "ما به جلو نگاه به یک پاسخگو پیشنهاد از MLBPA."

درآمد به اشتراک گذاری برنامه در اوایل این ماه روبرو شد بلافاصله با خصومت از این اتحادیه روز صاحبان خود را داد مذاکره کنندگان متهور. که طرح ارائه شد به بازیکنان زمانی که مذاکرات آغاز شد و روز بعد.

در آن جلسه MLB به این اتحادیه ارائه و ادعا میلیاردها دلار از پیش بینی زیان برگزار شد و خاموش ساخت یک پیشنهاد برای دو هفته.

حقوق در لیگ های عمده ای از محدوده $563,500 حداقل به $36 میلیون برای هر یک از ماهی قزل آلا سه بار MVP outfielder در لس آنجلس فرشتگان و کول پارچ امضا شده توسط New York Yankees به عنوان یک عامل آزاد است.

با توجه به مطالعه توسط AP 369 از 899 بازیکنان باید حقوق $600,000 یا کمتر با توجه به فهرست اسامی منجمد در ماه مارس است.

تحت MLB پیشنهاد برگشتی خواهد گسترش از 10 تیم به 14 و بازیکنان را بیشتر دریافت پول اگر postseason ایفا کرده است. معمولا حقوق به دست آورده در طول فصل به طور منظم تنها و بازیکنان دریافت پول از postseason استخر حداکثر حدود 382,000 سال گذشته برای اشتراک در مسابقات جهانی قهرمان واشنگتن است.

بازیکن توافق, مارس 26 به یک معامله است که در آن آنها می خواهم به دریافت سرشکن سهام از حقوق خود را بر اساس آنچه که در صد از هر تیم 162-برنامه بازی ایفا کرده است. در مقابل بازیکنان را تضمین شد که اگر هیچ بازی هستند آنها را دریافت زمان سرویس برای سال 2020 مطابق آنچه تعلق به دست آورده در سال 2019.

MLB گفت: اتحادیه در 12 ماه مه آن امیدوار به بازی در یک فصل با 82-برنامه بازی که تیم بازی 13 بازی در برابر هر یک از بخش های رقیب و شش برابر هر باشگاه در بخش مربوطه در سایر لیگ ها: AL شرق در مقابل NL East, به عنوان مثال.

چند فرمانداران باید گفت تیم خوش آمدید به بازی خود را به طور منظم فصل ballparks اما بدون فن با توجه به جدید کروناویروس و حکم اجتماعی فاصله. MLB گفت: اتحادیه در آوریل 12, ارائه, اگر تیم پرداخت بازیکنان سرشکن حقوق باشگاه ها خواهد ترکیب به منفی $3.58 میلیارد دلار درآمد قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک.

بازیکنان شد برنامه ریزی شده برای به دست آوردن حدود 4 میلیارد دلار در حقوق و دستمزد در این سال است. بسیاری از بازیکنان و اتحادیه رهبری باید گفت: مارس 26 توافق خواهد ایستاد و هیچ اضافی حقوق و دستمزد باید با توجه به بالا. Tampa Bay Rays All-Star پارچ بلیک اسنل این 2018 AL Cy جوان برنده جایزه گفت: او را تپه در این سال اگر پرداخت خود را قطع بیشتر اعلام کرد: "من بازی نمی کند مگر اینکه من مال من."

تیم نگران هستند که در معرض خطر اگر موج دوم ویروس باعث لغو postseason که نتایج در MLB دریافت $787 میلیون در پخش درآمد این سال است.

وجود دارد اتاق را برای مانور در مذاکرات اقتصادی, اما هیچ تعهد در چه زمینه به کاوش.

بازیکن می تواند پیشنهاد یک دیگر فصل به طور منظم است که در نتیجه دریافت یک درصد بالاتر از حقوق و دستمزد خود را در محاسبه اولیه از کاهش. برای مثال افزایش به 94 بازی را کاهش می دهد برش اولیه از 49.4 درصد به 42 درصد. که می توان با اضافه کردن یک هفته با قرار دادن چند اضافی doubleheaders و از بین بردن یک زن و شوهر از روز.

علاوه بر این دو طرف می تواند شروع به آدرس بعدی offseason بازار برای هزینه های نمایندگی رایگان و بازیکنان واجد شرایط برای داوری. این اتحادیه می تواند پیشنهاد تعلیق مالیات لوکس برای سال 2020 و 2021 که در تئوری را بالاتر-درآمد تیم پول بیشتری برای خرج کردن و برای از بین بردن, از دست دادن, از پیش نویس میدارد برای باشگاه امضای واجد شرایط نمایندگی رایگان.

کاهش درآمد باشگاه ها می خواهم چیزی در بازگشت. یک احتمال خواهد بود به آنها را بیشتر رقابتی تعادل-دور میدارد در پیش نویس که در آن یک انتخاب در 42-52 محدوده به طور کلی بازده چشم انداز با اسلات ارزش 1.4 میلیون دلار به 1.8 میلیون دلار که شانس بهتری در طول تاریخ از تبدیل شدن به بزرگ leaguers.

به عنوان حفاظت به تیم برابر از دست postseason حقوق می تواند معوق با بهره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن