NFL schedule نسخه برندگان بازندگان: کسی که نشسته خیلی برای سال 2020 فصل به طور منظم?

NFL را سال 2020 به طور منظم فصل برنامه رسمی مجموعه ... به ظاهر در ریگ روان لیگ امید آن می توانید یک بازی کامل

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

NFL را سال 2020 به طور منظم فصل برنامه رسمی مجموعه ... به ظاهر در ریگ روان لیگ امید آن می توانید یک بازی کامل تخته سنگ حتی به عنوان COVID-19 همه گیر قوی هستند. در اینجا برخی از برندگان و بازندگان از روز پنجشنبه نشان از این سال 256-بازی وارد زمین:

برندگان

  • بردی-Brees: جدید رقابت بین NFC جنوبی OG Drew Brees و مرد آینده برای مقدسین بخشی تاج و تخت و Brees' عبور سوابق تام بردی می شود که در اوایل شروع زمانی که نیواورلئان میزبان خلیج تمپا Buccaneers در باز آخر هفته. در مسابقه برگشت در تمپا بر می آید "یکشنبه شب فوتبال" مرحله در هفته 9.
  • بردی 2.0: به عنوان شما می خواهم انتظار TB12 در حال حاضر در "Tompa خلیج" و Bucs خواهد بود برجسته در پنج نخست-زمان بازی. و کارفرمایی دشمنان کاملا قاتلان' row با دو ترکیب هیرو هر کدام در برابر Brees و سابق MVP مت رایان و دو نفر دیگر در برابر هکرها خلیج سبز' Aaron Rodgers و Kansas City Chiefs' پاتریک Mahomes لیگ MVPs خود را.
  • Patriots: بردی از بین رفته است از جدید انگلستان اما لیگ ظاهرا معتقد است لایحه Belichick است چندساله شرق آسیا قهرمان باقی خواهد ماند قوی قرعه کشی داده می شود آنها دوباره برنامه ریزی شده به بازی در زمان نخست پنج بار. شایان ذکر — چهار نفر از کسانی که در مسابقات رخ می دهد پس از هفته 8 به معنی Pats می تواند به راحتی خم دور اگر جارت Stidham بمب.
  • مایک مک کارتی:دالاس کاوبویز' مربی جدید می تواند یک نرم ورود مجدد به لیگ برتر پس از 2019 فرصت مطالعاتی. امریکا تیم مخالفان باید یک ترکیب .459 درصد برنده بر اساس سوابق سال گذشته, ساده ترین چشم انداز برای هر NFC تیم.
  • لوی: تعداد زیادی از بازاریابی خوب برای جین های غول پیکر با توجه به NFC قهرمان سان فرانسیسکو 49ers خواهد ساخت چهار از پنج برنامه ریزی شده نخست در زمان حضور در خانه و در ورزشگاه لیوایز. این Niners شد 5-1 در زمان نخست بازی سال گذشته است.
  • شیفت شب: این Bucs و Baltimore Ravens هر امتداد با سه نخست-زمان و تاریخ در یک ردیف. خلیج تمپا پنج شب بازی خواهد رخ می دهد در هفت هفته کشش در حالی که چهار نفر از بالتیمور پنج نخست-زمان گردش خواهد بود در شش هفته طول. همچنین بازی حداکثر پنج شب بازی: 49ers, ستاد کاوبوی هکرها پرستان و قوچ.
  • AFC شمالی: بر اساس 2019 به طور منظم فصل پرونده های این بخش پروژه ها به ساده ترین برنامه آنهایی که شامل ترکیب هیرو با هر ملت های جنوب و NFC شرق تیم. کلاغ باید ساده ترین صف در لیگ (.438 حریف برنده درصد در سال 2019) و به دنبال آن پیتسبورگ استیلرز (.457) با کلیولند براونز داشتن چهارم-ساده ترین دفتر ثبت دعاوی حقوقی (.461) لیگ.
  • NFL100: بله شما می توانید برای جشن یک قرن از NFL فوتبال یک بار دیگر. لیگ بازی های برگزار شده آن 100 فصل 2019 اما Sept. 17 آن تولد 100. که پنج شنبه شب Browns میزبان متقابل دولت رقیب Cincinnati Bengals با NFL شبکه برنامه ریزی شده به پرداخت ادای احترام به لیگ زادگاه در نزدیکی ایالت اوهایو خانه Pro Football Hall of Fame.
  • جو نقب زدن: بالا انتخاب کنید از سال 2020 پیش نویس و Bengals' فرض شروع QB در حال حاضر که اندی دالتون منتشر شده نقب زدن مقدار زیادی از تاریخ در تقویم او می تواند دایره. او می تواند در صورت همکار در دور اول QB جاستین هربرت در هفته 1 اگر سابق, اورگان, ستاره برنده, شارژر,' شروع کار است. نقب زدن و سابق SEC دشمن توا Tagovailoa ممکن است به صورت خاموش در هفته 13, زمانی که Bengals سفر به میامی. و انگار که در هفته 2 بازی در کلیولند که در آن نقب زدن خود را NFL نخست-زمان اولین در نبرد اوهایو خانه خود دولت است. جایزه: نقب زدن را ردسکینز در هفته 11 احتمالا یک فرصت برای دست کشیدن از QB Dwayne هاسکینس که لازم انتقال او از ایالت اوهایو به LSU در سال 2018 است.
  • پیوند زمان: The 49ers بازی در نیویورک در هفته 2 و 3 برابر جتز و غول بود. The Patriots بازی در لس آنجلس در هفته 13 و 14 برابر شارژر و قوچ به ترتیب دوم بازی یک شنبه nighter. باید فرصت های خوبی برای تیم شیمی با توجه به احتمال هر دو تیم خواهد ماند قرار داده و به جای خانه پرواز در میان کسانی که پشت به پشت حالات.
  • جکسون: این پلنگ شد تا برای تبدیل شدن به اولین تیم به بازی در خارج از کشور دو بار در یک فصل, به معنی فقط شش بازی در شمال فلوریدا. با این حال لیگ تصمیم به لغو آن بین المللی سری در این سال به معنی Jags بازی کامل خانه تخته سنگ در مقابل طرفداران خود را برای اولین بار از سال 2012 ... فرض طرفداران در واقع می تواند وارد TIAA بانک زمینه است.
  • جیمی Garoppolo: او به بازی اولین بازی خود را در برابر وطن پرستان در Foxborough در هفته 7. شانس بزرگ برای جیمی G. برای اثبات انگلستان باید هرگز به او اجازه رفتن ... حتی اگر این امر شده ایم هزینه سنگین برای نگه داشتن او در mothballs برای شش فصل است.
  • لاس وگاس: اظهارات را بازی اول خود را رسمی خانه بازی در شهر گناه در "دوشنبه شب فوتبال" در هفته 2 نقره و سیاه باز ابسیدین Allegiant ورزشگاه — GM مایک Mayock با اشاره به آن به عنوان "ستاره مرگ" — علیه مقدسان. این بازی نیز علامت سالگرد 50 از MNF را در سال 1970 اولین. اظهارات میزبان سه مطلب نخست-زمان بازی ها از جمله خرما در برابر Mahomes' ستاد و بردی Bucs.

بازنده

  • مهاجمان: بهتر نیست صرف زمان بیش از حد در نوار fellas. شما اولین فصل در وگاس شامل پنج جاده بازی ها با 1 p. m. kickoffs در شرق منطقه زمان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام
  • قوچ: آنها باز SoFi ورزشگاه — فوتبال کاخ در اینگلوود کالیفرنیا. — در برابر کابوی ها که نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در جنوب کالیفرنیا و احتمالا نمی خواهید به ساختمان جدید به upstage "جری" در تگزاس است. ببخشید قوچ اما آن را مانند شما نمی دانم آنچه در آن احساس می کند مانند اینکه کمتر محبوب تیم در "صفحه اصلی" در لس آنجلس.
  • شارژر: قوچ' SoFi ورزشگاه co-مستاجران به خوبی ممکن L. A. بهتر تیم (و قطعا بهترین لباس). اما پیچ و مهره نیست, برنامه ریزی برای بازی نخست-زمان بازی در حیاط این سال هر چند kickoff برای هفته 16 بازی خانگی برابر دنور نشده است تعیین می شود ...
  • شارژر II: ... همچنین هر ESPN آمار و اطلاعات پیچ و مهره خواهد بود سفر 25,455 مایل در این فصل — 9,794 بیش از کانزاس سیتی (15,661). که نشان دهنده بیشترین فاصله بین هر بخش رقابت در لیگ در سال 2020 است.
  • بین المللی طرفداران: برای اولین بار پس از سال 2006 NFL نگه نمی دارد بازی در خارج از کشور, لیگ قبلا تصمیم به لغو 2020 قسط بین المللی سری — آن را شامل یک بازی در مکزیکو سیتی و چهار در لندن — با توجه به کوروناویروس.
  • MVP خستگی ؟ هر الیاس پلنگ و پرستاران می تواند تبدیل به پنجمین و ششمین تیم در لیگ, تاریخچه به صورت سابق MVP quarterbacks شش بار در همان مبارزه است. هر دو باشگاه قرار است به صورت بردی و رایان دو بار هر کدام و همچنین راجرز و Mahomes. (توجه داشته باشید: Brees هرگز MVP لیگ بود اما سوپر باول XLIV را MVP.)
  • شیفت روز: نه ردسکینز و نه شیرها در حال برنامه ریزی برای بازی در زمان نخست هر چند هر دو را بازی شکرگزاری بعد از ظهر.
  • شرق آسیا: نه تنها بخش چهار تیم بود racking تا مایلی مکرر در حال پرواز با نیمی از برنامه های خود را اختصاص داده و در برابر ملت های غرب و NFC غرب تیم های آنها نیز در مواجهه با رقابت سختی از غرب می سی سی پی. با حریف برنده درصد از .537 (بر اساس 2019) میهن پرستان خود سخت ترین برنامه در لیگ. آنها هفت بازی در برابر تیم های که برنده 10 یا بیشتر در بازی سال گذشته است. جت باید دوم-سخت ترین برنامه (.533) و دلفین سوم سخت ترین (.529).
  • لایحه اوبراین: این Houston Texans بازی خود را نهایی بازی 2019 فصل در کانزاس سیتی, جایی که آنها در زمان 24-0 سه ماهه دوم منجر ستاد در بخشی از پست فصل قبل از تسلیم 41 مستقیم در یک 51-31 شکست. در حال حاضر اوبراین را تیم خود را به نوک پیکان برای به طور منظم فصل بازکن در برابر قهرمانان در سپتامبر. 10 زمانی که ملت را چه جرم محروم از WR DeAndre هاپکینز به نظر می رسد. هوستون را در هفته 2 ... زمانی که تگزاسی میزبان کلاغ های کنفدراسیون فوتبال آسیا شماره 1 حذفی دانه از یک سال پیش. اوه. هرگز آسان برای غلبه بر 0-2 شروع می شود, لایحه, اما, موفق باشید.
  • پرستاران: چاک دار در شب شکرگزاری از دو سال گذشته که Dats در حال حاضر باید بازی Dec. 25 جمعه از هفته 16. و ما در حال حاضر می دانیم این بازی خواهد باد که به نام "معجزه کریسمس" و یا برخی از جمله ها تازه کار و LSU محصول جاستین, Jefferson, مطمئن شوید که به مسافت در برخی از ذهن ترا درهم میشکنند بازی برنده به ترک زغال سنگ در بلند این تیم در خانه.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن