Spokane County Library District را Aileen Luppert است به نام 'تکان دهنده و تکان دهنده" توسط کتابخانه مجله - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

از دادخواهی حقوقی به کتابدار Aileen Luppert همیشه یک راه برای اتصال مردم با اطلاعات و منابع آنها نیاز دارید. ب

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

از دادخواهی حقوقی به کتابدار Aileen Luppert همیشه یک راه برای اتصال مردم با اطلاعات و منابع آنها نیاز دارید. به تازگی کتابخانه, مجله, مجله تجارت برای کتابداران افتخار Luppert تلاش نامگذاری او به عنوان یکی از نشریه را "سیاست گذاران و Shakers."

مجله برجسته کار خود را در کمک به مردم حرکت به مراقبت های بهداشتی بازار زمانی که قانون مراقبت مقرون به صرفه بود که اجرا شده است. "اکثر کتابخانه ها در آورده دریانورد از خارج به صورت قطره در ساعت" Luppert گفت. "من فکر می کردم چرا ما فقط آن را یاد بگیریم؟"

Luppert شد رهبری نه سلامت دریانورد در SCLD و آنها ثبت نام 550 نفر در بیمه سلامت در سال اول. او به طور منظم نشان می دهد این نوع از تعامل جامعه منطقه را تشویق می کند.

"Spokane County Library District بسیار عمدی چند سال پشت در دوباره انطباق خدمات و برنامه ها باید بیشتر پاسخگو به نیازهای جامعه گفت:" پاتریک Rowe, SCLD مدیر اجرایی. "Aileen کار یک مثال عالی از نوآورانه خدمات کتابخانه از طریق سهام لنز."

Luppert تصمیم به تبدیل شدن به یک کتابدار در حالی که کار به عنوان یک دادخواهی حقوقی در سیاتل. "من درگیر شد در یک طرح دعوی در دادگاه در آورده است که من در تماس با بسیاری از کتابداران" او به یاد می آورد. "من فکر می کردم این من مردم. آنها تا به حال چنین زمینه های متنوع و جالب بودند و درس خوان در بهترین راه است."

پس از به دست آوردن یک استاد در کتابخانه علم و اطلاعات در دانشگاه واشنگتن در سال 2009 Luppert نگاه برای یک موقعیت در اسپوکن. "من باردار بود و می خواستم به حرکت به عقب به اسپوکن که در آن پدر و مادر من زندگی می کردند," او گفت:. "من کارآموزی در دره کتابخانه و پس از دختر من متولد شدم تمام وقت کتابدار."

Luppert شده است مدیر دره کتابخانه برای مدت پنج سال. "من احساس می کنم خیلی خوش شانس استخدام در SCLD – آن را مانند یک سازمان بزرگ" او گفت:.

کتابخانه مجله نیز برجسته Luppert درگیری با اسپوکن بی خانمان ائتلاف و بیشتر دره پشتیبانی شبکه. او متصل این ائتلاف از کارکنان سازمان های غیر انتفاعی, اجتماعی, کارگران, مربیان و کارکنان مراقبت های بهداشتی به SCLD.

"آن را مجموعه ای از افراد و سازمان ها به جای کتاب یک مرجع قفسه," او گفت:. "من همیشه به دنبال در ساخت اتصالات و قرار دادن قطعات با یکدیگر برای پیدا کردن بهترین منابع برای مشتریان ما. SCLD واقعا در آغوش آن ایده است."

Luppert پیوست یک فرعی از اسپوکن بی خانمان ائتلاف در سال 2018 به کمک آن رویداد سالانه اتصال بی خانمان. صورت لینک در نیاز مردم به خدمات اساسی از 100 ارائه دهندگان.

در سال 2020 بیش از 1100 نفر حضور داشتند اتصال بی خانمان در اسپوکن مرکز کنوانسیون. بیش از 1000 خدمت کرده بودند یک وعده غذایی 800 برداشت منابع از بانک غذا و 500 دریافت اتوبوس می گذرد. چشم امتحانات کوتاهی مو و آزمایش HIV در دسترس بودند. هفتاد و پنج نفر حتی برنامه ریزی دامپزشکی قرار ملاقات برای حیوانات خانگی خود را.

این رویداد شامل یک حکم متحرک است که در آن شرکت کنندگان می تواند در دیدار با دادستان عمومی و مدافعان قضات از هر سه شاخه اسپوکن را در سیستم دادگاه به بررسی برجسته حکم reschedule از دست رفته دادگاه تاریخ و مراقبت از دادگاه های دیگر-فرآیندهای مرتبط – همه بدون ترس از دستگیری. چهل و دو نفر حکم نقض و یا به یاد می آورد.

Luppert بود و کلام در راه اندازی یک رویداد مشابه در اسپوکین. "دو سال پیش ما تا به حال 300 شرکت کنندگان در اسپوکین ولی اتصال," او گفت:. "سال گذشته ما تا به حال 350."

او گفت آنچه که او لذت می برد بیشتر در مورد کار او این است که آن را همیشه در حال تغییر ارائه راه های جدید برای کشف کتابداری. به تازگی او دریافت کمک مالی از شبکه ملی کتابخانه های پزشکی به منظور تسهیل یک برنامه برای Dishman تپه دانش آموزان دبیرستانی.

"هنگامی که دانش آموزان در پایان کلاس آنها دریافت yearlong تصویب به YMCA و تابستان عبور اتوبوس," او گفت:.

هیجان اتصال مردم به اطلاعات و منابع آنها نیاز نیست پژمرده. "من عاشق کمک به مردم پیدا کردن فقط یک پاسخ, اما پاسخ درست برای آنچه آنها نیاز دارند" Luppert گفت.

Luppert همکاران قدردانی نوآورانه راه تعامل با جامعه آنها خدمت می کنند. "Aileen نشان داده است سازگار رهبری در قرار دادن ماموریت ما به کار برای همه در Spokane County" رو گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن