گرگور Chisholm: Blue Jays اضافه خواهد شد انتخاب آستین مارتین به 60-man فهرست و او را به تورنتو به عنوان به زودی به عنوان آنها می تواند

در دور اول پیش نویس انتخاب آستین مارتین نمی خواهد که به صبر بسیار طولانی قبل از او می پیوندد او هم تیمی های جد

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

در دور اول پیش نویس انتخاب آستین مارتین نمی خواهد که به صبر بسیار طولانی قبل از او می پیوندد او هم تیمی های جدید خود در تورنتو است.

Blue Jays مدیر چارلی Montoyo تایید شنبه که مارتین اضافه خواهد شد به این باشگاه 60-man فهرست در آینده نزدیک. مارتین رسما امضا برای بیش از 7 میلیون دلار در شب چهارشنبه که یک رکورد برای بیشترین پیش نویس امضای جایزه در تاریخ حق رای دادن.

این طرح برای مارتین برای پیوستن به جیز نسبتا به زودی اما یک جدول زمانی دقیق ناشناخته باقی مانده است. 21 سال نیاز به دو تست منفی برای COVID-19 قبل از او دریافت ترخیص برای ورود به کانادا. اگر این تاخیر ممکن است جیز را به او گزارش به متناوب آموزش سایت در ایالات متحده برای بازیکنان نه در فعال roster.

"ما قصد داریم برای اضافه کردن او به 60-مرد فهرستی از" Blue Jays مدیر چارلی Montoyo گفت. "او خواهید بود در آینده. درست مثل بازیکنان دیگر, من به دنبال به جلو به دیدن او بازی و دیدن آنچه که او می تواند انجام دهد ... او را به رفتن را از طریق تمام دستورالعمل های, تمام, تست, و هنگامی که او عبور می کند که او باید قادر به آمده است."

فقط به خاطر مارتین اضافه شده است به 60-man فهرست معنا نیست که او را از جیز جیز' اولین بازی در این فصل است. او می تواند تا پایان با این ذخایر که در 30 روز افتتاحیه فهرست و یک نامزد برای ارتقاء و اگر یک عضو از صف شروع پایین می رود با آسیب بلند مدت.

اولین baseman جان Olerud و جالب برایان میلنر تنها بازیکنان جیز پیش نویس که به نظر نمی رسد در minor-لیگ قبل از بازی خود را در لیگ آغاز بکار. Olerud گرفته شد و در دور سوم در سال 1989 پیش نویس و به نظر می رسد در شش بازی برای تورنتو که فصل. میلنر به نظر می رسد در دو بازی در سال 1978 قبل از گرفتن نازل شده و هرگز بازگشت.

مارتین در نظر گرفته شد توسط برخی از کارشناسان به بالا چشم انداز در سال جاری پیش نویس اما او کاهش یافت و به جیز در شماره 5 در بخشی به دلیل بالا حقوق و دستمزد خواسته و چون Baltimore Orioles که برداشت دوم, تصمیم گرفتند برای صرفه جویی در پول خود را با بالا انتخاب شد و سپس توزیع به بازیکنان گرفته بعد از آن در پیش نویس است.

تورنتو ترجیح موقعیت برای مارتین نیز ناشناخته باقی مانده است. او ذکر شده به عنوان یک shortstop در پیش نویس روز است اما او توانایی بازی سوم پایه و هر سه خود نقاط. برخی به باور او می تواند جیز آینده مرکز-صحرا نورد. تورنتو در حال حاضر در مجموعه همه از ابتدایی خود را در نقاط الماس, اما یک آسیب یا تنبل عملکرد می تواند همه چیز را تغییر دهید در عجله بسر می رسانید.

مارتین بت انتظار می رود که خود را بزرگترین دارایی در لیگ های بزرگ. بومی فلوریدا led NCAA جنوب شرقی در کنفرانس متوسط (.392) بازدید در هر بازی (1.62) بر پایه درصد (.486) و اجرا (87). او نمی داشتن مقدار زیادی از قدرت حداقل هنوز رتبهدهی نشده است, اما او با استفاده از تمام میشه و بسیار دشوار است به اعتصاب است که مجموعه ای از مهارت های جیز آبی را در تامین کوتاه مدت.

"ما واقعا هیجان زده می شود با اضافه کردن آستین به سازمان ما" Blue Jays مدیر کل راس اتکینز در بیانیه ای گفت. "در طول تمام این مراحل از ما سراغ گزارش در دبیرستان تمام راه را از طریق کالج, بیشتر اطلاعات ما جمع شده بودند او را بیشتر هیجان زده در گروه ما شد. تمایل خود را و درایو به یک بازیکن بزرگ است و آنچه که ما احساس می کنید باعث می شود او را یک جا با ما است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب