Spokane County Fire منطقه 10 می پرسد برای اورژانس مالیاتی تجدید - Wed, 08 Jul 2020 PST

Spokane County Fire منطقه 10 درخواست رای دهندگان به تصویب تجدید اورژانس خدمات درمانی مالیات بر Aug. 4 رای. 10

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

Spokane County Fire منطقه 10 درخواست رای دهندگان به تصویب تجدید اورژانس خدمات درمانی مالیات بر Aug. 4 رای.

10 سال وضع شده است بارها و بارها مورد تایید رای دهندگان با حمایت قوی از سال 1994 گفت: رئیس آتش نشانی کن جانسون. اولین لوی بود که به مدت شش سال.

"آنها آن را به طوری که آنها می توانید شروع به قرار دادن تجهیزات پزشکی بر روی کامیون ها," او گفت: از اولین لوی در سال 1994. "با این که آنها قادر به اضافه کردن نیروی انسانی."

عمدتا روستایی آتش منطقه sprawls در سراسر 85 کیلومتر مربع در غرب دشت منطقه است. EMS لوی فراهم می کند و 15 درصد از این منطقه را در بودجه سالانه. در علاوه بر این به پرداخت پول برای لوازم پزشکی, آن را نیز می پردازد برای اعزام, خدمات پزشکی, مدیر, دو آتش نشان و یک رئیس. آن را نیز اجازه می دهد تا بین 10 و 15 داوطلب آتش نشان از یک سال برای تکمیل emergency medical technician آموزش.

"این یک جزء حیاتی برای خدمات ما" جانسون گفت. "هفتاد و هفت درصد از ما تماس در منطقه هستند و پزشکی مرتبط است. پانزده درصد از بودجه ما بودجه 77 درصد از ماموریت ما است."

همه آتش نشانان که در محل کار و داوطلب در منطقه هستند و EMTs. به عنوان در حال حاضر در منطقه ندارد امدادگران در کارکنان و متکی بر خدمه آمبولانس برای ارائه حمایت از زندگی پیشرفته خدمات زمانی که مورد نیاز جانسون گفت.

پول مطرح شده توسط لوی تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پرسنل آموزش و تامین امکانات و تجهیزات مربوط به اورژانس و خدمات پزشکی.

لوی نیاز به بالا 50% تایید به تصویب. جانسون گفت که او امیدوار لوی خواهد لذت بردن از همان جامعه قوی از آن حمایت کرده است در سال های گذشته. "به طور کلی جامعه ما در گذشته حمایت کرده است ما levies با بیش از فمن" او گفت:.

جانسون گفت: او به رسمیت می شناسد و بسیاری از مردم با داشتن مشکل مالی در طول بیماری همه گیر.

"زمان های مختلف در حال حاضر," او گفت:.

اما همه گیر است و هم قرار دادن یک فشار مالی در منطقه به عنوان آنها مقابله با افزایش نیاز به تجهیزات حفاظت شخصی. شده است وجود دارد برخی از بحث آتش ولسوالی گرفتن پول اضافی برای PPE از دولت و یا دولت فدرال است اما هیچ محقق شده است Johnson گفت.

"ما در حال اجرا هستند به COVID بیماران," او گفت:. "آیا ما در حال رفتن به دریافت بازپرداخت یا نه حدس و گمان است."

لوی خواهد ارزیابی مالیاتی از 50 سنت در هر 1000 $در ارزیابی ارزش خانه که برابر است با 75 $در سال برای یک خانه به ارزش $150,00. آن را می پردازد به حفظ خدمات این منطقه در حال حاضر فراهم می کند و تجدید وضع موجود نه یک مالیات جدید است.

"آن را نمی خواهید به تغییر آنچه که آنها در حال حاضر پرداخت," او گفت:.

در حالی که جانسون امیدوار است که لوی خواهد شد او همچنین ساخت برنامه در مورد چه باید بکنید اگر این وضع مواجه شد.

"من بسیار با اعتماد به نفس است که آن را منتقل می کند اما من هم باید واقع بینانه و برنامه ریزی برای اگر از آن عبور نمی کند," او گفت:.

واضح ترین پاسخ به از دست دادن 15 درصد از بودجه منطقه به کاهش کارکنان که تاثیر بر خدمات منطقه فراهم می کند.

"که تاثیر عظیمی," او گفت:. "ما را مجبور به ارزیابی مجدد عملیات ما. بدیهی است که سریعترین راه به را تشکیل می دهند که کسری بودجه به کاهش نیروی انسانی که تاثیر زمان پاسخ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن