واشنگتن ماهیگیری فروش مجوز بازگشایی به خارج از کشور مقیم - Thu, 05 Jun 2020 PST

واشنگتن بار دیگر فروش ماهیگیری مجوز به خارج از کشور ساکنان واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) روز دوشنب

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

واشنگتن بار دیگر فروش ماهیگیری مجوز به خارج از کشور ساکنان واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) روز دوشنبه اعلام کرد.

تصمیم به از سرگیری مجوز فروش به غیر واشنگتن می آید به عنوان بسیاری از دولت شهرستانهای حرکت به سمت آرامش بیشتر محدودیت های مربوط به COVID-19 از جمله برخی از شل شدن محدودیت های مسافرتی. واشنگتن به حالت تعلیق در غیر مقیم ماهیگیری مجوز فروش در اواخر ماه آوریل است.

"ما در حال بازگشایی این فروش برای یک بار دیگر به خارج از کشور ساکنان یک فرصت برای شرکت در برخی از واشنگتن ماهیگیری عالی گفت:" پیتر Vernie, WDFW صدور مجوز بخش مدیریت. "اما این مهم است به یاد داشته باشید که هر کس اعم از واشنگتن یا در جای دیگر باید انجام آنچه آنها می توانند برای به حداقل رساندن احتمال گسترش COVID-19 پس از سفر توصیه شده است دوباره."

رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" منظور تمام شده در مارس 31, اما واشنگتن همچنان به روش مرحله به مرحله برای بازگشایی دولت است. بسیاری از استان ها در حال حاضر در "فاز 2"; های اضافی و غیر ضروری سفر را یک بار دیگر اجازه داده می شود در فاز 3.

همه ماهیگیران تفننی باید همچنان زیر مسئول تفریح دستورالعمل از جمله نگه داشتن 6 پا از هم جدا محدود کردن سفر و اقامت به عنوان محلی که ممکن است در سفر تنها با خانواده و یا دیگر اعضای خانواده خود را فوری. آماده برای تغییر برنامه اگر مقصد مورد نظر خود را به نظر می رسد بیش از حد شلوغ و یا باقی می ماند بسته شده است.

برای دیدن انواع و هزینه های مجوز ماهیگیری در دسترس به خارج از کشور ساکنان بازدید https://wdfw.wa.gov/licenses/fishing/types-fees. وقتی که شما آماده برای خرید یک مجوز ، https://fishhunt.dfw.wa.gov/#/login برای خرید و چاپ آنلاین مجوز و یا تماس بگیرید (360) 902-2464. برای پیدا کردن یک فروشنده مجوز – از جمله در اورگان و آیداهو – دیدار https://wdfw.wa.gov/licenses/dealers اما مطمئن شوید که برای تماس های آینده به مطمئن شوید که مجوز خود را به فروشنده باز است.

واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش آژانس دولتی است که وظیفه آن حفاظت و تداوم ماهی حیات وحش و اکوسیستم در حالی که ارائه پایدار شکار و دیگر فرصت تفریح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن