واقعی دنیای اقتصاد: مدرن پولی نظریه اغوا کننده مزخرف

ملت ما را اجرا خواهد کرد یک کسری بودجه فدرال در سال 2020 است. این می آید به عنوان تئوری اقتصادی است و عقب ماند

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

ملت ما را اجرا خواهد کرد یک کسری بودجه فدرال در سال 2020 است. این می آید به عنوان تئوری اقتصادی است و عقب مانده از حوادث برای بیش از یک دهه. آن است که در زمانی که فدرال رزرو نگه داشته است نرخ بهره بسیار کم برای یک دهه. و آن را به شرح زیر 40 سال از کنگره مالی irresponsiblity.

ادوارد Lotterman

چهار زودگذر سال اندکی فدرال مازاد در حال حاضر دروغ دو دهه در گذشته ما. بازارهای سهام در یک حباب ناپایدار. اضافه کردن مداوم بازنشستگی متولدین و همه از این factoirs در حال آمدن به خانه به مالی خود را roosts با انتقام.

سیاسی و اقتصادی واقعیت چنین ما را به قرض گرفتن مقدار زیادی از پول و فدرال رزرو را بیشتر تقویت اساسی پایه ما عرضه پول. این احتمالا حداقل بد گزینه های ما.

Coronavirus همه گیر شده است کاهش تولید و در نتیجه درآمد. درآمد کاهش توزیع نیست با توجه به تلاش و یا شایستگی یا انصاف. آنها در حال ضربه زدن به فقیرترین و ناتوان به جای غنی و قدرتمند است.

ما فقط می تواند گسترش رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل مشاوره به دولت ها فقط به اعلام ورشکستگی و بگویید این افراد و افرادی که درآمد از دست رفته و ارزش خالص فقط آن را خورد و پیدا کردن یک وکیل ورشکستگی اگر نیاز باشد.

که سیاست اندرو ملون این صنعتگر-بانکدار بود که وزیر خزانه داری از طریق نظر اوباما رئیس جمهور وارن G. Harding, کالوین کولیج و هربرت هوور. از اقتصادی و مالی مجسمه نیم تنه در اواخر سال 1929 به سال 1932 ملون مورد ستایش قرار داد ورشکستگی از افراد و کسب و کار به عنوان یک فرایند لازم برای "پاکسازی rottenness از سیستم." نیازی به گفتن مورخان و اقتصاددانان در حال حاضر این را به عنوان غم انگیز جهل است که به کمک تبدیل رکود اقتصادی به رکود بزرگ.

هر دو احزاب سیاسی در حال حاضر توافق دارند که ما نیاز به قرض گرفتن پول بیشتر با برخی از مجادله بیش از جزئیات. خزانه قرض توسط "فروش" اوراق قرضه.

یک ملت با نرخ پس انداز به عنوان ما تا به حال در جنگ جهانی دوم می توانید فروش این اوراق قرضه به شهروندان خود شرکت های بیمه و صندوق های سرمایه گذاری. اما ما تا به حال یک کم نرخ پس انداز در سال های اخیر به طور منظم بار و منفی یک در حال حاضر در این بحران است. خیلی از ما خالص استقراض از خارج از کشور به عنوان آن را برای چند دهه.

بله فدرال رزرو می توانید با خرید اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در نتیجه اعطای وام به دولت است. توسط قانون بانک مرکزی نمی تواند کسری صندوق از طریق خرید اوراق قرضه به طور مستقیم از خزانه. اما خزانه مبادرت به فروش اوراق قرضه خود را به بازارهای مالی جهان و فدرال رزرو اقدام به خرید اوراق قرضه از همان بازار. بسیاری از "نمایندگی های اولیه" که تسلط خزانه مسائل هستند شرکت هایی که فروش به بانک فدرال باز-بازار میز که دسته خود را خرید.

فدرال رزرو تاسیس شد در سال 1913 به عنوان "یک عمل به ... ارائه الاستیک ارز ..." در مالی هراس و در موقعیت های شبیه به این بیماری همه گیر. یک "الاستیک" ارز است که بانک فدرال می تواند در ایجاد یا از بین بردن آن را به عنوان مناسب می داند تحت دراز مدت مقرر تعیین شده توسط کنگره است.

در سال 1913 آن را ایجاد پول جدید با سکته مغزی از یک قلم با ساخت مستقیم وام به بانک های تجاری. در حال حاضر آن را ایجاد پول جدید با یک ضربه زدن به کلید کامپیوتر به خرید اوراق قرضه و یا تحت سیاست های جدید اعلام شده توسط صندلی جروم پاول طیف گسترده ای از خصوصی ابزارهای مالی و بدهی های کسب و کار.

در حال حاضر همه از این دولت استقراض با برخی از وجوه قرض گرفته شده متشکل از پول تازه ایجاد شده توسط خود ملت بانک مرکزی — جدید نیست. اما متعارف اقتصادی فکر اتحاد با تاکید بر محدودیت ها و خطرات ناشی از عمل.

با این حال, جدید, non-mainstream مجموعه ای از اقتصاددانان رد چنین محتاط عقل متعارف. به نام "مدرن پولی نظریه" دست اندرکاران آن شروع با برخی از همان مفروضات اما رسیدن به خیلی نتایج متفاوت است.

اولین دولتی است که خود را از فیات ارز می تواند صرف هر چیزی را بدون نیاز به مالیات و یا قرض گرفتن. آن را به سادگی می توانید ایجاد پول بیشتر است. در اینجا "دولت" شامل بانک مرکزی و همچنین وزارت خزانه داری.

دوم یک ملت است که قرض در آن پول خود را می توان هرگز مجبور به "پیش فرض" در بدهی های خود را. هر کسی که با یک باند و خواستار پرداخت به سادگی می توان با توجه بیشتر تازه ایجاد پول است.

سوم تنها در حد پول و ایجاد تورم است. تا زمانی که قیمت ها را افزایش پول بیشتر ایجاد می شود. در حالی که به ندرت اظهار داشت: این فرض است که "تورم" به معنی افزایش سطح عمومی قیمت کالا و خدمات. این مدل نادیده تورم در قیمت های فیزیکی و مالی دارایی ها مانند زمین و یا کسب و کار و یا قیمت سهام شرکت.

متاسفانه این درست است برای بسیاری از اقتصاددانان در سراسر نظری طیف. مدرن و تئوری به ندرت می پردازد توجه زیادی به عوارض بر ارزش ملت پول در مقایسه با ارزهای دیگر.

چهارم آن استدلال می کند که تورم ناشی از مازاد تقاضا را می توان با بالا بردن مالیات و فروش اوراق قرضه به عموم است.

در نهایت چنین استقراض نمی کند رقابت با و یا "جمعیت از" بخش خصوصی قرض گرفتن.

همه از این پس نشان میدهد که ملت ما می تواند صرف مقدار بیشتر و ارائه مراقبت های بهداشتی جهانی, رایگان, متوسطه و اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش, بالاتر مزایای تامین اجتماعی و غیره. و آن را می توانید صرف مقدار بسیار عظیمی در پاسخ به COVID-19 بدون مشکل

این نظریه باقی می ماند یک اقلیت کوچک از نظر میان اقتصاددانان. اما ورودی های بسیاری در چپ سیاسی از جمله بهداشت ، برنی ساندرز بسیاری از پشتیبانی از الیزابت وارن و دیگران.

علاوه بر این در حالی که بسیاری از جمهوری خواهان شور و شوق آن را انکار نتیجه عملی ایران با تصویب و در عین حال یکی دیگر از کاهش مالیات به درمان برای هر اقتصادی بیمار ما به ارمغان می آورد تقریبا به همان نقطه.

در شرایط بسیار کلی این فرضیات نیست بحث برانگیز در اقتصاد است. سوال این است که ما آمار حدود تورم و روابط اقتصادی با دیگر کشورها است. این واقعی هستند. یک قرن از مهم ترین ارز در جهان از 40 سال از کسری مالی و یک دهه فوق العاده کم نرخ بهره را آرام ما را به ساده خوشنودی است. ما در حال رفتن به آزمون این محدودیت در طول چند سال آینده.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن