مهمیز می گویند LaMarcus Aldridge حال پایان فصل جراحی شانه

هفت بار All-Star LaMarcus Aldridge را از دست ندهید مانده از سن آنتونیو در فصل در حالی که بهبود او از عمل جراحی

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

هفت بار All-Star LaMarcus Aldridge را از دست ندهید مانده از سن آنتونیو در فصل در حالی که بهبود او از عمل جراحی روی شانه راست یک ضربه عمده به اسپرز' post-فصل شانس با فرض ادامه فصل به عنوان برنامه ریزی شده.

اسپرز روز دوشنبه اعلام کرد که Aldridge تا به حال عمل جراحی در آوریل 24, ناشی از آسیب او رنج می برد در یک بازی در ایالت یوتا در فوریه. 21.

سن آنتونیو یکی از 22 تیم خواهد که گزارش ESPN گسترده گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو, فلوریدا, شروع ماه آینده زمانی که NBA قصد دارد به سر فصل آن. اسپرز شده اند برگشتی در 22 فصل متوالی مطابق طولانی ترین خط در تاریخ NBA.

زمانی که بازی رزومه اسپرز خواهد بود در میان چهار تیم — دیگران بودن پورتلند نیواورلئان و ساکرامنتو — که همه از هم جدا شده توسط یک نیمه بازی در مسابقه نهم در کنفرانس غرب و به طور بالقوه یک اسکله در یک بازی در سری است. شکاف بین این چهار تیم است .010 درصد است.

Aldridge در دو بازی بیشتر بعد از گرفتن صدمه دیده است, از جمله یکی در مارس 10, زمانی که او به ثمر رساند 24 امتیاز در اسپرز' پیروزی دالاس. NBA به حالت تعلیق در فصل بعد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

Aldridge تبدیل 35 ماه آینده. او به پایان رسید در این فصل به طور متوسط 18.9 امتیاز و 7.4 ریباند در هر بازی.

اسپرز می گویند Aldridge "است که انتظار می رود به طور کامل پاک برای همه بسکتبال را فعالیت" را در زمان برای اردوی تمرینی پیش از فصل آینده است. بر اساس NBA زمان برنامه برنامه های اردوگاه های آموزشی برای 2020-21 به احتمال زیاد برای شروع در ماه نوامبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب