Lindy Ruff برای تبدیل شدن به شیاطین مربی تام فیتزجرالد باقی می ماند GM, AP منبع می گوید

نیوجرسی شیاطین در حال استخدام مربی کهنه Lindy Ruff به بیش از یکی از NHL جوانترین تیم ها و از بین بردن موقت تگ

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

نیوجرسی شیاطین در حال استخدام مربی کهنه Lindy Ruff به بیش از یکی از NHL جوانترین تیم ها و از بین بردن موقت تگ کردن تام فیتزجرالد را به عنوان مدیر کل یک فرد با آگاهی از این مذاکرات گفت: آسوشیتد پرس در روز پنج شنبه.

فرد به صحبت کرد AP خواست نامش فاش نشود چرا که این تیم تایید نشده حرکت می کند. این تیم برنامه ریزی شده 1 p. m. کنفرانس تماس بگیرید.

NHL شبکه اول به گزارش Devils' برنامه ای برای استخدام نیویورک رنجرز دستیار مربی در شب چهارشنبه.

تکبر را جایگزین مربی موقت آلن Nasreddine که هدایت تیم به یک 19-16-8 رکورد پس از جان Hynes اخراج شد در دسامبر. 3. فیتزجرالد خدمت کرده بود به عنوان موقت مدیر کل پس از ری Shero اخراج شد در ژانویه. 12.

شیاطین ارسال شده 28-29-12 رکورد کلی از دست رفته برگشتی برای هفتمین بار در هشت سال است. فصل خود متوقف شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس در اوایل ماه مارس و آنها را در میان 24 تیم های انتخاب شده برای رقابت در جام استنلی در هنگام بازی NHL رزومه.

در طول توقف شیاطین مصاحبه Nasreddine و رئیس سابق مربیان جرارد گالانت, پیتر Laviolette و جان استیونس.

سر کار مربیگری خواهد بود سوم در NHL برای 60 سال Ruff. او مربی Buffalo Sabres و دالاس ستاره ها منجر Sabres به استنلی جام در سال 1999. او را استخدام کرد رنجرز قبل از 2017-18 فصل است. او یک 736-554-78-125 رکورد.

سابق defenceman, Ruff شده در 691 NHL به طور منظم فصل بازی و تا به حال 105 اهداف و 195 کمک می کند. او همچنین به نظر می رسد در 52 بازی حذفی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن