روانی کنار ایمنی و بهداشت خواهد بود یک بخش بزرگ از زندگی در NBA حباب

وجود دارد خواهد بود هر تعداد از مردان و زنان شاغل با تیم NBA بین در حال حاضر و هر زمان که فصل به پایان می رسد

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

وجود دارد خواهد بود هر تعداد از مردان و زنان شاغل با تیم NBA بین در حال حاضر و هر زمان که فصل به پایان می رسد برخورد با نیازهای فیزیکی از همه درگیر.وجود خواهد داشت روزانه تست برای coronavirus و هر درمان است که ناشی از آن و همچنین معمول دسته از پزشکان ورزشی مربیان و درمانگران فیزیکی برای رسیدگی اجتناب ناپذیر عضله می کشد و گونه ها و صدمات که پاپ تا.

اما برخی از مهم ترین پزشکی مردم در لیگ دیزنی پردیس — و در جلسات آموزشی که منجر به آن — وجود دارد خواهد بود برای کمک به مقابله با استرس روانی می رود که با چنین یک تجربه منحصر به فرد.

"اولویت این است که سلامت و ایمنی و من فکر می کنم زمانی که مردم شنیدن بهداشت و ایمنی در بسیاری از اوقات مردم فکر می کنم در مورد آسیب و یا آنها فقط فکر می کنم در مورد COVID," NBPA جمهور کریس پل از شهر اوکلاهما تندر گفت: در یک کنفرانس تلفنی جمعه. "در حالی که هر دو مهم هستند من فکر می کنم سلامت روان بزرگترین چیزی است که بسیاری از بازیکنان ما از اول فکر می کنم.

"اگر چه بسیاری از ما همیشه شبیه ما همه با هم یا که ما خوب ... که همیشه مورد به خصوص بیرون آمدن از قرنطینه و (با) بسیاری از ما در موقعیت هایی که ما هرگز قبل از. و در حال حاضر ما در حال رفتن به حتی سخت تر وضعیت است."

لیگ برتر تضمین شده است متخصصان سلامت روانی خواهد بود در تماس از زمان تیم شروع به ورود در اورلاندو در مورد جولای 7 تا پایان فصل در اوایل ماه اکتبر.

داشتن بازیکنان جدا شده از اعضای خانواده برای هفته ها یا ماهها فقط می افزاید: اندازه گیری استرس به خصوص به عنوان COVID-19 با شدت گرفتن بیماری همه گیر در سراسر بسیاری از ایالات متحده است. و منزوی بودن در این دوران از تحول زمانی که بسیاری از بازیکنان می خواهم برای ادامه به تلاش و اثر اجتماعی تغییر آسان نخواهد بود که مسئولیت رسیدگی به.

"وجود دارد هیچ شک و تردید وجود دارد فوق العاده ای از خود گذشتگی است که هر کس در حال ساخت است که برای رفتن به بخشی از این دانشگاه به منظور راه اندازی مجدد لیگ و بنابراین ما در حال رفتن به نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی این مسائل" کمیسر NBA آدم نقره گفت. "وجود خواهد داشت از مردم وجود دارد که کار آن است که به صحبت کردن با بازیکنان هم به صورت جمعی و به صورت جداگانه و ... من می دانم که بازیکنان ادامه خواهد داد و برنامه هایی که آنها بخشی از آن آنها قادر خواهیم بود از طریق اشکال مختلف از فن آوری است."

رپتورز در ضمن در حال برداشتن گام های بیشتر با توجه به شرایط منحصر به فرد. این سازمان تصمیم به اضافه کردن حدود دو هفته به منزوی وجود داشتن غیر رسمی تمرینات و قبل از اورلاندو اردوگاه آموزشی در فورت مایرز, Fla., تقریبا دو ساعت رانندگی از دیزنی/ESPN پردیس. علاوه بر داشتن سلامت روان حرفه ای در دسترس برای این گروه در فلوریدا MLSE و این تیم را تضمین نیازهای اعضای خانواده جدا از بازیکنان و مربیان و کارکنان مراقبت گرفته شده به عنوان به خوبی.

این بخشی از آنچه در این لیگ انجام داده است و پس از یک زن و شوهر از بالا مشخصات بازیکنان رفت و با مبارزات خود را.

"من فکر می کنم ما خیلی خوش شانس در لیگ ما به دو بچه در Kevin عشق و DeMar DeRozan که واقعا به همه ما بیشتر از یک سطح راحتی در صحبت کردن در مورد این" پل گفت. "بهداشت روانی واقعی است و در این وضعیت ما در حال رفتن به سعی کنید به آمده تا با هر ایده ای که هر کسی را امتحان کنید تا مطمئن شوید که بچه ها سالم هستند که جنبه ای از زندگی خود را."

دیگر غیر بسکتبال جنبه به از سرگیری فصل است که هنوز هم در حال تحول است. هیچ سوال وجود دارد که بازیکنان با لیگ را پشتیبانی خواهد با استفاده از پلت فرم آنها در اورلاندو برای ترویج مسائل اجتماعی تاثیر است. NBA و بازیکنان ارتباط هستند گزارش نهایی طرح به جای اجتماعی پیام ها و یا اظهارات خود کشباف زمانی که بازی از سر جولای 30.

"ما به عنوان NBA را با همکاری اساسا زیادی همگروهی از بهترین و شناخته شده ایرانی در جهان از جمله بیشتر خانواده WNBA, هم, و برخی از زنان شگفت انگیز شده اند که صحبت کردن در مورد این مسائل," نقره در هفته گذشته گفت:. "بنابراین من فکر می کنم این است که وقت ما را به از دست دادن نیست این لحظه و این فرصت است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب