لباس رنگارنگ دلقک ها احمق: داروسازی بزرگ سود سهام - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

اخیر بازار سهام بحران ارائه شده بسیاری از معامله برای کسانی که با برخی از پول نقد برای سرمایه گذاری است. در نظ

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

اخیر بازار سهام بحران ارائه شده بسیاری از معامله برای کسانی که با برخی از پول نقد برای سرمایه گذاری است. در نظر بگیرید به عنوان مثال بزرگ کلاه دارویی نگرانی AbbVie (NYSE: ABBV), چرخید از Abbott Laboratories در سال 2013. سهام آن به تازگی معامله در به دنبال قیمت به درآمد (P/E) نسبت کمتر از 9. این نوع از کم ارزیابی ممکن است حس را برای یک شرکت به احتمال زیاد به تجربه درآمد کاهش اما این مورد برای AbbVie.

اعطا AbbVie چهره برخی از headwinds آن بالا به فروش مواد مخدر Humira. رقیب biosimilar مواد مخدر در حال حاضر به فیلمهای دارو سهم بازار در اروپا و همین کار را در آمریکا آغاز و در سال 2023. اما AbbVie شده است برنامه ریزی برای این احتمال برای سال نیست که وابسته به Humira به عنوان آن استفاده می شود با تشکر در بخش های بزرگ به سرعت در حال افزایش فروش برای داروهای ضد سرطان Imbruvica و Venclexta.

خط لوله خود را نیز پربار با جدید ایمونولوژی مواد مخدر Rinvoq و Skyrizi به احتمال زیاد به با چنگک جمع کردن در میلیاردها دلار در فروش سالانه بیش از ده سال آینده. و AbbVie را در انتظار کسب بوتاکس ساز Allergan بیشتر خواهد شد و کاهش وابستگی آن به Humira.

حتی با چالش های به Humira وال استریت تحلیلگران انتظار AbbVie درآمد افزایش خواهد یافت و به طور متوسط نزدیک به 5 ٪ در سال در طول پنج سال آینده. با این شرکت سود سهام به تازگی بازده 5.6 درصد AbbVie به نظر می رسد به احتمال زیاد برای ارائه جذاب مجموع بازده برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن.

درخواست احمق

س: این زمان خوبی برای خرید سهام در حال حاضر درست به این دلیل که بازار سهام است ، – R. Y., Charleston, کارولینای جنوبی,

یک: حق با شماست! زمانی که بازار به طور کلی مخازن حتی سهام بزرگ و رو به رشد کسب و کار می تواند سقوط – اغلب خود را در زیر ارزش ذاتی است. اما در ابتدا تحقیقات خود را و مطمئن شوید که هر شرکت شما سرمایه گذاری در ساخته شده است به آخرین. این بیماری همه گیر است که برخورد خشن و گاهی اوقات ضربات کشنده به بسیاری از کسب و کار.

حفاری های عمیق به هر شرکت شما با توجه به سرمایه گذاری در پس شما اساسا توان خرید یک قطعه از آن و آینده آن است. مطالعه سالانه آن و گزارش سه ماهه; بررسی آن, نقد و بار بدهی خود حاشیه سود جریان های نقدی و نرخ رشد و روند برای چنین اقدامات است.

وارن بافت توصیه پرسیدن سوالات زیر را هنگام ارزیابی سهام: 1) آیا من می توانم درک شرکت ؟ 2) آن را پایدار مزیت رقابتی? 3) مدیریت صادق و صالح ؟ 4) قیمت جذاب است ؟

س: آیا می توانید توضیح دهید که چگونه بارگذاری ظاهرا تنها مطرح $8.1 میلیارد هنگامی که آن رفت و عمومی در سال گذشته زمانی که این شرکت به ارزش حدود 75.5 میلیارد ؟ چرا عرضه اولیه عمومی (IPO) بالا بردن $75.5 میلیارد ؟ – T. M. اسپوکن واشینگتن

یک: اگر بارگذاری شده بود که همه از سهام خود را به بازار عمومی در آن IPO آن را جمع آوری حدود 75 میلیارد دلار. اما همانطور که شرکت ها به طور معمول انجام آن ارائه شده تنها برخی از سهام خود را برای فروش به عموم مردم با خودی حفظ اکثریت مالکیت و کنترل است.

اگر یک شرکت نیاز به پول بیشتر بعد از آن می توانید همیشه فروش بیشتر سهام خود را در بازار از طریق "ثانویه ارائه شده است." شرکت همچنین می توانید خود را تغییر تعداد سهام در طول زمان با صدور سهام بیشتر و یا خرید سهام.

من احمق ترین سرمایه گذاری

من احمق ترین اشتباه دامپینگ بود چه بود در آن زمان 100 ٪ از پول خود را به سهام با Advanced Micro Devices در مورد 3 1/2 سال پیش. من موفق در هر دو خرید و فروش. من به طور کامل undiversified که ابلهانه و خطرناک و حتی اگر آن همه کار می کرد من نمی نگه دارید به سهام مانند یک احمق خواهد بود و من نمی دانستم همه به سود من می تواند داشته باشد. سهام به شدت افزایش یافت و پس از من به فروش می رسد. – Gregory S. آنلاین

احمق پاسخ: همیشه مخاطره آمیز برای قرار دادن همه یا بیشتر از تخم مرغ خود را در یک سبد خرید. حتی شناخته شده ترین و به خوبی در نظر گرفته شده شرکت می تواند تا پایان در دردسر بزرگ و یا کسب و کار. فیلم های پرفروش, کرایسلر, Delta Air Lines, General Motors, برادران لیمن Pan American World Airways, RadioShack, Texaco, Toys R Us, واشنگتن متقابل و F. W. Woolworth و فقط چند نمونه است. توزیع پول خود را در سراسر 10 تا 20 شرکت و پس از آن نگه دارید تا با پیشرفت خود را. و یا انتخاب کردن برای یک راه ساده تر برای کسب سود از بازار سهام – سرمایه گذاری در یک یا بیشتر کم هزینه گسترده-شاخص بازار سرمایه.

همچنین همانطور که شما اشاره شد فکر می کنم دو بار قبل از فروش به عنوان بزرگ کسب و کار و اقتصاد ایالات متحده – به احتمال زیاد به نگه داشتن در حال رشد بیش از دراز مدت است. سهام ریز پردازنده و گرافیک کامپیوتری chipmaker پیشرفته میکرو دستگاه های پیشرفته توسط دو و سه رقم در سال 2018 و 2019 بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب