دکتر باب لوتز و دکتر فرانسیسکو ولاسکز: برای پوشیدن و یا به پوشیدن یک ماسک به این سوال است! - Thu, 09 Jul 2020 PST

توسط دکتر باب لوتز و دکتر فرانسیسکو ولاسکز توسط دکتر باب لوتز و دکتر فرانسیسکو ولاسکز دکتر باب لوتز اسپوکن شهر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

توسط دکتر باب لوتز و دکتر فرانسیسکو ولاسکز

توسط دکتر باب لوتز و دکتر فرانسیسکو ولاسکز

دکتر باب لوتز اسپوکن شهرستان افسر بهداشت اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه

دکتر Francisco R. ولاسکز پزشک اجرایی

به پوشیدن و یا به پوشیدن یک ماسک به این سوال است!

به نظر می رسد چهار دسته از غیر ماسک استفاده کنندگان: 1. آن را سرد و یا "مردانه"; 2. من بیش از حد جوان به طور جدی تحت تاثیر قرار COVID-19; 3. دولت نمی تواند به من بگویید چه باید بکنید; 4. من مطمئن هستم که اگر آن را واقعا باعث می شود تفاوت.

کسانی که در این دسته بندی ممکن است هرگز تصمیم به پوشیدن پارچه صورت پوشش, اما اگر شما در دسته چهارم در اینجا دو دلیل که چرا شما (و دیگران) باید: اقتصادی, بهداشت و سلامت عمومی است. کوتاه ترین مسیر برای بازگشایی جامعه ما است که به عنوان ساده به عنوان هر کس انجام بخشی خود را با پوشیدن یک پارچه ماسک صورت. این یک تحمیل خواهد کرد که نگه داشتن همه امن با کاهش گسترش یافته است. و کاهش گسترش خواهد اجازه می دهد کسب و کارهای کوچک برای بازیابی rehire و حتی رشد می کنند در حالی که ما همچنان به نبرد COVID-19.

اگر چه بسیاری از تحقیقات متمرکز بر اثر جراحی, ماسک رو به رشد شواهد نشان می دهد که پارچه پوشش صورت موثر برای جلوگیری از گسترش عفونت. نویسندگان اخیر مدلسازی تلاش از دانشگاه کمبریج به این نتیجه رسیدند "ماسک صورت استفاده توسط عموم استفاده می شود که در ترکیب با, فیزیکی, فاصله, مارس ارائه یک راه قابل قبول مدیریت COVID-19 همه گیر و بازگشایی فعالیت های اقتصادی است." (تأکید اضافه شده)

متاسفانه پیام در مورد ماسک-پوشیدن در طول COVID-19 همه گیر شده است اما هر چیزی سازگار است. اوایل توصیه دلسرد خود را با استفاده از هر دو مناسب برای اطمینان از لوازم وجود داشته برای پرسنل بهداشت و درمان و همچنین به این دلیل که فکر متمرکز بر حفاظت شخصی. با توجه پذیرش جهانی در کشورهای آسیایی است که در بسیاری از مواقع به سرعت در حال "مسطح منحنی" و در حال تحول دانش COVID-19 انتقال یافت که با افراد آلوده بدون علائم بسیاری از کشورها به استفاده از فولاد و پارچه پوشش صورت برای جلوگیری از عفونت در حال گسترش ناخواسته. CDC تغییر, توصیه های خود را در اوایل ماه آوریل: "مردم (باید) پوشیدن پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی که در اطراف افراد خارج از خانواده خود را به ویژه هنگامی که دیگر اجتماعی فاصله اقدامات دشوار است برای حفظ."

ماسک صورت شده اند در اطراف برای مدتی. این مطالعه برای اولین بار در دفاع از استفاده از ماسک در حین عمل جراحی در سال 1897 منتشر شد. در سال 1905 شیکاگو پزشک آلیس همیلتون یک مقاله منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا, گزارش آزمایش اندازه گیری مقدار باکتری استرپتوکوک اخراج زمانی که تب مخملک بیماران با سرفه یا گریه کرد. او همچنین اندازه گیری استرپی باکتری های سالم پزشکان و پرستاران زمانی که آنها صحبت یا سرفه منجر به او به توصیه ماسک در حین عمل جراحی.

این اولین بار نیست که صورت پوشش مورد بحث شده است در آمریکا بیش از 100 سال پیش آمریکایی ها خود را تجربه یکی دیگر از بیماری همه گیر. خوب تهویه و هوای تازه شد "بهترین از همه, اقدامات عمومی برای پیشگیری و این به معنی اجتناب از شلوغ جلسات" (BMJ اکتبر. 19, 1918). این منجر به محدود کردن هر نوع تجمع مردم – غیر ضروری جلسات بودند ممنوع سالن رقص سالن سینما و مدارس بودند توقیف و در حالی که مجالس ترحیم ممنوع شد, محدود, خدمات کلیسا اجازه داده شد.

برخی از شهرستانها در غرب از جمله سیاتل ققنوس و جونو آلاسکا مورد نیاز پوشیدن پنبه و گاز ماسک صورت. در سان فرانسیسکو, "ضد, ماسک, لیگ" تشکیل شد در حالی که قافیه "اطاعت از قوانین/ و پوشیدن گاز/ حفاظت از فک خود را/ از سپتیک پنجه" مورد استفاده قرار گرفت به یادآوری شهروندان از آن محاکمه فرمان. بهترین نیت نیست این نشان می دهد مداخله موفق در درجه اول به دلیل در حالی که مردم آنها را میپوشید که در آنها موفق به انجام این کار زمانی که در محل کار و زمانی که آنها را جمع آوری در پشت صحنه.

در ژاپن ترکیبی از 1918 همه گیر و یک زلزله ویرانگر در سال 1923 ساخته شده و پوشش امری عادی است. یکی دیگر از جهانی بیماری همه گیر آنفلوآنزا در سال 1934 در تقویت این عمل و با پوشیدن ماسک صورت هنجار در زمستان در درجه اول به دلیل نگرانی از گسترش عفونت به دیگران است. کیفیت بد هوا ساخته شده است که ماسک پوشیدن در طول سال تمرین در آسیا. ماسک پوشیدن حتی تبدیل شدن به یک بیانیه مد به عنوان به خوبی به عنوان وسیله ای برای افراد جوان به لحاظ اجتماعی فاصله خود را دارند.

در ایالات متحده ما به طور معمول همراه ماسک با بهداشت و درمان بیماران در معرض خطر ابتلا به عفونت و آنفولانزا در فصل. ما شاهد نشانه هایی در امکانات بهداشتی درخواست از مردم برای استفاده از ماسک اگر آنها احساس بد و البته ما به دنبال این دستورالعمل ها برای محافظت از کسانی که در معرض خطر هستند. در این ویژه همه گیر اما بزرگترین تفاوت این است که ما همه در برخی از سطح خطر به حداقل قرارداد و یا انجام این بیماری و ما نمی دانیم که ممکن است مسری است و هیچ نشانه ای ندارند.

آغاز ژوئن 26, هر Washingtonian در محیط داخلی و فضای عمومی و یا در خارج از فضای عمومی که قادر به جسمی فاصله از دیگران بود و از نظر قانونی ملزم به پوشیدن چهره و پوشش. این ایالت دستور صادر شده توسط وزیر بهداشت جان Wiesman شد در پاسخ به افزایش تعداد COVID-19 موارد مستند در سراسر کشور. به زودی پس از رژیم صهیونیستی است. Inslee صادر ایالت منظور آغاز شد که سه شنبه الزامی کسب و کار به مشتریان نیاز به پوشیدن پوشش صورت به منظور انجام کسب و کار.

آنچه که می تواند همه ما را به متوقف کردن گسترش ویروس? آن را کاملا ساده است: پیروی از دستورالعمل های توصیه شده از بهداشت و اجتماعی فاصله و لباس های مورد علاقه خود را پوشش. در نهایت همه ما می خواهید می شود قادر به لذت بردن از تمام امکانات زیادی در جامعه ما باز کسب و کار ما لذت بردن از یک نمایش یا کنسرت بروید به مک و یا سمفونی. آن را نمی ممکن است به طبیعت دوم برای همه ما, اما این چیزی است که همه ما می توانید انجام دهید برای محافظت از خانواده ما و دوستان و همسایگان و حفاظت از آینده اقتصادی ما. پوشیدن ماسک!

دکتر باب لوتز است Spokane County Health افسر اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. دکتر Francisco R. ولاسکز یک پزشک اجرایی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن