پوتین رونمایی از بنای یادبود افتاده ارتش سرخ در جنگ جهانی دوم سربازان - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای خود از بلاروس در روز سه شنبه پرده برداری از یک بنای یادبود تجلی

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای خود از بلاروس در روز سه شنبه پرده برداری از یک بنای یادبود تجلیل افتاده قرمز سربازان ارتش که مبارزه در یکی از خونین ترین نبردهای جنگ جهانی دوم است.

پوتین و رئیس جمهور بلاروس الکساندر لوکاشنکو سفر به روستای Khoroshevo فقط در خارج É در حدود 125 مایلی شمال غربی مسکو برای یادآوری مراسم که درگیر غاز-پله نیروهای تخمگذار تاج های گل اهدا برای قوی شکل یک سرباز.

نبرد É که در آن ارتش سرخ راه اندازی یک سری از حملات در 1942-1943 برای بیرون راندن Wermacht از مواضع خود به مسکو درگیر عظیم اتحاد جماهیر شوروی از ضرر و زیان های مداوم و ضعیف آماده حملات در برابر غنی شده نازی موقعیت.

پوتین گفت که 1.3 میلیون قرمز سربازان ارتش کشته و زخمی در مبارزه با و یا رفت و گم شده در عمل در طول جنگ در اطراف É که خروشان برای بیش از یک سال است.

جنگ که شد شناخته شده به عنوان "É در چرخ گوشت" بود تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط اتحاد جماهیر شوروی تبلیغات و رسمی مورخان چرا که ارتش سرخ را به ضرر و زیان بزرگ و آن ژنرال' اشتباهات.

"این غیر ممکن است به فکر می کنم بدون درد در مورد عظیم ضرر و زیان که ارتش سرخ دچار" پوتین گفت. او اضافه کرد که "چندی پیش تاریخ رسمی را در نظر نمی آن را مناسب برای بحث بیش از حد در مورد مبارزه با نزدیکی É."

رئیس جمهور روسیه که طول می کشد عمیق عاطفی نگرش به جنگ جهانی دوم, تاریخچه گفت که "ما همیشه به یاد داشته باشید به قیمت بالا به مردم اتحاد جماهیر شوروی پرداخت برای پیروزی."

اتحاد جماهیر شوروی از دست متناوب 27 میلیون نفر در آنچه از آن به نام جنگ بزرگ میهنی. روز پیروزی که در جشن on May 9, است, ملت, مهم ترین تعطیلات سکولار.

میدان سرخ رژه به تعویق افتاد و در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس برگزار شد در ژوئن 24, مارک بعد در سال 1945 هنگامی که برای اولین بار رژه برگزار شد در میدان سرخ پس از شکست آلمان نازی ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن