باب Condotta: با فهرستی فقط در مورد تکمیل کرده اند Seahawks ساخته شده خود را بهتر ؟ - Tue, 27 May سال 2020 PST

سیاتل – فقط یکی وجود دارد واقعی offseason هدف برای هر تیم NFL مانند Seahawks – بهتر است. آیا Seahawks یا هر NF

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

سیاتل – فقط یکی وجود دارد واقعی offseason هدف برای هر تیم NFL مانند Seahawks – بهتر است.

آیا Seahawks یا هر NFL انجام داده است که بدیهی است که نمی توان شناخته شده است و تا بازی بازی هستند.

همچنین offseason واقعا هرگز به پایان می رسد.

در حالی که ما در گذشته پیش نویس و بخش عمده ای از رایگان آژانس هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از استعداد است که می تواند به دست آورد در حال حاضر و اولین بازی از این فصل است.

لیستی از بازیکنان Seahawks را به دست آورد در ماه مه یا پس از فقط پس از 2017 شامل linemen توهین آمیز J. R. Sweezy و Duane قهوه ای, linebacker Mychal Kendricks دفاعی linemen Jadeveon Clowney Ziggy Ansah و شلدون Richardson, گیرنده, Brandon مارشال و cornerback جاستین کلمن.

پس تیم شما امروز شاهد آن هستیم ممکن است که خطوط تا سپتامبر. 13 برابر شاهین در آتلانتا و اجازه دهید به تنهایی این تیم است که بازی در ماه نوامبر یا دسامبر.

به طور کلی 90-man فهرست Seahawks را مونتاژ بسیار زیبا که یکی از آنها هنگامی که اردوگاه های آموزشی آغاز می شود در ماه جولای.

که باعث می شود آن را به یک زمان خوب سعی کنید برای پاسخ به این پرسش اصلی این offseason – در حال Seahawks در واقع بهتر است ؟

بیایید نگاهی به هر یک از موقعیت و تصمیم بگیرید که اگر آن را بهتر و بدتر و یا همان.

کارفرمایی

راسل ویلسون ارقام به دوباره حمایت می شود Geno اسمیت بود که رسما دوباره امضا شده در هفته گذشته با واشنگتن را آنتونی گوردون در دست به اسمیت برخی از رقابت برای ردیف 2 نقطه. اما در این مورد که همان معنی Seahawks هنوز هم یکی از بهترین QB شرایط در NFL را پوشش می دهد که تا افتضاح بسیاری از مشکلات دیگر است. همان.

در حال اجرا بازگشت

روز جمعه علاوه بر این از کارلوس هاید مطرح شده برخی ابرو در میان کسانی که فکر اگر پول ممکن است شده اند بهتر است در جاهای دیگر صرف. اما با توجه به این مسائل آسیب این تیم تا به حال در سال گذشته در backfield و عدم اطمینان بیش از زمانی که Rashaad پنی در دسترس خواهد بود این نمایش در اینجا این است که آن را حس می کند. یک کارسون-هاید 1-2 پانچ برای شروع سال با پیوستن به پنی شاید در midseason و با تراویس هومر در یک سوم پایین نقش و rookie DeeJay دالاس مخلوط در جایی به نظر می رسد مانند یک ارتقا دهید. بهتر.

گیرنده

این زمان در سال گذشته وجود داشت این سوال که آیا تایلر Lockett می تواند درست No. 1 گیرنده و چگونه به سرعت DK Metcalf می تواند انتقال به NFL. هیچ سوال در مورد یا در حال حاضر. وجود دارد باقی می ماند این سوال که چه چیز دیگری Seahawks اند – همه آنها را واقعا انجام شده با WR سپاه جایگزین Jaron قهوه ای با فیلیپ Dorsett به عنوان یک جانباز گزینه سوم WR نقطه با دیوید مور و جان Ursua هنوز هم در مخلوط. که Lockett-Metcalf دو دارای یک سال زیر کمربند خود وجود دارد و آن را دلیلی برای فکر می کنم Dorsett و خود را با سرعت غیر قابل انکار خواهد بود بهتر است متناسب با Seahawks باعث می شود این گروه بهتر است.

انتهای تنگ

Seahawks باز در فصل گذشته با دو تنگ به پایان می رسد – را Dissly و نیک Vannett. Seahawks می تواند این چهار سال در آن افتتاح 53-مرد – Dissly گرگ اولسن و شاید دو تا از یعقوب Hollister, Colby پارکینسون و لوک ویلسون است. فرض Dissly سالم است که همه را درگیر کرده است گفت که او خواهد بود و سپس این است که قطعا بهتر است.

خط حمله

خوب سوال کمی وجود دارد عمق بهتر است با 18 linemen توهین آمیز در فهرست و Seahawks باید قادر به جلوگیری از آنچه اتفاق افتاده است در حذفی از دست دادن به Green Bay که بدون شک کمک کرده و منجر به ذخایر linemen – نیاز به بازی در نیمه دوم با یک تازه کار در سمت چپ گارد (Phil Haynes) که تا به حال هرگز دیده می شود عمل. اما بیشتر مربوط به سوال یک پتانسیل صف شروع از سمت چپ به راست Duane Brown, Mike Iupati, B. J., Finney, دیمین لوئیس و براندون پوسته بهتر از سال گذشته شروع واحد قهوه ای, Iupati جاستین بریت/جوی شکار, D. J. Fluker و ژرمن Ifedi? و با سدریک Ogbuehi احتمالا جایگزین جورج Fant در واجد شرایط مقابله با نقش ؟ لوئیس است که یک تازه کار, Finney هرگز یک زمان استارت و اینکه آیا پوسته است ارتقا از Ifedi واقعا از نظر آماری قطعی. به عبارت دیگر برخی از قمار و بینی که در حال رفتن به ضربه. به سادگی قرار داده Seahawks اساسا جایگزین کردن چهار نفر از بالای آن شش linemen از سال گذشته با مقادیر ناشناخته. این سخت است برای تماس را اما تا زمانی که ما ببینید که چگونه است که همه با هم می آید, ما در حال رفتن به می گویند آن را بدتر.

خط دفاعی

این احساس می کند مانند اکثر ناتمام بخشی از این تیم به عنوان آن می شود اگر Seahawks را ندارد و علاوه بر این دیگر یا دو (احتمالا حتی وضعیتی وخیم در Clowney?), از جمله یک جانباز مقابله با. اما از امروز به احتمال زیاد شروع DL خواهد بود Rasheem سبز و یا بنسون Mayowa یا دارل تیلور در به پایان می رسد (اگر شما در نظر Bruce Irvin یک پوند به عنوان او ذکر شده) و Jarran نی و Poona فورد در پردازد. این است که بهتر از سال گذشته خط Clowney و Quinton جفرسون در به پایان می رسد و نی و فورد در وسط ؟ بدیهی است که قرار دادن بسیاری از ایمان است که یک تازه کار می تواند به سرعت و Mayowa (و Irvin) تکرار می تواند بزرگ فصل آنها در سال گذشته بود. تا حرکت بعدی می آید, آن را سخت به می گویند این گروه نیست بدتر در حال حاضر.

Linebacker

ما می دانیم که بابی واگنر شروع خواهد شد در میانه linebacker. اما چگونه بقیه از این گروه می آید با هم نامشخص باقی مانده است. Irvin استفاده خواهد شد به عنوان یک strongside linebacker در پایگاه دفاع اما Seahawks همچنین ممکن است استفاده از K. J. Wright و کودی بارتون وجود دارد. و در دور اول انتخاب Jordyn بروکس داده خواهد شد یک فرصت برای جایگزین رایت در weakside linebacker. اما تا زمانی که این اتفاق می افتد رایت – که در حال آمدن است خاموش جراحی شانه – هنوز هم در نظر گرفته شود اوليه بازیکن وجود دارد. هنوز اضافات از Irvin و بروکس را برای از دست دادن Mychal Kendricks و یک سال تجربه برای بارتون ما تفکر این گروه بهتر است.

ثانویه

این بود که بدون شک بهتر است تا آخرین اخبار Quinton دانبار است مسائل حقوقی است. اما فرض کنید او به شما در دسترس خواهد بود و سپس هیچ سوالی وجود دارد شروع ثانویه از دانبار و Shaquill گریفین در گوشه ای با Quandre Diggs و برادلی McDougald در ایمنی ارتقا از چه Seahawks تا به حال یک سال پیش در این زمان. آنها همچنین باید بهتر عمق اگر فرض کنیم تره گل خواهد شد در ذخیره و نقش با گلابی بلر و Ugo آمدی داشتن یک سال زیر کمربند خود را. بهتر

تیم های ویژه

از لگد زدن به باتری همان است – Jason Myers, Michael Dickson و تایلر Ott. ثبات کمی بیشتر از مایرز و دیکسون و این گروه می تواند در میان آنهایی که بهتر در NFL. کلید واقعی خواهد بود با بازگشت بهتر و پوشش واحد است. Seahawks زیادی در تکیه rookies سال گذشته در آن نقش. از این هفت بازیکن با بیشترین ویژه-تیم snaps در سال گذشته پنج نفر اول-سال بازیکنان. همه از این بازیکنان (بلر آمدی بارتون هومر و بن با مته سوراخ کردن-Kirven) شکل دوباره باید توجهی ویژه-تیم نقش خواهد بود اما از یک سال و مسن تر که باید کمک به صاف کردن برخی از اوایل فصل اشتباهات از یک سال پیش (مانند نیواورلئان بازی). تماس با آن بهتر است.

که بیشتر betters از worses. اما هر دو طرف خط هستند که در آن بزرگترین علامت سوال باقی می ماند – به خصوص در خط دفاعی – باعث می شود آن را سخت تر برای گفتن Seahawks را قطعی بهبود یافته است.

و به یاد داشته باشید ما در حال صحبت کردن در مورد بهبود یک تیم است که برنده 11 بازی و دیگری در پلی آف سال گذشته است.

این به نظر می رسد مانند یک تیم با توانایی برای بازگشت به این سطح اما یکی است که باید به برخی از چیزهایی مهم به سمت راست رفتن خیلی بیشتر انجام دهد.

اما بازگشت به آمریکا در ماه اوت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن