Anoka County sheriff را نمی خواهد موضوع استناد برای ماسک حکم نقض

این Anoka County sheriff را می گوید آن را نمی خواهد اجرا درآوردن رژیم صهیونیستی است. تیم Walz ماسک دستور با هد

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

این Anoka County sheriff را می گوید آن را نمی خواهد اجرا درآوردن رژیم صهیونیستی است. تیم Walz ماسک دستور با هدف مهار گسترش COVID-19.

فرماندار فرمان اجرایی که اثر در زمان شنبه, باعث می شود آن را یک خرده بزه در مینه سوتا برای ورود به داخل ساختمان و فضای عمومی بدون ماسک که با مجازات جریمه نقدی از $100.

اما Anoka County Sheriff جیمز استوارت گفت: در Facebook پست جمعه که "ما نمی خواهد هر گونه بازداشت یا صدور استناد برای این جرائم. به من گفت: من از ابتدا که این بهداشت عمومی موضوع نه یک جنایتکار مهم است."

دفتر او صادر انتشار اخبار دوشنبه تایید سیاست.

مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم اشاره کرد که در این قطعنامه اعلام شد که مطالعات اخیر نشان داده اند با پوشیدن یک ماسک می تواند تاثیر زیادی بر گسترش coronavirus.

Walz خود گفت: او را به جای دیدن اجرای قانون "توزیع ماسک نمی بلیط" و استوارت گفت: در Facebook پست که معاونان او ممکن است پاسخ مستقیم به شکایت در مورد نقض تشویق اجتماعی فاصله "و مرتبط با اقدامات است."

استوارت همچنین با اشاره به این که شرکت های خصوصی ممکن است امتناع از ورود به هر کسی که با پوشیدن یک ماسک و استناد برای خاطی می تواند صادر شود به هر کسی که حاضر به ترک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن